Bestaande klanten krijgen niet de producten die nieuwe klanten wel kunnen krijgen.

KEYTRADE BANK Boulevard du Souverain 100, BRUXELLES


Deze klacht is Publiek

  • P. D. Aan KEYTRADE BANK

    Als klant bij Keytrade bank heb ik een Visa Classic kaart van Keytrade. Echter bieden zij ook een Visa Gold kaart aan met meer voordelen, (hogere limiet, extra verzekeringen). Ik wil graag dit product aanschaffen, mijn eerste aanvraag hiervoor moet ongeveer een jaar geleden zijn. Echter wordt ik steeds van het kastje naar de muur gestuurd en nu krijg ik simpelweg het antwoord dat dit 'nog niet kan' en dat ze ook nog niet weten vanaf wanneer wel. Ondertussen blijven ze dit product aanbieden op hun website om nieuwe klanten te lokken maar hun trouwe klanten laten ze in de steek.

    Omschrijving van uw klacht

    Als klant bij Keytrade bank heb ik een Visa Classic kaart van Keytrade. Echter bieden zij ook een Visa Gold kaart aan met meer voordelen, (hogere limiet, extra verzekeringen). Ik wil graag dit product aanschaffen, mijn eerste aanvraag hiervoor moet ongeveer een jaar geleden zijn. Echter wordt ik steeds van het kastje naar de muur gestuurd en nu krijg ik simpelweg het antwoord dat dit 'nog niet kan' en dat ze ook nog niet weten vanaf wanneer wel. Ondertussen blijven ze dit product aanbieden op hun website om nieuwe klanten te lokken maar hun trouwe klanten laten ze in de steek.

    Gewenste oplossing

    Mogelijkheid om het pruduct aan te schaffen net als nieuwe klanten dat ook hebben.

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)