MEDIA MARKT Brusselsesteenweg 496/2, ZELLIK


Deze klacht is Publiek

  • T. F. Aan MEDIA MARKT

    Beste, ik kocht op 29/11/2019 een smartphone motorola g8+ in de Media markt van Wilrijk. Bij thuiskomst blijkt dat de muziekapp niet werkt naar behoren, de muziek stopt ongevraagd voor een tiental seconden vooraleer verder te spelen. Een aantal andere apps werken heel traag. Ik begeef mij op 3/12/2019 naar de klantendienst in de mediamarkt te Oostende om het toestel om te ruilen voor een zelfde toestel in de wettelijke garantieperiode. Dit wordt mij geweigerd met de uitleg dat dit niet kan wegens het aanmelden op mijn google account. Men stuurt mij vervolgens zonder hulp of verdere assistentie weg van de balie. Ik kan het toestel echter niet testen zonder aanmelden op mijn google account, wat betekent dat u mij een toestel verkoopt zonder enige inruilgarantie. Dit gegeven werd bij aankoop op geen enkele manier meegedeeld. Deze manier van verkoop is naar mijn mening niet correct. Ik had graag gezien dat u mij toestaat het toestel voor een ander degelijk werkend toestel om te ruilen, zoals wettelijk bepaald. Bedankt voor uw antwoord, vriendelijke groet.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, ik kocht op 29/11/2019 een smartphone motorola g8+ in de Media markt van Wilrijk. Bij thuiskomst blijkt dat de muziekapp niet werkt naar behoren, de muziek stopt ongevraagd voor een tiental seconden vooraleer verder te spelen. Een aantal andere apps werken heel traag. Ik begeef mij op 3/12/2019 naar de klantendienst in de mediamarkt te Oostende om het toestel om te ruilen voor een zelfde toestel in de wettelijke garantieperiode. Dit wordt mij geweigerd met de uitleg dat dit niet kan wegens het aanmelden op mijn google account. Men stuurt mij vervolgens zonder hulp of verdere assistentie weg van de balie. Ik kan het toestel echter niet testen zonder aanmelden op mijn google account, wat betekent dat u mij een toestel verkoopt zonder enige inruilgarantie. Dit gegeven werd bij aankoop op geen enkele manier meegedeeld. Deze manier van verkoop is naar mijn mening niet correct. Ik had graag gezien dat u mij toestaat het toestel voor een ander degelijk werkend toestel om te ruilen, zoals wettelijk bepaald. Bedankt voor uw antwoord, vriendelijke groet.

    Gewenste oplossing

    Vervanging

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)