Ladbrokes.be


Deze klacht is Publiek

  • K. K. Aan Ladbrokes.be

    Ik heb een account aangemaakt op 23/10 en 200 Euro gestort. Op 26/10 heb ik mijn identieteitskaart gestuurd en op 27/10 een antwoord gekregen dat alles correct is en dat mijn account volledig in orde is. Paar dagen later wou ik inloggen maar kon niet ik kreeg een foutmelding. Daarna heb ik via live chat een gesprek gehad en ze zeiden dat ik fout getypt had en opnieuw moest proberen. Maar mijn details waren correct. Volgende dag heb ik terug een mail gekregen dat ze mijn identiteit niet konden verifieren hoewel ze op 27/10 wel hadden geverifieerd. Ik heb nog een keer een selfie met mijn identiteitskaart gestuurd op 28/10 en krijg tot nu geen antwoord, kan niet inloggen en mijn saldo van 1080 euro niet opnemen.

    Omschrijving van uw klacht

    Ik heb een account aangemaakt op 23/10 en 200 Euro gestort. Op 26/10 heb ik mijn identieteitskaart gestuurd en op 27/10 een antwoord gekregen dat alles correct is en dat mijn account volledig in orde is. Paar dagen later wou ik inloggen maar kon niet ik kreeg een foutmelding. Daarna heb ik via live chat een gesprek gehad en ze zeiden dat ik fout getypt had en opnieuw moest proberen. Maar mijn details waren correct. Volgende dag heb ik terug een mail gekregen dat ze mijn identiteit niet konden verifieren hoewel ze op 27/10 wel hadden geverifieerd. Ik heb nog een keer een selfie met mijn identiteitskaart gestuurd op 28/10 en krijg tot nu geen antwoord, kan niet inloggen en mijn saldo van 1080 euro niet opnemen.

    Gewenste oplossing

    Herropening van mijn rekening

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)