SCARLET BELGIUM Carlistraat 2, BRUSSEL


Deze klacht is Publiek

  • A. P. Aan SCARLET BELGIUM

    Wij kregen een factuur met extra roamingkosten, vanuit de USA, terwijl wij enkel een overstap naar de UK hebben gemaakt. Daar zijn de roamingkosten dezelfde als in België. Tijdens de overtocht hebben wij geen enkel toestel gebruikt. De aangerekende extra roamingkosten bedragen ongeveer 100 €. Dat zou wellicht nog meer zijn geweest indien onze toestellen niet waren gelimiteerd.

    Omschrijving van uw klacht

    Wij kregen een factuur met extra roamingkosten, vanuit de USA, terwijl wij enkel een overstap naar de UK hebben gemaakt. Daar zijn de roamingkosten dezelfde als in België. Tijdens de overtocht hebben wij geen enkel toestel gebruikt. De aangerekende extra roamingkosten bedragen ongeveer 100 €. Dat zou wellicht nog meer zijn geweest indien onze toestellen niet waren gelimiteerd.

    Gewenste oplossing

    Herziening van de factuur

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • SCARLET BELGIUM Aan A. P.

    Beste klant, We hebben de klacht CPTBE00754593-30 met als Scarlet referentie S5776882 in behandeling genomen. We hebben uw roaming verbruik op de aangegeven tijdstippen op 12 en 13 oktober aandachtig doorgenomen. Uit het data onderzoek is gebleken dat er effectief data verbruik is geweest op een Amerikaanse netwerk (landcode: 1 360). Op 12/10/2019 heeft u op uw beide oproepnummers een Warning roaming bericht ontvangen met de vermelding: Hallo! In Usa betaal je voor een uitgaande oproep 3.00 euro/min...Surfen kost 10.00 euro/MB. En op 13/10/2019 heeft u een tweede waarschuwing ontvangen met de vermelding je hebt je maandelijkse bovengrens voor mobiele communicatie van 50 EUR overschreden. Ons baserend op de informatie in ons bezit, die we indien nodig kunnen voorleggen, kunnen we helaas niet ingaan op uw verzoek om tussen te komen in de data roaming kosten. In de hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Alejandro M. VIP Complaints Department Scarlet Belgium SA/NV Carlistraat 2, 1140 EVERE www.scarlet.be Web: www.scarlet.be - BE0447.976.484

    Beste klant, We hebben de klacht CPTBE00754593-30 met als Scarlet referentie S5776882 in behandeling genomen. We hebben uw roaming verbruik op de aangegeven tijdstippen op 12 en 13 oktober aandachtig doorgenomen. Uit het data onderzoek is gebleken dat er effectief data verbruik is geweest op een Amerikaanse netwerk (landcode: 1 360). Op 12/10/2019 heeft u op uw beide oproepnummers een Warning roaming bericht ontvangen met de vermelding: Hallo! In Usa betaal je voor een uitgaande oproep 3.00 euro/min...Surfen kost 10.00 euro/MB. En op 13/10/2019 heeft u een tweede waarschuwing ontvangen met de vermelding je hebt je maandelijkse bovengrens voor mobiele communicatie van 50 EUR overschreden. Ons baserend op de informatie in ons bezit, die we indien nodig kunnen voorleggen, kunnen we helaas niet ingaan op uw verzoek om tussen te komen in de data roaming kosten. In de hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Alejandro M. VIP Complaints Department Scarlet Belgium SA/NV Carlistraat 2, 1140 EVERE www.scarlet.be Web: www.scarlet.be - BE0447.976.484

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)