Behandeld door Test-Aankoop

SCARLET BELGIUM Carlistraat 2, BRUSSEL


Deze klacht is Publiek

  • M. S. Aan SCARLET BELGIUM

    Beste, Op 06/11/2019 diende ik na verschillende telefonische contacten een schriftelijke klacht in.Op 16/11/2019 kreeg ik van jullie hierop een afgezaagd antwoord, dat alles eraan gedaan wordt om het technisch probleem zo spoedig mogelijk op te lossen EN dat ik, wanneer jullie iets weten, op de hoogte zal gebracht worden.Spijtig blijft dit onduidelijk. Bij vorige contacten zou ik's anderendaags een mailtje krijgen , die zijn tot nu toe al uitgebleven en nu wordt het nog vager want hoe lang zal ik nog moeten wachten, ik weet zelfs niet of ik nog contact met jullie zal hebben.Vreemd genoeg is wat wij al hadden en wilden behouden wel gewijzigd.nl. een aanpassing van het abonnementsgeld dat is opgeslsagen en de TV-zenders die werden gewijzigd. Sinds zaterdag 16/11 kunnen wij ineens twee zenders waarvan wij favoriet waren niet meer bekijken nl. kanaal Z en dobbit tv. Dus wat we niet gevraagd hebben is gewijzigd en waar we voor aanmelden wijzigt in bijna geen jaar. Kan er misschien een beetje technische uitleg komen WAAROM dit probleem maar niet opgelost geraakt. In augustus is mij telefonisch gezegd door Bido dat het probleem gekend was en het snel opgelost zou zijn. Ondertussen krijg ik nog maar eens een factuur van proximus voor administratieve kosten en buitengebruik & wederindienstst tel.Waar blijft dit toch allemaal vandaan komen? Groeten, Hilde Koens e. Marc Schellekens

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Op 06/11/2019 diende ik na verschillende telefonische contacten een schriftelijke klacht in.Op 16/11/2019 kreeg ik van jullie hierop een afgezaagd antwoord, dat alles eraan gedaan wordt om het technisch probleem zo spoedig mogelijk op te lossen EN dat ik, wanneer jullie iets weten, op de hoogte zal gebracht worden.Spijtig blijft dit onduidelijk. Bij vorige contacten zou ik's anderendaags een mailtje krijgen , die zijn tot nu toe al uitgebleven en nu wordt het nog vager want hoe lang zal ik nog moeten wachten, ik weet zelfs niet of ik nog contact met jullie zal hebben.Vreemd genoeg is wat wij al hadden en wilden behouden wel gewijzigd.nl. een aanpassing van het abonnementsgeld dat is opgeslsagen en de TV-zenders die werden gewijzigd. Sinds zaterdag 16/11 kunnen wij ineens twee zenders waarvan wij favoriet waren niet meer bekijken nl. kanaal Z en dobbit tv. Dus wat we niet gevraagd hebben is gewijzigd en waar we voor aanmelden wijzigt in bijna geen jaar. Kan er misschien een beetje technische uitleg komen WAAROM dit probleem maar niet opgelost geraakt. In augustus is mij telefonisch gezegd door Bido dat het probleem gekend was en het snel opgelost zou zijn. Ondertussen krijg ik nog maar eens een factuur van proximus voor administratieve kosten en buitengebruik & wederindienstst tel.Waar blijft dit toch allemaal vandaan komen? Groeten, Hilde Koens e. Marc Schellekens

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling van alle proximusabonnementsgelden en extra kosten die mij ten lasten gelegd worden. Blijvende communicatie via mail met duidelijkere afspraken. Oplossing van het probleem.

  • SCARLET BELGIUM Aan M. S.

    Geachte, We hebben de klacht CPTBE00769088-72 in behandeling genomen. Tijdens de overstap van een Internet en tv-abonnement naar een Trio abonnement zijn er enkele technische problemen ontstaan. Hierdoor is het telefoon en tv-gedeelte niet volledig opgeleverd door ons systeem. Wij hebben het nodige gedaan om dit zo snel mogelijk op te lossen Een Trio-abonnement beschikt over een ander kanalen pakket dan het Internet en tv-abonnement. De kanalen die inbegrepen zijn bij het Trio-abonnement kan u op de Scarlet website s:www.scarlet.be/nlio-internet-tv-telefonie/ terugvinden. Wanneer alle problemen verholpen zijn zullen wij uitzonderlijk en zonder enige nadelige erkentenis een compensatie toekennen. Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan. Met vriendelijke groeten, Raf B. High Care support agent Rue Carlistraat 2 - B-1140 Evere www.scarlet.be

    Geachte, We hebben de klacht CPTBE00769088-72 in behandeling genomen. Tijdens de overstap van een Internet en tv-abonnement naar een Trio abonnement zijn er enkele technische problemen ontstaan. Hierdoor is het telefoon en tv-gedeelte niet volledig opgeleverd door ons systeem. Wij hebben het nodige gedaan om dit zo snel mogelijk op te lossen Een Trio-abonnement beschikt over een ander kanalen pakket dan het Internet en tv-abonnement. De kanalen die inbegrepen zijn bij het Trio-abonnement kan u op de Scarlet website s:www.scarlet.be/nlio-internet-tv-telefonie/ terugvinden. Wanneer alle problemen verholpen zijn zullen wij uitzonderlijk en zonder enige nadelige erkentenis een compensatie toekennen. Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan. Met vriendelijke groeten, Raf B. High Care support agent Rue Carlistraat 2 - B-1140 Evere www.scarlet.be

  • M. S. Aan SCARLET BELGIUM

    Geachte scarlet belgium, Ondertussen zijn we al weer bijna 14 dagen verder. Wij hebben nog steeds ons telefoonnummer 03.605.32.29 niet in gebruik. Wat we wel gemerkt hebben is dat we sinds 16/11/2019 een zenderpakket genieten vanuit het trio-abonnement. Deze week zit onze factuur in de mailbox waarop ik vaststel dat ons het oude abonnement aangerekend wordt. Momenteel hebben wij telefoon, weliswaar op een ander nummer EN televisie EN internet nl. een trio bij jullie, scarlet. Wij verwachten dat op onze factuur het trio-abonnement aangerekend wordt. Bovendien verwachten wij een stand van zaken i.v.m. het in gebruik nemen van ons oud telefoonnummer. Met vriendelijke groeten, Hilde Koens, Marc Schellekens

    Geachte scarlet belgium, Ondertussen zijn we al weer bijna 14 dagen verder. Wij hebben nog steeds ons telefoonnummer 03.605.32.29 niet in gebruik. Wat we wel gemerkt hebben is dat we sinds 16/11/2019 een zenderpakket genieten vanuit het trio-abonnement. Deze week zit onze factuur in de mailbox waarop ik vaststel dat ons het oude abonnement aangerekend wordt. Momenteel hebben wij telefoon, weliswaar op een ander nummer EN televisie EN internet nl. een trio bij jullie, scarlet. Wij verwachten dat op onze factuur het trio-abonnement aangerekend wordt. Bovendien verwachten wij een stand van zaken i.v.m. het in gebruik nemen van ons oud telefoonnummer. Met vriendelijke groeten, Hilde Koens, Marc Schellekens

  • Doorgestuurd naar Test-Aankoop 17 december 2019
  • Privébericht

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)