Betalings probleem + hoge kost incasso bureau

SCARLET BELGIUM Carlistraat 2, BRUSSEL


Deze klacht is Publiek

  • J. H. Aan SCARLET BELGIUM

    Beste, Na een abonnement bij Scarlet van 8€ per maand ging het in begin vlot. Dit abonnement wordt gebruikt in ons alarmsysteem thuis. Mits wij nooit over de 8€ gaan maandelijks vroeg ik een domiciliëring aan. Deze zou dan jaren mogen doorlopen. Na diverse keren liep de aanvraag telkens mis. Mijn bank verzekerde dat het niet aan mijn kaart of rekening lag. Het werd dus een warboel aan facturen, ik kreeg facturen via e-mail, post, bank waardoor men zelf niet meer wist welke betaald is en welke niet. Ik heb dus diverse betalingen gedaan een paar dagen nadien zonder enige weet van het exacte openstaande bedrag. Jammer genoeg geen hulp van scarlet enkel nu een incasso bureau CREDISOLV die ons een factuur stuurt van 23€50 openstaand bij Scarlet MAAR 60euro extra kost van credisolv. Ik vraag een duidelijke herberekening samen met onze betalingen. Indien er toch iets niets zou kloppen dan hoor ik dit graag en wordt dit meteen betaald. Maar 60€ kosten van CREDISOLV betaal ik niet. vriendelijke groet, JH

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Na een abonnement bij Scarlet van 8€ per maand ging het in begin vlot. Dit abonnement wordt gebruikt in ons alarmsysteem thuis. Mits wij nooit over de 8€ gaan maandelijks vroeg ik een domiciliëring aan. Deze zou dan jaren mogen doorlopen. Na diverse keren liep de aanvraag telkens mis. Mijn bank verzekerde dat het niet aan mijn kaart of rekening lag. Het werd dus een warboel aan facturen, ik kreeg facturen via e-mail, post, bank waardoor men zelf niet meer wist welke betaald is en welke niet. Ik heb dus diverse betalingen gedaan een paar dagen nadien zonder enige weet van het exacte openstaande bedrag. Jammer genoeg geen hulp van scarlet enkel nu een incasso bureau CREDISOLV die ons een factuur stuurt van 23€50 openstaand bij Scarlet MAAR 60euro extra kost van credisolv. Ik vraag een duidelijke herberekening samen met onze betalingen. Indien er toch iets niets zou kloppen dan hoor ik dit graag en wordt dit meteen betaald. Maar 60€ kosten van CREDISOLV betaal ik niet. vriendelijke groet, JH

    Gewenste oplossing

    Herziening van de factuur + Annulatie kosten incasso

    Bijgevoegde documenten
    • Document

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)