back

twee personen met zelfde naam voor 1 account

NATIONALE LOTERIJ Belliardstraat 25-33, BRUSSEL
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

H. V.

aan: NATIONALE LOTERIJ

07/11/2019

Beste , ik wilde een maand geleden nog eens meespelen met de lotto. Aangezien ik een account heb wilde ik dit online doen. Ik probeerde in te loggen en het lukte mij niet. Na nieuw wachtwoord te vragen kreeg ik nooit antwoord op mijn emailadres. Ik belde dan maar naar de nationale loterij om mijn probleem uit te leggen. Na alle veiligheidsvragen goed te beantwoorden was er 1 ding die niet klopte en dat was mijn emailadres. Het was een Telenet adres. Voor mij klopte dit niet want ik ben nooit klant geweest bij Telenet. De dame aan de telefoon adviseerde mij dan maar om een contactformulier op temaken om dit terug in orde te maken en dit heb ik dan ook gedaan. Paar dagen later was alles terug in orde. Dacht ik. Vandaag 7 november belde mij een heer met dezelfde voor en achternaam zoals ik die ik zelf niet persoonlijk ken. En hij vertelde mij dat hij een probleem geeft met de nationale loterij. Een aantal maanden terug probeerde hij een account onder zijn naam aan te maken en dat lukte niet omdat die naam al in gebruik was. Na ook eens te bellen met de nationale loterij lukte dit wel. Zijn emailadres is wel een Telenet adres. Toen ik die actie ondernomen had met de juiste veiligheidsvragen kon die persoon er niet meer op en geeft hij ook actie ondernomen. Dus zitten we met 2 personen met dezelfde naam op 1 account. Ikzelf kan er momenteel niet meer op. Die persoon vertelde mij zelf dat hij wist waar ik woonde mijn telefoonnummer kende hij mijn geboortedatum en zelfs de de laatste cijfers van mijn rekeningnummer. Ik dacht dat ik nog geld staan had op mijn account maar hij zegt dat hij er ook geld geeft opgezet. Wij vragen aan de nationale loterij om dit zo vlug in orde te maken. Mvg

Gewenst oplossing

  • Herstelling