Behandeld door Test-Aankoop

TELENET Liersesteenweg 4, MECHELEN


Deze klacht is Publiek

  • E. V. Aan TELENET

    GIsteren verstuurde ik onderstaand bericht naar Telenet. Vandaag, 3/12/19 - 13u50, heb ik nog steeds niets vernomen. Goed om te weten: je bericht kreeg het nummer F_20191202_445349543. Dat nummer is handig voor de verdere opvolging van je dossier. Overzicht van de gegevens die je invulde: Beste, op vrijdagavond 29/11 heb ik contact opgenomen met Telenet wegens geen geluid op de Tv. Na alles samen te overlopen, concludeerde de dame dat er waarschijnlijk iets mis is met de TV box. Zij heeft ingegeven dat we deze mogen gaan inruilen. Zaterdag gaan we naar een Telenet winkel om deze om te ruilen. Na een uur aangeschoven te hebben wegens de drukte, zegt de medewerker dat er intern iets fout is waardoor we geen wissel kunnen uitvoeren. Waarschijnlijk door wat er na mijn gesprek vrijdagavond in de computer is ingegeven. De man van de winkel heeft contact opgenomen met Telenet, maar er kon niets aan gedaan worden. Ikzelf heb ook contact opgenomen met de klantendienst om er iets aan te proberen doen. De medewerker aan de lijn, Vlad, heeft mij niet kunnen verderhelpen. We konden dit pas maandag, vandaag dus , oplossen. Hij zou een dossier openen waardoor ik vandaag telefoon zou krijgen met een oplossing. Ondertussen is het 17u en ik heb nog steeds geen telefoon gekregen. Ik heb alle stappen correct ondernomen gebeld met telenet, gecheckt in de winkel of ze boxen in voorraad hebben, naar de winkel geweest.... Telenet maakt een fout en wij zitten met een probleem geen geluid op de tv. Graag zou ik dringend een oplossen wensen én een tegemoetkoming. Ik heb mij zaterdag nogal druk gemaakt, wij kunnen pas volgende zaterdag naar de winkel voor een wissel. Het gesprek met Vlad verliep nogal 'puberaal' in bijna elke zin het woord 'letterlijk' (mijn dochter van 10 zegt dit ook constant), hij kon er niet aan doen dat wij een druk leven hebben waardoor we niet eerder naar de winkel kunnen... Misschien de moeite om eens te herbeluisteren. Ik kijk uit naar uw oplossing. Ondertussen verzend ik dit als klant van Test Aankoop ook naar hen voor advies. Ik denk dat we genoeg betalen maandelijks om sneller een oplossing te verkrijgen.

    Omschrijving van uw klacht

    GIsteren verstuurde ik onderstaand bericht naar Telenet. Vandaag, 3/12/19 - 13u50, heb ik nog steeds niets vernomen. Goed om te weten: je bericht kreeg het nummer F_20191202_445349543. Dat nummer is handig voor de verdere opvolging van je dossier. Overzicht van de gegevens die je invulde: Beste, op vrijdagavond 29/11 heb ik contact opgenomen met Telenet wegens geen geluid op de Tv. Na alles samen te overlopen, concludeerde de dame dat er waarschijnlijk iets mis is met de TV box. Zij heeft ingegeven dat we deze mogen gaan inruilen. Zaterdag gaan we naar een Telenet winkel om deze om te ruilen. Na een uur aangeschoven te hebben wegens de drukte, zegt de medewerker dat er intern iets fout is waardoor we geen wissel kunnen uitvoeren. Waarschijnlijk door wat er na mijn gesprek vrijdagavond in de computer is ingegeven. De man van de winkel heeft contact opgenomen met Telenet, maar er kon niets aan gedaan worden. Ikzelf heb ook contact opgenomen met de klantendienst om er iets aan te proberen doen. De medewerker aan de lijn, Vlad, heeft mij niet kunnen verderhelpen. We konden dit pas maandag, vandaag dus , oplossen. Hij zou een dossier openen waardoor ik vandaag telefoon zou krijgen met een oplossing. Ondertussen is het 17u en ik heb nog steeds geen telefoon gekregen. Ik heb alle stappen correct ondernomen gebeld met telenet, gecheckt in de winkel of ze boxen in voorraad hebben, naar de winkel geweest.... Telenet maakt een fout en wij zitten met een probleem geen geluid op de tv. Graag zou ik dringend een oplossen wensen én een tegemoetkoming. Ik heb mij zaterdag nogal druk gemaakt, wij kunnen pas volgende zaterdag naar de winkel voor een wissel. Het gesprek met Vlad verliep nogal 'puberaal' in bijna elke zin het woord 'letterlijk' (mijn dochter van 10 zegt dit ook constant), hij kon er niet aan doen dat wij een druk leven hebben waardoor we niet eerder naar de winkel kunnen... Misschien de moeite om eens te herbeluisteren. Ik kijk uit naar uw oplossing. Ondertussen verzend ik dit als klant van Test Aankoop ook naar hen voor advies. Ik denk dat we genoeg betalen maandelijks om sneller een oplossing te verkrijgen.

    Gewenste oplossing

    Herziening van de factuur

    Schadevergoeding

    Vervanging

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • Doorgestuurd naar Test-Aankoop 05 december 2019
  • Privébericht

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)