afgesloten Succesvol

PROXIMUS Koning Albert ll-laan 27B, BRUSSEL


Deze klacht is Publiek

  • K. D. Aan PROXIMUS

    Beste, op zaterdag 19/10/19 bestel ik via de webshop van proximus een smartphone + abonnement, ik betaal deze online. Omdat ik niets verneem van de levering bel ik op maandag 21/10 naar de klantendienst, zij verzekeren mij dat de levering de volgende dag zal plaatsvinden. Op dinsdag 22/10 is er geen levering en bel ik dus terug naar de klantendienst, blijkbaar is er geen betaling ontvangen. Op woensdag 23/10 beslis ik te annuleren omdat ik geen vertrouwen meer heb in de klantendienst. Een terugbetaling gebeurt niet want ik zou niets betaald hebben? Na overleg met de klantendienst dat ik wel betaald heb, krijg ik de melding dat de terugbetaling 3 weken op zich kan laten wachten. Een paar dagen later krijg ik telefoon van proximus of ik zeker ben dat ik wil annuleren? Ja dus, ok bedrag wordt teruggestort. Op 14/11 neem ik contact op met de klantendienst om te informeren naar de terugbetaling die nog niet gebeurd is. Ze zeggen mij dat het een maand kan duren en ik dus elke moment de centen kan terugkrijgen. Op donderdag 21/11 ga ik naar een proximuswinkel om opnieuw te informeren. De persoon hier zegt me weer dat er geen betaling zou gebeurd zijn maar hij gelooft me wel als ik zeg dat ik wel betaald had. Hij maakt een nieuwe case aan waardoor proximus met mij contact opneemt binnen de twee weken. Op donderdagavond 21/11 zet in mijn vraag op het proximusforum en krijg ik antwoord dat het is doorgegeven aan de bevoegde dienst. Op vrijdag 22/11 heb ik nog steeds niet meer info over mijn terugbetaling... ik krijg verder geen antwoord meer op mijn vragen. Gelieve het bedrag onmiddelijk terug te betalen of me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht. Bedankt

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, op zaterdag 19/10/19 bestel ik via de webshop van proximus een smartphone + abonnement, ik betaal deze online. Omdat ik niets verneem van de levering bel ik op maandag 21/10 naar de klantendienst, zij verzekeren mij dat de levering de volgende dag zal plaatsvinden. Op dinsdag 22/10 is er geen levering en bel ik dus terug naar de klantendienst, blijkbaar is er geen betaling ontvangen. Op woensdag 23/10 beslis ik te annuleren omdat ik geen vertrouwen meer heb in de klantendienst. Een terugbetaling gebeurt niet want ik zou niets betaald hebben? Na overleg met de klantendienst dat ik wel betaald heb, krijg ik de melding dat de terugbetaling 3 weken op zich kan laten wachten. Een paar dagen later krijg ik telefoon van proximus of ik zeker ben dat ik wil annuleren? Ja dus, ok bedrag wordt teruggestort. Op 14/11 neem ik contact op met de klantendienst om te informeren naar de terugbetaling die nog niet gebeurd is. Ze zeggen mij dat het een maand kan duren en ik dus elke moment de centen kan terugkrijgen. Op donderdag 21/11 ga ik naar een proximuswinkel om opnieuw te informeren. De persoon hier zegt me weer dat er geen betaling zou gebeurd zijn maar hij gelooft me wel als ik zeg dat ik wel betaald had. Hij maakt een nieuwe case aan waardoor proximus met mij contact opneemt binnen de twee weken. Op donderdagavond 21/11 zet in mijn vraag op het proximusforum en krijg ik antwoord dat het is doorgegeven aan de bevoegde dienst. Op vrijdag 22/11 heb ik nog steeds niet meer info over mijn terugbetaling... ik krijg verder geen antwoord meer op mijn vragen. Gelieve het bedrag onmiddelijk terug te betalen of me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht. Bedankt

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 299,00

    Bijgevoegde documenten
    • Document
  • PROXIMUS Aan K. D.

    Dag mevrouw Het klantennummer dat u opgeeft, is niet correct. Kan u ons het juiste klantennummer/gsm-nummer contactnummer bezorgen zodat wij dit zo spoedig mogelijk voor u kunnen nazien? Bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groeten, Samantha Het Proximus-team Contacteer ons op: Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Of bel ons gratis op 0800 22 800 Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd. ===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2019-11-22-20.07.25.000000 ====== Unsubscribe-- Ref. [THREAD_ID:192960907383]

    Dag mevrouw Het klantennummer dat u opgeeft, is niet correct. Kan u ons het juiste klantennummer/gsm-nummer contactnummer bezorgen zodat wij dit zo spoedig mogelijk voor u kunnen nazien? Bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groeten, Samantha Het Proximus-team Contacteer ons op: Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Of bel ons gratis op 0800 22 800 Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd. ===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2019-11-22-20.07.25.000000 ====== Unsubscribe-- Ref. [THREAD_ID:192960907383]

  • K. D. Aan PROXIMUS

    Beste, Het klantennummer is 267223579 Kijk ook op bijgevoegd document.

    Beste, Het klantennummer is 267223579 Kijk ook op bijgevoegd document.


    Bijlagen
    • Document
    • Document
  • K. D. Aan PROXIMUS

    Telnummer 0472445050

    Telnummer 0472445050

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)