Orange (ex Mobistar) Avenue du Bourget 3, BRUXELLES


Deze klacht is Publiek

  • R. V. Aan Orange (ex Mobistar)

    Beste, Na enkele maanden klant te zijn geweest wou ik opzeggen wegens verschillende redenen. Eerst en vooral snap ik niet waarom jullie het zo moeilijk maken om te annuleren, ten tweede is de telefonische helpdesk een grap. 3 keer werd ik gewoon op wacht geplaatst en/of doorgestuurd naar een andere dienst en dit enkel en alleen omdat ik wou weten hoe ik kon opzeggen aangezien de easy switch was fout gelopen. Maar goed uiteindelijk kunnen annuleren via een formulier op de website waarna er na opnieuw enkele dagen telefonisch contact wordt opgenomen om na te gaan of ik wel echt wil annuleren. Tot daar aan toe. Maar nu: 1- Na mijn opzeggingsbevestiging zou ik nog een eindfactuur krijgen. De factuur heb ik gekregen maar deze loopt wel tot 10 december. Mijn annulatie is ingegaan op 12/11? Via Twitter krijg ik helemaal geen reactie meer en ik weiger nog te bellen naar een helpdesk waar ze toch niet willen helpen. Ik wacht op een verduidelijking van deze laatste factuur en een aanpassing. 2- Zoals gevraagd heb ik de decoders en model opgestuurd via een postpunt naar Orange Willebroek. Ik heb het bewijs van opsturen en in de opvolging staat dat dit afgeleverd werd maar toch krijg ik nu weer een e-mail met de melding dat er nog niets werd ontvangen samen met de leuke melding dat ik tot 460€ zou mogen betalen indien ik het niet opstuur. Dus bij deze; het is opgestuurd, ik heb het bewijs. Gelieve beide zaken zo snel mogelijk te bekijken en op te lossen.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Na enkele maanden klant te zijn geweest wou ik opzeggen wegens verschillende redenen. Eerst en vooral snap ik niet waarom jullie het zo moeilijk maken om te annuleren, ten tweede is de telefonische helpdesk een grap. 3 keer werd ik gewoon op wacht geplaatst en/of doorgestuurd naar een andere dienst en dit enkel en alleen omdat ik wou weten hoe ik kon opzeggen aangezien de easy switch was fout gelopen. Maar goed uiteindelijk kunnen annuleren via een formulier op de website waarna er na opnieuw enkele dagen telefonisch contact wordt opgenomen om na te gaan of ik wel echt wil annuleren. Tot daar aan toe. Maar nu: 1- Na mijn opzeggingsbevestiging zou ik nog een eindfactuur krijgen. De factuur heb ik gekregen maar deze loopt wel tot 10 december. Mijn annulatie is ingegaan op 12/11? Via Twitter krijg ik helemaal geen reactie meer en ik weiger nog te bellen naar een helpdesk waar ze toch niet willen helpen. Ik wacht op een verduidelijking van deze laatste factuur en een aanpassing. 2- Zoals gevraagd heb ik de decoders en model opgestuurd via een postpunt naar Orange Willebroek. Ik heb het bewijs van opsturen en in de opvolging staat dat dit afgeleverd werd maar toch krijg ik nu weer een e-mail met de melding dat er nog niets werd ontvangen samen met de leuke melding dat ik tot 460€ zou mogen betalen indien ik het niet opstuur. Dus bij deze; het is opgestuurd, ik heb het bewijs. Gelieve beide zaken zo snel mogelijk te bekijken en op te lossen.

    Gewenste oplossing

    Herziening van de factuur

    Rechtzetting en schriftelijke bevestiging van de aanpassing van de factuur en ontvangst van het materiaal.

    Bijgevoegde documenten
    • Document
    • Document
  • R. V. Aan Orange (ex Mobistar)

    Beste, Ondertussen heb ik toch telefonisch contact opgenomen en ben ik super goed geholpen geweest door één van jullie medewerkers. Het factuur gedeelte is mij goed uitgelegd geweest en beschouw ik ook als afgehandeld. Rest nog enkel het gedeelte van het terugsturen van mijn materiaal waar jullie hiervoor het bewijs in mijn klacht kunnen terugvinden. Dit blijft voor mij niet afgehandeld zolang jullie niet laten weten dat dit goed werd ontvangen. Mvg,

    Beste, Ondertussen heb ik toch telefonisch contact opgenomen en ben ik super goed geholpen geweest door één van jullie medewerkers. Het factuur gedeelte is mij goed uitgelegd geweest en beschouw ik ook als afgehandeld. Rest nog enkel het gedeelte van het terugsturen van mijn materiaal waar jullie hiervoor het bewijs in mijn klacht kunnen terugvinden. Dit blijft voor mij niet afgehandeld zolang jullie niet laten weten dat dit goed werd ontvangen. Mvg,

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)