Heb niet kunnen vertrekken op reis

TRAVELBIRD De Keyserlei 5, ANTWERPEN


Deze klacht is Publiek

  • B. C. Aan TRAVELBIRD

    Op 23/10/2019 heb ik reis geboekt bij travelbird de schatten van Marrakesh en Sahara van 15/11/2019 tot 20/11/2019 . Op 15/11/2019 ga ik naar de incheck balie van Tui en daar word mij gezegd dat ik niet kan inchecken door dat ik niet in bezit ben van paspoort . Hier op contact met Tavelbird via gsm en daar verteld mij dan ik niet kan in checken met identiteit kaart . Hier op antwoord ik dat de reis wel geboekt werd met deze kaart en de respons is , dat kan niet of het moet en probleem geweest zijn met boeking programma van travelbird en dit is niet het schuld van Travelbird en is het niet mogelijk om mij te helpen. Het probleem blijft bestaan geen paspoort . 1 Oplossing is en paspoort via spoed aanvragen prijs 350 € +volgende dag nieuwe vlucht boeken mits betaling . Gezien dit en rondreis is die aanvang op 16/11/2019 om 07.30 H en daardoor niet kan aanwezig zijn en einde op 19/11/2019. Op het einde van het gesprek krijg ik te horen dat er geen mogelijk is om mij te vergoeden doordat dit en annulatie is Ja maar ik heb niet geannuleerd ! Terug thuis krijg ik Email van Travelbird om te bevestigen dat ik geannuleerd hebt. Dit doe ik niet en vraag en oplossing. Wachten nog op antwoord

    Omschrijving van uw klacht

    Op 23/10/2019 heb ik reis geboekt bij travelbird de schatten van Marrakesh en Sahara van 15/11/2019 tot 20/11/2019 . Op 15/11/2019 ga ik naar de incheck balie van Tui en daar word mij gezegd dat ik niet kan inchecken door dat ik niet in bezit ben van paspoort . Hier op contact met Tavelbird via gsm en daar verteld mij dan ik niet kan in checken met identiteit kaart . Hier op antwoord ik dat de reis wel geboekt werd met deze kaart en de respons is , dat kan niet of het moet en probleem geweest zijn met boeking programma van travelbird en dit is niet het schuld van Travelbird en is het niet mogelijk om mij te helpen. Het probleem blijft bestaan geen paspoort . 1 Oplossing is en paspoort via spoed aanvragen prijs 350 € +volgende dag nieuwe vlucht boeken mits betaling . Gezien dit en rondreis is die aanvang op 16/11/2019 om 07.30 H en daardoor niet kan aanwezig zijn en einde op 19/11/2019. Op het einde van het gesprek krijg ik te horen dat er geen mogelijk is om mij te vergoeden doordat dit en annulatie is Ja maar ik heb niet geannuleerd ! Terug thuis krijg ik Email van Travelbird om te bevestigen dat ik geannuleerd hebt. Dit doe ik niet en vraag en oplossing. Wachten nog op antwoord

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 715,00

    Vervanging

    Bijgevoegde documenten
    • Document
    • Document

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)