back

Dreiging afsluiten water

FARYS Gent
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

W. D.

aan: FARYS

15/11/2019

Van: "Farys" [no-reply@farys.be] Aan: "DE MAESSCHALCK WILLIAM" [william.dm@telenet.be] Verzonden: Vrijdag 15 november 2019 12:58:04 Onderwerp: 1256351 - Nieuwe aanvraag: Andere vraag Hallo Wij hebben je gegevens goed ontvangen. Hieronder vind je de informatie die je ons hebt bezorgd. Dit formulier werd ingevuld op: 15/11/2019 - 12:58 Klantgegevens Naam / bedrijfsnaam: De Maesschalck Voornaam: William Straat: Frits van den Berghelaan Nr.: 24 Postcode: 9830 Stad/gemeente: Sint Martens Latem Land: [x] België Klantnummer: 10029427 Aanvraag Stel hier je vraag of leg je probleem uit: Geachte, Ik ontving heden uw aangetekend schrijven van 12 november waarbij u beweert dat ik niet gereageerd heb op uw tweede brief ivm het vervangen van de watermeter en uw dreigement om het water af te sluiten. 1. Ik ontving dergelijk schrijven niet. 2. Ik kreeg geen antwoord op mijn mail van 2 november waarbij ik u vroeg wanneer de vervanging zou gebeuren. Zie hieronder uw bevestiging dat u mijn vraag ontving. Uw dreigement om het water af te sluiten is ongehoord, ongerijmd, onredelijk en overdreven omdat uzelf in de fout gaat. Machtsmisbruik van een monopoliepositie! Klantvriendelijkheid staat zeker niet in jullie woordenboek. Het dossiernummer werd op dit formulier niet ingevuld omdat het "niet aanvaard werd : 9 cijfers vereist". Uw brief van 5 september vermeld een dossiernummer van 8 (acht cijfers) 80.713.419 William De Maesschalck Frits van den Berghelaan 24 9830 Sint Martens Latem CC Testaankoop en Ombudsman. Zie hieronder uw bevesting van ontvangst van mijn mail van 2 november. Hallo Wij hebben je gegevens goed ontvangen. Hieronder vind je de informatie die je ons hebt bezorgd. Dit formulier werd ingevuld op: 02/11/2019 - 10:30 Klantgegevens Naam / bedrijfsnaam: De Maesschalck Voornaam: William Straat: Frits van den Berghelaan Nr.: 24 Postcode: 9830 Stad/gemeente: Sint Martens Latem Land: [x] België Klantnummer: 10029427 Aanvraag Stel hier je vraag of leg je probleem uit: Uw brief van 5 september 2019 - Metervervanging dossier 80.713.419. De vervanging was voorzien op 8 oktober 2019. Op 7 oktober meldde zich een werknemer aan, die na een controle van de kranen, vertelde dat hij de meter niet kon vervangen. Tot op heden ontvingen we geen nieuws. Mag ik u vragen dit dossier na te zien en me te laten weten of/wanneer de vervanging zal gebeuren. Dank Mvg William De Maesschalck Contactgegevens Indien nodig contacteren wij je telefonisch. Vul dus hier je telefoonnummer en/of GSM-nummer in. GSM-nummer: 0473392078 E-mail: william.dm@telenet.be Bevestig e-mail: william.dm@telenet.be Wil je nog enkele gegevens wijzigen, dan kan je ons contacteren via www.farys.be/contact of op 078 35 35 99. Met vriendelijke groeten FARYS Contactgegevens Indien nodig contacteren wij je telefonisch. Vul dus hier je telefoonnummer en/of GSM-nummer in. GSM-nummer: 0473392078 E-mail: william.dm@telenet.be Bevestig e-mail: william.dm@telenet.be Wil je nog enkele gegevens wijzigen, dan kan je ons contacteren via www.farys.be/contact of op 078 35 35 99. Met vriendelijke groeten FARYS Facturen via e-mail? Schrijf u dan nu in via www.farys.be/factuur-via-mail. Meer informatie vindt u op www.farys.be/digitale-factuur.

Gewenst oplossing

  • Vervanging van de meter en voorkomen dat het water wordt afgesloten

Berichten (1)

FARYS

aan: W. D.

15/11/2019

Geachte klant, Wij hebben uw bericht goed ontvangen en zullen dit zo spoedig mogelijk behandelen. Mogen wij u vragen uw e-mail niet opnieuw te versturen, we verliezen uw vraag zeker niet uit het oog. Dit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Met vriendelijke groeten, FARYS klantendienst Onek de snelste manier om je klantzaken te regelen: via My FARYS, ons online klantenportaal op TMVW - opdrachthoudende vereniging - Maatschappelijke zetel: Stropstraat 1- 9000 Gent RPR Gent - KBO BTW BE 0200.068.636 - Belfius BE61 0910 1709 0217 - BIC: GKCCBEBB ************************************************************************************************************************ Si vous habitez dans une commune à facilités (Drogenbos, Linkebeek, Renaix ou Wemmel), vous trouvez la traduction de cet e-mail sur: .