Problemen terugbetaling bestelling sinds september 2019

Chaussea


Deze klacht is Publiek

  • K. D. Aan Chaussea

    Goedemorgen/goedemiddag, Ik stuur een een bericht betreffende de bestelling met nummer 500020717, die op reeds 18/09/2019 werd teruggestuurd. Volgens mijn account, onder de naam Keena De Geest, werd de terugbetaling geaccepteerd op 15/10/2019. Hiertussen is al geruime tijd plaatsgevonden. Ondertussen heb ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen, terwijl het reeds november is. Ik heb in de tussentijd al meerdere mails gestuurd, met de vraag om de terugbetaling uit te voeren, zonder respons. Ik zie graag mijn terugbetaling zo snel mogelijk teruggestort op dezelfde rekening waarmee die origineel werd betaald. Het zou aangenamer zijn voor beide partijen indien dit vlot verloopt. Wanneer zou ik deze terugbetaling mogen verwachten, aangezien er ondertussen al ruim 2 maanden voorbij zijn sinds de retour werd opgestuurd? Keena De Geest Bonne journée, J'envoie un message concernant la commande sous le numéro 500020717, qui a déjà été retournée le 18/09/2019. Selon mon compte, sous le nom de Keena De Geest, le remboursement a été accepté le 15/10/2019. C'est le cas depuis un certain temps déjà. En attendant, je n'ai toujours pas reçu de remboursement, même si nous sommes déjà en novembre. Entre-temps, j'ai déjà envoyé plusieurs courriers demandant le remboursement, sans réponse. J'aimerais que mon remboursement soit effectué le plus rapidement possible sur le même compte avec lequel l'original a été payé. Ce serait plus agréable pour les deux parties si tout se passe bien. En attente de votre réponse, Keena De Geest

    Omschrijving van uw klacht

    Goedemorgen/goedemiddag, Ik stuur een een bericht betreffende de bestelling met nummer 500020717, die op reeds 18/09/2019 werd teruggestuurd. Volgens mijn account, onder de naam Keena De Geest, werd de terugbetaling geaccepteerd op 15/10/2019. Hiertussen is al geruime tijd plaatsgevonden. Ondertussen heb ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen, terwijl het reeds november is. Ik heb in de tussentijd al meerdere mails gestuurd, met de vraag om de terugbetaling uit te voeren, zonder respons. Ik zie graag mijn terugbetaling zo snel mogelijk teruggestort op dezelfde rekening waarmee die origineel werd betaald. Het zou aangenamer zijn voor beide partijen indien dit vlot verloopt. Wanneer zou ik deze terugbetaling mogen verwachten, aangezien er ondertussen al ruim 2 maanden voorbij zijn sinds de retour werd opgestuurd? Keena De Geest Bonne journée, J'envoie un message concernant la commande sous le numéro 500020717, qui a déjà été retournée le 18/09/2019. Selon mon compte, sous le nom de Keena De Geest, le remboursement a été accepté le 15/10/2019. C'est le cas depuis un certain temps déjà. En attendant, je n'ai toujours pas reçu de remboursement, même si nous sommes déjà en novembre. Entre-temps, j'ai déjà envoyé plusieurs courriers demandant le remboursement, sans réponse. J'aimerais que mon remboursement soit effectué le plus rapidement possible sur le même compte avec lequel l'original a été payé. Ce serait plus agréable pour les deux parties si tout se passe bien. En attente de votre réponse, Keena De Geest

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 78,97

    Bijgevoegde documenten
    • Document
    • Document

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)