Behandeld door Test-Aankoop

Internationaal Collect Bv


Deze klacht is Publiek

  • M. J. Aan Internationaal Collect Bv

    Beste, ik werd gisteren telefonisch benaderd door één van jullie medewerkers voor de onmiddellijke inning van een zogezegd openstaand bedrag aan de firma TBK Tours Ltd, daterend van 2018, en opgelopen tot 492,25 euro... voor het niet binnen 14 dagen annuleren van zogezegd aangevraagde reischeques/vliegtickets...(na betaling kon mijn dossier zonder verdere stappen afgesloten worden)...Bij mijn weten heb ik geen van dergelijke diensten aangevraagd of besteld. Ik heb ook nog nooit van die firma gehoord. Zeer vreemd dat ik hier eerder geen brief/ telefoon/ mail van ontvangen heb, je zou verwachten dat de firma zelf al eens naar hun geld zou vragen. Er wordt gedreigd een deurwaarder te sturen indien ik niet betaal binnen 3 dagen. Na het telefonisch onderhoud kreeg ik een mail met alle betalingsinfo om het bedrag te storten, onderaan de mail stond vermeld (ineens in het Engels) dat de inhoud ervan absoluut niet mocht gedeeld worden met derden?! (duidelijk niet ok, ik deel mijn mails met wie ik wil...) Ik heb opzoekwerk gedaan via internet en het regent blijkbaar klachten van zulke dreigementen, allemaal van mensen die op dezelfde manier benaderd worden en ook (net als ik), de betreffende firma niet kennen/ de aankoop of aanvraag niet deden. Om dit uit te zoeken, heb ik de hulp van de advocaten, verbonden aan Test-Aankoop ingeschakeld, deze zijn voor mij aan de slag en ik stuur dit bericht ook via hun website, deze klacht zal ook openbaar op de website te zien zijn en voor iedereen leesbaar. Hopend op een oplossing en "onmiddellijk afsluiten van mijn dossier", richt ik mij tot jullie, Met de meeste hoogachting, M.J.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, ik werd gisteren telefonisch benaderd door één van jullie medewerkers voor de onmiddellijke inning van een zogezegd openstaand bedrag aan de firma TBK Tours Ltd, daterend van 2018, en opgelopen tot 492,25 euro... voor het niet binnen 14 dagen annuleren van zogezegd aangevraagde reischeques/vliegtickets...(na betaling kon mijn dossier zonder verdere stappen afgesloten worden)...Bij mijn weten heb ik geen van dergelijke diensten aangevraagd of besteld. Ik heb ook nog nooit van die firma gehoord. Zeer vreemd dat ik hier eerder geen brief/ telefoon/ mail van ontvangen heb, je zou verwachten dat de firma zelf al eens naar hun geld zou vragen. Er wordt gedreigd een deurwaarder te sturen indien ik niet betaal binnen 3 dagen. Na het telefonisch onderhoud kreeg ik een mail met alle betalingsinfo om het bedrag te storten, onderaan de mail stond vermeld (ineens in het Engels) dat de inhoud ervan absoluut niet mocht gedeeld worden met derden?! (duidelijk niet ok, ik deel mijn mails met wie ik wil...) Ik heb opzoekwerk gedaan via internet en het regent blijkbaar klachten van zulke dreigementen, allemaal van mensen die op dezelfde manier benaderd worden en ook (net als ik), de betreffende firma niet kennen/ de aankoop of aanvraag niet deden. Om dit uit te zoeken, heb ik de hulp van de advocaten, verbonden aan Test-Aankoop ingeschakeld, deze zijn voor mij aan de slag en ik stuur dit bericht ook via hun website, deze klacht zal ook openbaar op de website te zien zijn en voor iedereen leesbaar. Hopend op een oplossing en "onmiddellijk afsluiten van mijn dossier", richt ik mij tot jullie, Met de meeste hoogachting, M.J.

    Gewenste oplossing

    Herziening van de factuur

    onmiddellijke sluiting van mijn dossier met bevestiging op mail aan mij gericht.

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • Doorgestuurd naar Test-Aankoop 03 december 2019
  • Privébericht

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)