back

Bestaande klanten krijgen niet de producten die nieuwe klanten wel kunnen krijgen.

Keytrade Bank Boulevard du Souverain 100, BRUXELLES
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

P. D.

aan: Keytrade Bank

03/12/2019

Als klant bij Keytrade bank heb ik een Visa Classic kaart van Keytrade. Echter bieden zij ook een Visa Gold kaart aan met meer voordelen, (hogere limiet, extra verzekeringen). Ik wil graag dit product aanschaffen, mijn eerste aanvraag hiervoor moet ongeveer een jaar geleden zijn. Echter wordt ik steeds van het kastje naar de muur gestuurd en nu krijg ik simpelweg het antwoord dat dit 'nog niet kan' en dat ze ook nog niet weten vanaf wanneer wel. Ondertussen blijven ze dit product aanbieden op hun website om nieuwe klanten te lokken maar hun trouwe klanten laten ze in de steek.

Gewenst oplossing

  • Mogelijkheid om het pruduct aan te schaffen net als nieuwe klanten dat ook hebben.

Berichten (1)

Keytrade Bank

aan: P. D.

18/12/2019

Geachte heer, Wij zijn onlangs van kaartenleverancier veranderd waardoor u geen nieuwe VISA Gold kon aanvragen bij onze vorige leverancier maar eerst over een VISA kaart bij onze nieuwe leverancier diende te beschikken. Dit is ondertussen het geval en u kunt dus nu perfect een aanvraag indienen voor een VISA Gold. Uw aanvraag zal dan vervolgens door de bevoegde dienst nagekeken worden. Met vriendelijke groeten, Albéric De Smet Legal AdvisorKeytrade Bank with offices at Vorstlaan 100 Blvd. du Souverain, B-1170 Brussels, Belgian branch of Arkéa Direct Bank SA, RPM/RPR Brussels 0879.257.191, with head office at Tour Ariane-Place de la Pyramide 5, 92800 Puteaux, France ( 32(0)2 679 90 168alberic.desmet@keytradebank.com---------------