Niet terugkrijgen van binnengebracht toestel

afgesloten Succesvol

TELENET Liersesteenweg 4, MECHELEN


Deze klacht is Publiek

  • S. P. Aan TELENET

    Beste, In juni 2019 bestelde ik een GDM toestel op de website van Telenet als business klant, die mij toegestuurd werd via een colli-dienst. Ik augustus haperde dit toestel, na contact met de Klantendienst werd mij verzocht dit toestel binnen te brengen bij het dichtstbijzijnde telenetcenter, zijde Ledaine Oostende. Op heden is dit toestel nog niet terug, en krijg ik ook geen antwoord wanneer dit kan gebeuren. Ledaine wijst met de vinger naar Telenet en een derde partij waar ik geen zaken mee heb, en Telenet blijft er bij dat Ledaine de zaak moet in handen nemen. Ik heb dit toestel aangekocht bij Telenet en ben van mening dat zij dusdanig hun verantwoordelijkheid moeten dragen om dit toestel spoedig terug te bezorgen of te vergoeden.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, In juni 2019 bestelde ik een GDM toestel op de website van Telenet als business klant, die mij toegestuurd werd via een colli-dienst. Ik augustus haperde dit toestel, na contact met de Klantendienst werd mij verzocht dit toestel binnen te brengen bij het dichtstbijzijnde telenetcenter, zijde Ledaine Oostende. Op heden is dit toestel nog niet terug, en krijg ik ook geen antwoord wanneer dit kan gebeuren. Ledaine wijst met de vinger naar Telenet en een derde partij waar ik geen zaken mee heb, en Telenet blijft er bij dat Ledaine de zaak moet in handen nemen. Ik heb dit toestel aangekocht bij Telenet en ben van mening dat zij dusdanig hun verantwoordelijkheid moeten dragen om dit toestel spoedig terug te bezorgen of te vergoeden.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 159,00

    Vervanging

    Herstelling

    Bijgevoegde documenten
    • Document

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)