Problemen met de garantie van de wagen

GENERAL MOTORS BELGIUM Prins Boudewijnlaan 24 B, KONTICH


Deze klacht is Publiek

  • j. v. Aan GENERAL MOTORS BELGIUM

    Beste Betreffende Garage De Groote Jabbeke We kregen het advies om jullie een mail te sturen . Wij kochten in oktober 2017 een auto bij opel garage De Groote in Jabbeke Op 4/11/19 kregen we meldingen in de auto dat de moter oververhit raakte. Toen zijn we met de auto naar de garage in Jabbeke geweest .Bij het bekijken van de wagen daar bleek dat onze waterpomp stuk was . We vonden dit zeer ongemakkelijk want op dit moment was onze wagen 2jaar oud en net 18dagen uit garantie De wagen werd hersteld en er zou een commerciële tussen komst zijn . Ze hebben ons laten weten dat ze 10 percent van de onderdelen op hen zouden nemen Wij vonden dit maar zeer weinig en zij zijden dat er geen garantie niet meer was dus ook geen aanvraag naar de hoofdzetel meer gedaan hoefde te worden. Een week later hadden we de Banden pech Op dat moment zagen we dat er vloeistof van onder de wagen kwam de pechverhelping heeft de wagen naar de garage gebracht hij vermoede terug problemen met de waterpomp de garage heeft dit bekeken en stelde vast dat er een dichting stuk was gegaan alsook moest er een nieuwe band gelegd worden door het hele gebeuren en geen vertrouwen meer mochten ze van ons geen nieuwe band leggen wij vroegen om het reservewiel op te leggen na vertrek met onze wagen reden we naar de banden centrale daar werd grondig naar de band gekeken en zij stelden vast dat het onnodig was van een nieuwe band te leggen zij hebben de band herstelt wij betaalden bij de garage 18euro voor het opleggen van een reserve wiel dat we als klant belachelijk vinden wij hebben reeds pechverhelping die dit zo zou komen doen maar de garage weigerde dit De dichting werd hersteld op hun kosten toen we de auto gingen gaan halen na wat ontevreden gesprekken kregen we te horen dat we de auto niet mee kregen voor dat de factuur van de waterpomp werd betaald intussen hadden we zelf hebben we contact met jullie op genomen in Kontich en is er in tussen een dossier opgemaakt omdat we vinden als klant er wat meer moeite mag gedaan worden de auto is reeds 18dagen uit garantie en heeft amper 40.000km er werd ons ook gezegd dat dit zeer vroeg is om dit al voor te hebben We zijn zeer teleur gesteld hoe we behandeld werden we wilden dit niet zomaar laten passeren hopelijk horen we hier nog iets van hierbij voeg ik ook de eerste inschrijving als de garantie die we van de garage kregen als ook de factuur van de waterpomp Met vriendelijk groeten Familie Vangheluwe Brugse Baan 120 B 8470 Gistel

    Omschrijving van uw klacht

    Beste Betreffende Garage De Groote Jabbeke We kregen het advies om jullie een mail te sturen . Wij kochten in oktober 2017 een auto bij opel garage De Groote in Jabbeke Op 4/11/19 kregen we meldingen in de auto dat de moter oververhit raakte. Toen zijn we met de auto naar de garage in Jabbeke geweest .Bij het bekijken van de wagen daar bleek dat onze waterpomp stuk was . We vonden dit zeer ongemakkelijk want op dit moment was onze wagen 2jaar oud en net 18dagen uit garantie De wagen werd hersteld en er zou een commerciële tussen komst zijn . Ze hebben ons laten weten dat ze 10 percent van de onderdelen op hen zouden nemen Wij vonden dit maar zeer weinig en zij zijden dat er geen garantie niet meer was dus ook geen aanvraag naar de hoofdzetel meer gedaan hoefde te worden. Een week later hadden we de Banden pech Op dat moment zagen we dat er vloeistof van onder de wagen kwam de pechverhelping heeft de wagen naar de garage gebracht hij vermoede terug problemen met de waterpomp de garage heeft dit bekeken en stelde vast dat er een dichting stuk was gegaan alsook moest er een nieuwe band gelegd worden door het hele gebeuren en geen vertrouwen meer mochten ze van ons geen nieuwe band leggen wij vroegen om het reservewiel op te leggen na vertrek met onze wagen reden we naar de banden centrale daar werd grondig naar de band gekeken en zij stelden vast dat het onnodig was van een nieuwe band te leggen zij hebben de band herstelt wij betaalden bij de garage 18euro voor het opleggen van een reserve wiel dat we als klant belachelijk vinden wij hebben reeds pechverhelping die dit zo zou komen doen maar de garage weigerde dit De dichting werd hersteld op hun kosten toen we de auto gingen gaan halen na wat ontevreden gesprekken kregen we te horen dat we de auto niet mee kregen voor dat de factuur van de waterpomp werd betaald intussen hadden we zelf hebben we contact met jullie op genomen in Kontich en is er in tussen een dossier opgemaakt omdat we vinden als klant er wat meer moeite mag gedaan worden de auto is reeds 18dagen uit garantie en heeft amper 40.000km er werd ons ook gezegd dat dit zeer vroeg is om dit al voor te hebben We zijn zeer teleur gesteld hoe we behandeld werden we wilden dit niet zomaar laten passeren hopelijk horen we hier nog iets van hierbij voeg ik ook de eerste inschrijving als de garantie die we van de garage kregen als ook de factuur van de waterpomp Met vriendelijk groeten Familie Vangheluwe Brugse Baan 120 B 8470 Gistel

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 418,77

    Bijgevoegde documenten
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document
  • j. v. Aan GENERAL MOTORS BELGIUM

    Geachte wij hadden graag een antwoord gehad met vriendelijke groeten fam vangheluwe

    Geachte wij hadden graag een antwoord gehad met vriendelijke groeten fam vangheluwe

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)