Werken slecht uitgevoerd, poort beschadigd en levering niet voltooidoerd

MITHRE


Deze klacht is Publiek

  • A. E. Aan MITHRE

    Beste, Ik heb een sectional garagepoort besteld bij de firma Mithre bvba. De poort werd begin oktober geplaatst, echter bij plaatsing bleek dat de kunststof vensters niet op stock waren en dus niet konden worden geplaatst. Hiervoor gaf de technieker aan dat dit eens deze binnen zijn er een afspraak zal worden gepland. De poort bleek ook beschadigd en ook de afwerking langs de linkerkant was niet in orde. We hebben hiervoor contact gehand met de firma en ze beloofden ons hiervoor terug te bellen om een afspraak te maken. Om zo de nodige herstellingen en de plaatsing van de plexiglas vensters uit te voeren. Dit blijft echter bij loze beloftes. We werden op 1 keer na niet gecontacteerd. Het initiatief kwam steeds van onszelf om te bellen of te mailen. Op de laatste twee mails kregen we zelfs geen antwoord meer en telefonisch werd steeds de belofte gemaakt dat we zouden worden teruggebeld om een afspraak vast te leggen. We zijn nu 8 november en het blijft windstil bij deze firma. Zo een ondermaatse service en dienst na verkoop heb ik nog nooit meegemaakt. Bij levering zijn ze wel snel om bijna 100% van het factuurbedrag cash te willen ontvangen. Mvg

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Ik heb een sectional garagepoort besteld bij de firma Mithre bvba. De poort werd begin oktober geplaatst, echter bij plaatsing bleek dat de kunststof vensters niet op stock waren en dus niet konden worden geplaatst. Hiervoor gaf de technieker aan dat dit eens deze binnen zijn er een afspraak zal worden gepland. De poort bleek ook beschadigd en ook de afwerking langs de linkerkant was niet in orde. We hebben hiervoor contact gehand met de firma en ze beloofden ons hiervoor terug te bellen om een afspraak te maken. Om zo de nodige herstellingen en de plaatsing van de plexiglas vensters uit te voeren. Dit blijft echter bij loze beloftes. We werden op 1 keer na niet gecontacteerd. Het initiatief kwam steeds van onszelf om te bellen of te mailen. Op de laatste twee mails kregen we zelfs geen antwoord meer en telefonisch werd steeds de belofte gemaakt dat we zouden worden teruggebeld om een afspraak vast te leggen. We zijn nu 8 november en het blijft windstil bij deze firma. Zo een ondermaatse service en dienst na verkoop heb ik nog nooit meegemaakt. Bij levering zijn ze wel snel om bijna 100% van het factuurbedrag cash te willen ontvangen. Mvg

    Gewenste oplossing

    Herstelling

    Bijgevoegde documenten
    • Document
    • Document

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)