PROXIMUS Koning Albert ll-laan 27B, BRUSSEL


Deze klacht is Publiek

  • J. C. Aan PROXIMUS

    Beste, 18 juli bestelde ik, foutief, enkele dingen op de Apple store, deze dingen werden in rekening gebracht via mijn gsm-factuur bij Proximus, en deze bedragen werden ook door mij betaald via mijn gsm-factuur. Ik heb Apple hieromtrent gecontacteerd, waarna zij mij bevestigden dat deze bedragen werden terugbetaald aan Proximus op 18 juli. Vanaf deze datum heeft Proximus wettelijk gezien 60 dagen de tijd om dit bedrag terug te bezorgen aan mij. Dit zou dus uiterlijk 16 september moeten gebeurd zijn. Aangezien dit niet het geval was, heb ik rond deze tijd contact opgenomen met Proximus. Zij vertelden mij dan dat deze betaling waarschijnlijk bij de volgende factuur zou worden terugbetaald. Dit was echter niet het geval. Vervolgens nam ik terug contact op, waarna zij mij twee weken aan het lijntje hielden. Nadat het ook na deze periode niet werd opgelost, heb ik nogmaals contact opgenomen, dan vertelden ze mij (dit was drie weken geleden) dat ze dit dossier met high importance zouden behandelen en mij iets zouden laten weten. Intussen zijn we drie weken verder en heb ik, na meerdere malen ernaar te vragen, nog steeds geen zicht op wanneer de terugbetaling zou gebeuren. We zijn intussen vier maanden na de terugbetaling van Apple aan Proximus, en twee maanden na de wettelijke termijn waarbinnen zij mij dit bedrag moesten terugbetalen.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, 18 juli bestelde ik, foutief, enkele dingen op de Apple store, deze dingen werden in rekening gebracht via mijn gsm-factuur bij Proximus, en deze bedragen werden ook door mij betaald via mijn gsm-factuur. Ik heb Apple hieromtrent gecontacteerd, waarna zij mij bevestigden dat deze bedragen werden terugbetaald aan Proximus op 18 juli. Vanaf deze datum heeft Proximus wettelijk gezien 60 dagen de tijd om dit bedrag terug te bezorgen aan mij. Dit zou dus uiterlijk 16 september moeten gebeurd zijn. Aangezien dit niet het geval was, heb ik rond deze tijd contact opgenomen met Proximus. Zij vertelden mij dan dat deze betaling waarschijnlijk bij de volgende factuur zou worden terugbetaald. Dit was echter niet het geval. Vervolgens nam ik terug contact op, waarna zij mij twee weken aan het lijntje hielden. Nadat het ook na deze periode niet werd opgelost, heb ik nogmaals contact opgenomen, dan vertelden ze mij (dit was drie weken geleden) dat ze dit dossier met high importance zouden behandelen en mij iets zouden laten weten. Intussen zijn we drie weken verder en heb ik, na meerdere malen ernaar te vragen, nog steeds geen zicht op wanneer de terugbetaling zou gebeuren. We zijn intussen vier maanden na de terugbetaling van Apple aan Proximus, en twee maanden na de wettelijke termijn waarbinnen zij mij dit bedrag moesten terugbetalen.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 60,00

    Schadevergoeding

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • PROXIMUS Aan J. C.

    Dag mevrouw ,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Voornaam Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Of bel ons gratis op 0800 22 800 Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd. Danny Het Proximus team CUO-CFF Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel This e-mail cannot be used for other purposes than Proximus business use. See more on s:www.proximus.be/maildisclaimer Sensitivity: Internal Use Only

    Dag mevrouw ,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Voornaam Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Of bel ons gratis op 0800 22 800 Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd. Danny Het Proximus team CUO-CFF Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel This e-mail cannot be used for other purposes than Proximus business use. See more on s:www.proximus.be/maildisclaimer Sensitivity: Internal Use Only

  • J. C. Aan PROXIMUS

    Beste Intussen heb ik reeds contact opgenomen met Apple. Zij vertellen mij dat de terugbetaling aan Proximus werd gedaan, en dat vervolgens het jullie verantwoordelijkheid is om ervoor te zorgen dat dit bedrag op mijn rekening terechtkomt. Dit is duidelijk niet gebeurd. Als jullie van oordeel blijven dat dit niet zo is (wat ook kan zijn, dit weet ik niet, aangezien jullie beiden naar elkaar wijzen en beiden verantwoordelijkheid ontlopen en de kwestie al zeker niet met elkaar willen oplossen) ben ik mijn geld kwijt. Ik heb het compleet gehad. Ik wacht nu reeds 6 maand op een terugbetaling. Ik vraag mij af wat er zou gebeuren moest ik jullie 6 maand laten wachten op een betaling. Of dit nu Proximus of Apple zijn schuld is, geen van jullie beiden lost het op, terwijl jullie toch wel als 'partners' kunnen worden aanzien in deze situatie. Ik heb hier reeds zoveel tijd aan verspeeld. Jullie klantendienst heeft mij twee maand aan het lijntje gehouden door te zeggen dat jullie de kwestie met high importance aan het onderzoeken waren, om dan uiteindelijk te moeten horen dat er niets te onderzoeken is want dat jullie helemaal niets hiermee te maken hebben. Dit noem ik volstrekt amateurisme. Ik wil bijgevolg ook geen telefoons meer krijgen om te zeggen dat jullie er niets aan kunnen doen. Ik heb hier genoeg tijd aan verspeeld en zal gewoon aanvaarden dat ik mijn geld niet meer zal zien van jullie. Met vriendelijke groeten Joost

    Beste Intussen heb ik reeds contact opgenomen met Apple. Zij vertellen mij dat de terugbetaling aan Proximus werd gedaan, en dat vervolgens het jullie verantwoordelijkheid is om ervoor te zorgen dat dit bedrag op mijn rekening terechtkomt. Dit is duidelijk niet gebeurd. Als jullie van oordeel blijven dat dit niet zo is (wat ook kan zijn, dit weet ik niet, aangezien jullie beiden naar elkaar wijzen en beiden verantwoordelijkheid ontlopen en de kwestie al zeker niet met elkaar willen oplossen) ben ik mijn geld kwijt. Ik heb het compleet gehad. Ik wacht nu reeds 6 maand op een terugbetaling. Ik vraag mij af wat er zou gebeuren moest ik jullie 6 maand laten wachten op een betaling. Of dit nu Proximus of Apple zijn schuld is, geen van jullie beiden lost het op, terwijl jullie toch wel als 'partners' kunnen worden aanzien in deze situatie. Ik heb hier reeds zoveel tijd aan verspeeld. Jullie klantendienst heeft mij twee maand aan het lijntje gehouden door te zeggen dat jullie de kwestie met high importance aan het onderzoeken waren, om dan uiteindelijk te moeten horen dat er niets te onderzoeken is want dat jullie helemaal niets hiermee te maken hebben. Dit noem ik volstrekt amateurisme. Ik wil bijgevolg ook geen telefoons meer krijgen om te zeggen dat jullie er niets aan kunnen doen. Ik heb hier genoeg tijd aan verspeeld en zal gewoon aanvaarden dat ik mijn geld niet meer zal zien van jullie. Met vriendelijke groeten Joost


    Bijlagen
    • Document
  • PROXIMUS Aan J. C.

    Dag mijnheer, Kan u ons het klantennummer bezorgen dat u op de factuur van juli 2019 terugvindt, bezorgen? Alvast bedankt voor uw antwoord. Met vriendelijke groeten, Samantha Het Proximus-team Contacteer ons op: ===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2019-12-30-17.02.21.000000 ====== JOOST CHRISTIAENS Unsubscribe-- Ref. [THREAD_ID:192962268536]

    Dag mijnheer, Kan u ons het klantennummer bezorgen dat u op de factuur van juli 2019 terugvindt, bezorgen? Alvast bedankt voor uw antwoord. Met vriendelijke groeten, Samantha Het Proximus-team Contacteer ons op: ===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2019-12-30-17.02.21.000000 ====== JOOST CHRISTIAENS Unsubscribe-- Ref. [THREAD_ID:192962268536]

  • J. C. Aan PROXIMUS

    Beste, Dit is 28537927. Met vriendelijke groeten, Joost

    Beste, Dit is 28537927. Met vriendelijke groeten, Joost

  • PROXIMUS Aan J. C.

    Beste, Hierbij bevestig ik dat uw aanvraag in behandeling werd genomen. Indien u mij een correct klantnummer bezorgt kunnen we uw dossier in behandeling nemen. Het klantnummer dat u hebt doorgegeven is geen gekend klantnummer bij ons. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBB Ref. [THREAD_ID:192962594289]

    Beste, Hierbij bevestig ik dat uw aanvraag in behandeling werd genomen. Indien u mij een correct klantnummer bezorgt kunnen we uw dossier in behandeling nemen. Het klantnummer dat u hebt doorgegeven is geen gekend klantnummer bij ons. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBB Ref. [THREAD_ID:192962594289]

  • J. C. Aan PROXIMUS

    Beste, Kunt u mij vertellen waar dit staat? Ik dacht dat dit ‘klantenrekening’ was? Groeten, Joost

    Beste, Kunt u mij vertellen waar dit staat? Ik dacht dat dit ‘klantenrekening’ was? Groeten, Joost

  • PROXIMUS Aan J. C.

    Dag mijnheer, U vindt het klantennummer rechtsboven op uw Proximus facturen. Alvast bedankt om het aan ons te bezorgen. Met vriendelijke groeten, Samantha Proximus Team Contacteer ons op: ===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2020-01-23-09.05.35.000000 ====== JOOST CHRISTIAENS Unsubscribe-- Ref. [THREAD_ID:192962612609]

    Dag mijnheer, U vindt het klantennummer rechtsboven op uw Proximus facturen. Alvast bedankt om het aan ons te bezorgen. Met vriendelijke groeten, Samantha Proximus Team Contacteer ons op: ===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2020-01-23-09.05.35.000000 ====== JOOST CHRISTIAENS Unsubscribe-- Ref. [THREAD_ID:192962612609]

  • J. C. Aan PROXIMUS

    Beste, Zie bijlage. Groeten, Joost

    Beste, Zie bijlage. Groeten, Joost


    Bijlagen
    • Document

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)