SCARLET BELGIUM Carlistraat 2, BRUSSEL


Deze klacht is Publiek

  • P. R. Aan SCARLET BELGIUM

    Beste, Ik was sinds juni 2019 klant bij Scarlet, in het begin was alles ok, op wat problemen na af en toe met de internetconnectie. Recent bleek dat mijn internet en tv afgesloten was, ik contacteerde jullie via de site, maar kreeg geen antwoord. Na telefonisch contact opgenomen te hebben met de klantendienst bleek dat de factuur van juli niet betaald was (september en oktober waren wel al betaald), wat ik dan meteen in orde bracht. De medewerker aan de lijn zei dat na ontvangst van de betaling alles na 3 dagen terug in orde zou zijn. Omdat de diensten nog niet terug geactiveerd waren nam ik vandaag terug contact op. De medewerker zei dat de betaling wel in orde was maar dat zijn collega's zich vergist hadden (hij kon zien in het dossier dat ze mij foute info gegeven hadden) en dat mijn contract volledig stopgezet was. De enige oplossing zou zijn om de box en digicoder terug te sturen en om opnieuw klant te worden waarna ze opnieuw een technieken zouden sturen om alles te installeren. Aangezien Scarlet niet op mijn schriftelijke vraag geantwoord heeft en ik de betalingen van de maanden september en oktober wel correct gedaan heb, vind ik deze manier van handelen te kort door de bocht en verre van klantvriendelijk. Ik zou graag klant blijven bij Scarlet en ook positieve feedback aan familie en vrienden willen kunnen geven over jullie bedrijf. Dit kan ook als jullie overwegen de diensten te deactiveren zonder nieuwe installatie. Bedankt.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Ik was sinds juni 2019 klant bij Scarlet, in het begin was alles ok, op wat problemen na af en toe met de internetconnectie. Recent bleek dat mijn internet en tv afgesloten was, ik contacteerde jullie via de site, maar kreeg geen antwoord. Na telefonisch contact opgenomen te hebben met de klantendienst bleek dat de factuur van juli niet betaald was (september en oktober waren wel al betaald), wat ik dan meteen in orde bracht. De medewerker aan de lijn zei dat na ontvangst van de betaling alles na 3 dagen terug in orde zou zijn. Omdat de diensten nog niet terug geactiveerd waren nam ik vandaag terug contact op. De medewerker zei dat de betaling wel in orde was maar dat zijn collega's zich vergist hadden (hij kon zien in het dossier dat ze mij foute info gegeven hadden) en dat mijn contract volledig stopgezet was. De enige oplossing zou zijn om de box en digicoder terug te sturen en om opnieuw klant te worden waarna ze opnieuw een technieken zouden sturen om alles te installeren. Aangezien Scarlet niet op mijn schriftelijke vraag geantwoord heeft en ik de betalingen van de maanden september en oktober wel correct gedaan heb, vind ik deze manier van handelen te kort door de bocht en verre van klantvriendelijk. Ik zou graag klant blijven bij Scarlet en ook positieve feedback aan familie en vrienden willen kunnen geven over jullie bedrijf. Dit kan ook als jullie overwegen de diensten te deactiveren zonder nieuwe installatie. Bedankt.

    Gewenste oplossing

    Reactivering van de diensten

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)