BASIC FIT Postbus 3124, KC Hoofddorp


Deze klacht is Publiek

  • A. D. Aan BASIC FIT

    Beste Ik had sinds augustus een basic fit abonnement, samen met mijn vriend. Nu wilt mijn vriend niet meer sporten en heb ik daarbovenop geen studentenjob meer. Wat het maandelijks heel moeilijk maakt om dit abonnement van 29,99 euro te betalen. Wij kozen niet voor de optie om dit stop te zetten wanneer we maar willen (mede door de extra kosten). Is er enige manier om dit toch stop te zetten, alsook de 29,99 euro die maandelijks van mijn rekening gaat? Ik ben nu niet in de financiële positie om dit te bekostigen.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste Ik had sinds augustus een basic fit abonnement, samen met mijn vriend. Nu wilt mijn vriend niet meer sporten en heb ik daarbovenop geen studentenjob meer. Wat het maandelijks heel moeilijk maakt om dit abonnement van 29,99 euro te betalen. Wij kozen niet voor de optie om dit stop te zetten wanneer we maar willen (mede door de extra kosten). Is er enige manier om dit toch stop te zetten, alsook de 29,99 euro die maandelijks van mijn rekening gaat? Ik ben nu niet in de financiële positie om dit te bekostigen.

    Gewenste oplossing

    Herziening van de factuur

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • BASIC FIT Aan A. D.

    We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 05546673 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België

    We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 05546673 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België

  • BASIC FIT Aan A. D.

    [URL van in-line afbeelding: s:basic-fit.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=01524000002wGvHandoid=00D24000000fJbb]    Hi ,   Bedankt dat je contact opneemt met onze klantenservice.   Ik kan jouw lidmaatschap niet in onze administratie terugvinden. Wil je mij wat extra informatie geven?   Vermeld in een reactie op deze e-mail graag de volgende gegevens: volledige naam lidkaart- of lidnummer (het lidkaartnummer staat vermeld onder de streepjescode op je Basic-Fit lidkaart en het lidnummer staat op je bankafschrift vermeld als kenmerk van de afschrijving) adresgegevens (ben jij tijdens jouw lidmaatschap verhuisd, dan zou jouw lidmaatschap nog op jouw oude adres geregistreerd kunnen staan) geboortedatum IBAN rekeningnummer Zodra ik deze informatie heb ontvangen, ga ik proberen alsnog de juiste gegevens in onze administratie te achterhalen, zodat ik jouw verzoek gelijk kan verwerken.   Alvast bedankt voor de moeite en ik zie je reactie graag tegemoet!   Laat het me gerust weten als je andere vragen hebt of raadpleeg onze FAQ .   Met sportieve groet,   Philip Customer Support Basic-Fit   ref:_00D24fJbb._5001o47hLYb:ref T2410.1            [URL van in-line afbeelding: s:basic-fit.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=01524000000mjNwandoid=00D24000000fJbb]  ref:_00D24fJbb._5001o47hLYb:ref

    [URL van in-line afbeelding: s:basic-fit.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=01524000002wGvHandoid=00D24000000fJbb]    Hi ,   Bedankt dat je contact opneemt met onze klantenservice.   Ik kan jouw lidmaatschap niet in onze administratie terugvinden. Wil je mij wat extra informatie geven?   Vermeld in een reactie op deze e-mail graag de volgende gegevens: volledige naam lidkaart- of lidnummer (het lidkaartnummer staat vermeld onder de streepjescode op je Basic-Fit lidkaart en het lidnummer staat op je bankafschrift vermeld als kenmerk van de afschrijving) adresgegevens (ben jij tijdens jouw lidmaatschap verhuisd, dan zou jouw lidmaatschap nog op jouw oude adres geregistreerd kunnen staan) geboortedatum IBAN rekeningnummer Zodra ik deze informatie heb ontvangen, ga ik proberen alsnog de juiste gegevens in onze administratie te achterhalen, zodat ik jouw verzoek gelijk kan verwerken.   Alvast bedankt voor de moeite en ik zie je reactie graag tegemoet!   Laat het me gerust weten als je andere vragen hebt of raadpleeg onze FAQ .   Met sportieve groet,   Philip Customer Support Basic-Fit   ref:_00D24fJbb._5001o47hLYb:ref T2410.1            [URL van in-line afbeelding: s:basic-fit.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=01524000000mjNwandoid=00D24000000fJbb]  ref:_00D24fJbb._5001o47hLYb:ref

  • A. D. Aan BASIC FIT

    Geachte Basic Fit In bijlage vindt u een schermopname van alle info op MyBasicFit. Ik denk dat dit voldoende moet zijn om mij terug te vinden in de database. Ik kan dit financieel maandelijks niet meer betalen, ik zeg mijn Netflix account ook op, om toch wat te besparen. De flexi optie (om het lidmaatschap stop te zetten wanneer ik maar wil) is ook te duur voor een student als ik die tijdelijk geen werk meer heeft. Vriendelijke groeten Aline De Jonghe

    Geachte Basic Fit In bijlage vindt u een schermopname van alle info op MyBasicFit. Ik denk dat dit voldoende moet zijn om mij terug te vinden in de database. Ik kan dit financieel maandelijks niet meer betalen, ik zeg mijn Netflix account ook op, om toch wat te besparen. De flexi optie (om het lidmaatschap stop te zetten wanneer ik maar wil) is ook te duur voor een student als ik die tijdelijk geen werk meer heeft. Vriendelijke groeten Aline De Jonghe


    Bijlagen
    • Document
    • Document
  • BASIC FIT Aan A. D.

    We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 05595508 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België

    We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 05595508 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)