Orange (ex Mobistar) Avenue du Bourget 3, BRUXELLES


Deze klacht is Publiek

  • E. S. Aan Orange (ex Mobistar)

    Beste, sinds dinsdag 5/11/'19 heb ik geen internet meer ten gevolge van werken in de straat. Ik heb Orange daarvan op de hoogte gebracht en kreeg de boodschap dat ze hieraan niets kunnen doen. Een dossier werd opgesteld. Orange onderneemt niets om de klant verder te helpen. Ik ben zelf op zoek moeten gaan naar een oplossing voor dit probleem. Orange heeft enkel vastgesteld ter plaatse dat er een breuk in de kabel is, maar voor de reparatie zorgen zij niet en zullen zij ook niemand contacteren (zelf te doen!). Dit is absoluut geen service! Momenteel zit ik reeds de 4de dag zonder internet en tv. Volgens de technieker van Telenet die de vaststelling ook kwam doen vandaag, moet Orange het oplossen en wil Telenet het niet oplossen, want ik ben geen Telenet-klant. Volgens Orange-advies moet ik mij dan maar klant maken bij Telenet!! Ik hoop op zijn minst op een schadevergoeding voor het ongemak en de vele tijd die ik er zelf al heb ingestoken om me te informeren en alle mogelijk betrokken instanties te contacteren! Indien ik over mijn limiet voor mobiel internet ga, mag ik hopen dat dit niet aangerekend zal worden. Vriendelijke groeten Els Swinnen

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, sinds dinsdag 5/11/'19 heb ik geen internet meer ten gevolge van werken in de straat. Ik heb Orange daarvan op de hoogte gebracht en kreeg de boodschap dat ze hieraan niets kunnen doen. Een dossier werd opgesteld. Orange onderneemt niets om de klant verder te helpen. Ik ben zelf op zoek moeten gaan naar een oplossing voor dit probleem. Orange heeft enkel vastgesteld ter plaatse dat er een breuk in de kabel is, maar voor de reparatie zorgen zij niet en zullen zij ook niemand contacteren (zelf te doen!). Dit is absoluut geen service! Momenteel zit ik reeds de 4de dag zonder internet en tv. Volgens de technieker van Telenet die de vaststelling ook kwam doen vandaag, moet Orange het oplossen en wil Telenet het niet oplossen, want ik ben geen Telenet-klant. Volgens Orange-advies moet ik mij dan maar klant maken bij Telenet!! Ik hoop op zijn minst op een schadevergoeding voor het ongemak en de vele tijd die ik er zelf al heb ingestoken om me te informeren en alle mogelijk betrokken instanties te contacteren! Indien ik over mijn limiet voor mobiel internet ga, mag ik hopen dat dit niet aangerekend zal worden. Vriendelijke groeten Els Swinnen

    Gewenste oplossing

    Schadevergoeding

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)