afgesloten Niet succesvol

HP Hermeslaan 1A, DIEGEM


Deze klacht is Publiek

  • C. B. Aan HP

    Beste wij bestelden een laptop bij bol.com van HP met cashback actie van 100 euro. Wij hebben tot 3 keer toe alle foto's en facturen die men nodig had CORRECT doorgestuurd Als de foto's in orde zijn, krijgen we een mail dat ze de facturen niet hebben, als we de facturen voor een 2e maal doorsturen en gedankt worden voor insturen documenten krijgen we weer een mail dat ze niet over de juiste foto beschikken. Dan alle foto's doorgestuurd nogmaals via de tool en via klantenservice van HP, nu krijgen we een mail voor annulatie omdat de factuur weer niet binnen is. Opnieuw doorgestuurd en dan opnieuw annulatie voor de foto. Ook reeds twee keer alles gelijktijdig ingediend maar geen enkele welwillendheid. Blijkt één grote sluikreclame te zijn. Zag ook al dezelfde gelijkaardige klachten bij radar nl

    Omschrijving van uw klacht

    Beste wij bestelden een laptop bij bol.com van HP met cashback actie van 100 euro. Wij hebben tot 3 keer toe alle foto's en facturen die men nodig had CORRECT doorgestuurd Als de foto's in orde zijn, krijgen we een mail dat ze de facturen niet hebben, als we de facturen voor een 2e maal doorsturen en gedankt worden voor insturen documenten krijgen we weer een mail dat ze niet over de juiste foto beschikken. Dan alle foto's doorgestuurd nogmaals via de tool en via klantenservice van HP, nu krijgen we een mail voor annulatie omdat de factuur weer niet binnen is. Opnieuw doorgestuurd en dan opnieuw annulatie voor de foto. Ook reeds twee keer alles gelijktijdig ingediend maar geen enkele welwillendheid. Blijkt één grote sluikreclame te zijn. Zag ook al dezelfde gelijkaardige klachten bij radar nl

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 100,00

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)