Defecte Nintendo Switch binnen garantieperiode

NINTENDO Frankrijklei 31-33, ANTWERPEN


Deze klacht is Publiek

  • B. V. Aan NINTENDO

    Beste, Ik kocht op 12 maart 2018 een Switch-console. Op 24 juli 2019 heb ik deze binnengebracht bij Dreamland in Helchteren om op te sturen naar de fabrikant. Een paar maanden eerder had ik al een Switch binnengebracht, maar in juli 2019 had Dreamland hierover nog geen nieuws. Men was wel zo vriendelijk om ons toen een vervangtoestel mee te geven om het lange wachten te compenseren. telefonisch werd een paar weken geleden gemeld dat deze hersteld zou zijn en onderweg, maar sindsdien hebben we hier niets meer van gehoord. Voor de laatst binnengebrachte console krijg ik van de klantendienst van Collishop gisteren volgend bericht: "Betreft: Herstelling 1043128 Ik heb vernomen dat het artikel dat je via ColliShop aankocht jammer genoeg defect is. Je bracht dit binnen ter herstelling met bovenvermelde referentie. De leverancier meldt dat zij dit niet onder garantie kunnen herstellen wegens volgende reden: "Adapterpoort geforceerd" Ik kan je volgende mogelijkheden voorstellen: ( ) Ik aanvaard de herstelling voor het bedrag van 247,51 euro (BTW inclusief). ( ) Gelieve het toestel niet hersteld terug te sturen, er worden mij geen kosten aangerekend. ( ) Ik weiger de herstelling en wens het toestel niet terug te krijgen, er worden mij geen kosten aangerekend. Gelieve jouw keuze binnen de twee weken te bevestigen in reply op deze e-mail zodat ik zo snel mogelijk het nodige voor jou kan doen." Ik ben hier niet mee akkoord. Wat zijn mijn mogelijkheden.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Ik kocht op 12 maart 2018 een Switch-console. Op 24 juli 2019 heb ik deze binnengebracht bij Dreamland in Helchteren om op te sturen naar de fabrikant. Een paar maanden eerder had ik al een Switch binnengebracht, maar in juli 2019 had Dreamland hierover nog geen nieuws. Men was wel zo vriendelijk om ons toen een vervangtoestel mee te geven om het lange wachten te compenseren. telefonisch werd een paar weken geleden gemeld dat deze hersteld zou zijn en onderweg, maar sindsdien hebben we hier niets meer van gehoord. Voor de laatst binnengebrachte console krijg ik van de klantendienst van Collishop gisteren volgend bericht: "Betreft: Herstelling 1043128 Ik heb vernomen dat het artikel dat je via ColliShop aankocht jammer genoeg defect is. Je bracht dit binnen ter herstelling met bovenvermelde referentie. De leverancier meldt dat zij dit niet onder garantie kunnen herstellen wegens volgende reden: "Adapterpoort geforceerd" Ik kan je volgende mogelijkheden voorstellen: ( ) Ik aanvaard de herstelling voor het bedrag van 247,51 euro (BTW inclusief). ( ) Gelieve het toestel niet hersteld terug te sturen, er worden mij geen kosten aangerekend. ( ) Ik weiger de herstelling en wens het toestel niet terug te krijgen, er worden mij geen kosten aangerekend. Gelieve jouw keuze binnen de twee weken te bevestigen in reply op deze e-mail zodat ik zo snel mogelijk het nodige voor jou kan doen." Ik ben hier niet mee akkoord. Wat zijn mijn mogelijkheden.

    Gewenste oplossing

    Vervanging

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)