back

Problemen met terugbetaling van teveel gerekende bedrag

SCARLET BELGIUM Carlistraat 2, BRUSSEL
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

K. V.

aan: SCARLET BELGIUM

20/11/2019

Beste, 1. Vanaf april heeft scarlet een dienst aangerekend van 10,95 wat ik nooit heb besteld. 2. Vanaf juli ben ik overgeschakeld van scarlet naar proximus en nog steeds betaal ik 33 euro aan scarlet terwijl die nummer al afgesloten is, en zun beweren dat dit mijn schuld is, terwijl scarlet diensten was afgesloten van de gsm. Zun willen dat ik de laaste facturen ga betalen of zun willen een deurwaarder sturen, maar het bedrag dat ik teveel betaald heb moeten zun nog eerst onderzoeken waar ik niet voor gediend ben. En ik vrees ervoor als ik betaal dat zun dan achteraf gaan zeggen we betalen niet meer terug of voledig de schuld in mijn schoenen ga steken en dat ik het niet meer terug ga zien. Of dat zun gaan zeggen we verekenen dat met de volgende facturen terwijl ik niet meer bij hun ben. Ik heb de nodige facturen van proximus en scarlet als bewijs. Mvg kevin vl Ps ik krijg de bestanden niet geupload.

Gewenst oplossing

  • Eindfactuur met de verekening van wat zij teveel hebben verekend en wat ik nog moet betalen.