Ongewenst lidmaatschap van Koop en spaar

Koop & Spaar Spaces Zuidas Barbara Strozzilaan 101 , HN AMSTERDAM


Deze klacht is Publiek

  • L. V. Aan Koop & Spaar

    Beste, op 07/8/2019 plaatste ik online een bestelling bij Newpharma voor een totaal bedrag van 98.29 euro. De volgende dag werd deze per mail bevestigd met een heel duidelijk en informatief overzicht wat prijzen en leverdata betreft. Middenin werd hetvolgende vermeld:" Uw aankoop is voltooid. Klik hier om uw korting van 16.87 euro op uw volgende aankoop bij Newpharme te ontvangen! met een tikbox : DOORGAAN - Klik hier voor meer informatie over het aanbod van onze partner Koop en Spaar. Ondertussen heb ik geen bestellingen meer geplaatst bij Newpharma. Gedurende 2 maanden(september & oktober) werd mij via mijn betaalkaart afrekening 15 euro aangerekend met als referentie WLY*KOOPSPAAR.BE 080081694 CH telkens op de 7de van de maand. Ik heb onmiddelijk vandaag 08/11/2019 een mail gestuurd naar KOOPSPAAR.BE waarop ik onmiddellijk als antwoord kreeg dat ik na het afsluiten van de transactie met Newpharma de mogelijkheid aangeboden kreeg om lid te woden van het Koop en Spaar-programma om te kunnen profiteren van de 16.87 eruo op mijn volgende aankoop bij Newpharma en van een 30-daagse gratis proefperiode. Blijkbaar door op de Ja-knop te klikken gaf ik de toestemming om, na het verstrijken van de proefperiode, het maandelijks lidmaatschap van 15 europ af te schrijven via de door mij gekozen betalingsmethode...... Ik had helemaal niet door wat er aan de hand was en vind dit ronduit misleidende praktijken met als gevolg dat ik nooi meer bij Newpharma zal kopen. Onbegrijpelijk dat zij daarmee in zee gaan. Ik zal ook niet nalaten hen hierover een mail te sturen. In hun general terms & conditions staat trouwens dat zij de persoonlijke gegevens niet met derden delen.... Ik vrees dat ook voor 07/11/2019 nogmaals 15 euro zal aangerekend worden, dus in totaal voor 45 euro opgelicht......

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, op 07/8/2019 plaatste ik online een bestelling bij Newpharma voor een totaal bedrag van 98.29 euro. De volgende dag werd deze per mail bevestigd met een heel duidelijk en informatief overzicht wat prijzen en leverdata betreft. Middenin werd hetvolgende vermeld:" Uw aankoop is voltooid. Klik hier om uw korting van 16.87 euro op uw volgende aankoop bij Newpharme te ontvangen! met een tikbox : DOORGAAN - Klik hier voor meer informatie over het aanbod van onze partner Koop en Spaar. Ondertussen heb ik geen bestellingen meer geplaatst bij Newpharma. Gedurende 2 maanden(september & oktober) werd mij via mijn betaalkaart afrekening 15 euro aangerekend met als referentie WLY*KOOPSPAAR.BE 080081694 CH telkens op de 7de van de maand. Ik heb onmiddelijk vandaag 08/11/2019 een mail gestuurd naar KOOPSPAAR.BE waarop ik onmiddellijk als antwoord kreeg dat ik na het afsluiten van de transactie met Newpharma de mogelijkheid aangeboden kreeg om lid te woden van het Koop en Spaar-programma om te kunnen profiteren van de 16.87 eruo op mijn volgende aankoop bij Newpharma en van een 30-daagse gratis proefperiode. Blijkbaar door op de Ja-knop te klikken gaf ik de toestemming om, na het verstrijken van de proefperiode, het maandelijks lidmaatschap van 15 europ af te schrijven via de door mij gekozen betalingsmethode...... Ik had helemaal niet door wat er aan de hand was en vind dit ronduit misleidende praktijken met als gevolg dat ik nooi meer bij Newpharma zal kopen. Onbegrijpelijk dat zij daarmee in zee gaan. Ik zal ook niet nalaten hen hierover een mail te sturen. In hun general terms & conditions staat trouwens dat zij de persoonlijke gegevens niet met derden delen.... Ik vrees dat ook voor 07/11/2019 nogmaals 15 euro zal aangerekend worden, dus in totaal voor 45 euro opgelicht......

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 30,00

    Bijgevoegde documenten
    • Document
    • Document
  • Koop & Spaar Aan L. V.

    Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op Lidmaatschapsinformatie REF: 44628667007 Beste, Wij hebben uw klacht via Test-Aankoop goed ontvangen en hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd. Wij hopen uw klacht naar tevredenheid hebben opgelost. Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u ons emailen naar ledenservice@koopenspaar.be of bellen naar 0800 81 694 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende gea¯nformeerd te hebben. Leden van Koop en Spaar kunnen Leden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden. Vriendelijke groet, Customer Service Koop en Spaar Koop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur De van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ U hebt een klacht ontvangen van Linda Vermassen Beheerd via Over ons Ongewenst lidmaatschap van Koop en spaar Koop Spaar Naam van de klant Linda Vermassen Referentie van deklant Klantnummer: 44628667007 Beschrijving van de klacht Beste, op 07/8/2019 plaatste ik online een bestelling bij Newpharma voor een totaal bedrag van 98.29 euro. De volgende dag werd deze per mail bevestigd met een heel duidelijk en informatief overzicht wat prijzen en leverdata betreft. Middenin werd hetvolgende vermeld: Uw aankoop is voltooid. Klik hier om uw korting van 16.87 euro op uw volgende aankoop bij Newpharme te ontvangen! met een tikbox DOORGAAN - Klik hier voor meer informatie over het aanbod van onze partner Koop en Spaar. Ondertussen heb ik geen bestellingen meer geplaatst bij Newpharma. Gedurende 2 maanden(september oktober) werd mij via mijn betaalkaart afrekening 15 euro aangerekend met als referentie WLY*KOOPSPAAR.BE 080081694 CH telkens op de 7de van de maand. Ik heb onmiddelijk vandaag 08/11/2019 een mail gestuurd naar KOOPSPAAR.BE waarop ik onmiddellijk als antwoord kreeg dat ik na het afsluiten van de transactie met Newpharma de mogelijkheid aangeboden kreeg om lid te woden van het Koop en Spaar-programma om te kunnen profiteren van de 16.87 eruo op mijn volgende aankoop bij Newpharma en van een 30-daagse gratis proefperiode. Blijkbaar door op de Ja-knop te klikken gaf ik de toestemming om, na het verstrijken van de proefperiode, het maandelijks lidmaatschap van 15 europ af te schrijven via de door mij gekozen betalingsmethode...... Ik had helemaal niet door wat er aan de hand was en vind dit ronduit misleidende praktijken met als gevolg dat ik nooi meer bij Newpharma zal kopen. Onbegrijpelijk dat zij daarmee in zee gaan. Ik zal ook niet nalaten hen hierover een mail te sturen. In hun general terms conditions staat trouwens dat zij de persoonlijke gegevens niet met derden delen.... Ik vrees dat ook voor 07/11/2019 nogmaals 15 euro zal aangerekend worden, dus in totaal voor 45 euro opgelicht...... Gewenste oplossing Terugbetaling: Eur 30,00 Bewijsstukken general_terms_and_conditions_1.0_be_nl.pdf Bevestiging van uw bestelling.pdfOpmerkingen: Deze klacht is niet gemodereerd door Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht. Deze klacht is publiek Klachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. Bekijk de klacht. Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord. De reactietijd van uw antwoord bea¯nvloedt de statistieken van uw firma op test-aankoop.be. Bekijk uw statistieken. -- Gelieve op de normale manier te antwoorden op deze e-mail. Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten. CPTBE00761267-11 Vriendelijke groeten, Test-Aankoop Unsubscribe--

    Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op Lidmaatschapsinformatie REF: 44628667007 Beste, Wij hebben uw klacht via Test-Aankoop goed ontvangen en hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd. Wij hopen uw klacht naar tevredenheid hebben opgelost. Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u ons emailen naar ledenservice@koopenspaar.be of bellen naar 0800 81 694 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende gea¯nformeerd te hebben. Leden van Koop en Spaar kunnen Leden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden. Vriendelijke groet, Customer Service Koop en Spaar Koop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur De van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ U hebt een klacht ontvangen van Linda Vermassen Beheerd via Over ons Ongewenst lidmaatschap van Koop en spaar Koop Spaar Naam van de klant Linda Vermassen Referentie van deklant Klantnummer: 44628667007 Beschrijving van de klacht Beste, op 07/8/2019 plaatste ik online een bestelling bij Newpharma voor een totaal bedrag van 98.29 euro. De volgende dag werd deze per mail bevestigd met een heel duidelijk en informatief overzicht wat prijzen en leverdata betreft. Middenin werd hetvolgende vermeld: Uw aankoop is voltooid. Klik hier om uw korting van 16.87 euro op uw volgende aankoop bij Newpharme te ontvangen! met een tikbox DOORGAAN - Klik hier voor meer informatie over het aanbod van onze partner Koop en Spaar. Ondertussen heb ik geen bestellingen meer geplaatst bij Newpharma. Gedurende 2 maanden(september oktober) werd mij via mijn betaalkaart afrekening 15 euro aangerekend met als referentie WLY*KOOPSPAAR.BE 080081694 CH telkens op de 7de van de maand. Ik heb onmiddelijk vandaag 08/11/2019 een mail gestuurd naar KOOPSPAAR.BE waarop ik onmiddellijk als antwoord kreeg dat ik na het afsluiten van de transactie met Newpharma de mogelijkheid aangeboden kreeg om lid te woden van het Koop en Spaar-programma om te kunnen profiteren van de 16.87 eruo op mijn volgende aankoop bij Newpharma en van een 30-daagse gratis proefperiode. Blijkbaar door op de Ja-knop te klikken gaf ik de toestemming om, na het verstrijken van de proefperiode, het maandelijks lidmaatschap van 15 europ af te schrijven via de door mij gekozen betalingsmethode...... Ik had helemaal niet door wat er aan de hand was en vind dit ronduit misleidende praktijken met als gevolg dat ik nooi meer bij Newpharma zal kopen. Onbegrijpelijk dat zij daarmee in zee gaan. Ik zal ook niet nalaten hen hierover een mail te sturen. In hun general terms conditions staat trouwens dat zij de persoonlijke gegevens niet met derden delen.... Ik vrees dat ook voor 07/11/2019 nogmaals 15 euro zal aangerekend worden, dus in totaal voor 45 euro opgelicht...... Gewenste oplossing Terugbetaling: Eur 30,00 Bewijsstukken general_terms_and_conditions_1.0_be_nl.pdf Bevestiging van uw bestelling.pdfOpmerkingen: Deze klacht is niet gemodereerd door Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht. Deze klacht is publiek Klachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. Bekijk de klacht. Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord. De reactietijd van uw antwoord bea¯nvloedt de statistieken van uw firma op test-aankoop.be. Bekijk uw statistieken. -- Gelieve op de normale manier te antwoorden op deze e-mail. Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten. CPTBE00761267-11 Vriendelijke groeten, Test-Aankoop Unsubscribe--

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)