SCARLET BELGIUM Carlistraat 2, BRUSSEL


Deze klacht is Publiek

  • P. C. Aan SCARLET BELGIUM

    Beste, ik had internet en tv via Scarlet nadat we door Proximus in het zak waren gezet. Alles liep goed, dacht ik. Toen ik begin September ineens geen internet meer had en nadien ook geen tv heb ik telefonisch contact gehad met een zeer vriendelijke heer. Hij wist me te zeggen dat ik best even op de klantenzone keek omdat er facturen van enkele maanden voordien open stonden. Hij zei me dat ik deze best zo snel mogelijk betaalde om een éénzijdige annulering te vermijden. Dit heb ik dan ook gedaan. Ik heb de 3e betaling egin deze week voltooid. Alsook had ik het verzoek ingediend om de komende facturen via domiciliëring te laten lopen om dergelijke situaties te vermijden. Ik heb zojuist terug gebeld omdat alles betaald is, de domiciliëring voor deze maand is er ook af gegaan maar ik heb nog steeds geen internet en tv. Ditmaal had ik een onbeleefde persoon, die maar al te graag in discussie trad en mijn woorden verdraaide, aan de lijn. Hij zei me dat mijn diensten zijn opgezegd omdat de betalingen te lang hebben geduurd. Oke, bedankt voor me te waarschuwen dan?! Ik heb hem ook gewezen op het feit dat mijn domiciliëring er wel af is gegaan ook. Hij zei dat dit was voor de diensten van 5 oktober tot 5 November. Dit was €62,95, dus ik vind dat ik dan recht heb op de diensten tot die datum. Daar ging de heer niet mee akkoord en hij zei me dat ik een van de dagen de brieven zal ontvangen om mijn decoder en modem binnen te brengen. Ik wens een compensatie voor die 13 dagen waarvoor ik heb betaald. Ik denk dat dit meer dan correct is om te vragen.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, ik had internet en tv via Scarlet nadat we door Proximus in het zak waren gezet. Alles liep goed, dacht ik. Toen ik begin September ineens geen internet meer had en nadien ook geen tv heb ik telefonisch contact gehad met een zeer vriendelijke heer. Hij wist me te zeggen dat ik best even op de klantenzone keek omdat er facturen van enkele maanden voordien open stonden. Hij zei me dat ik deze best zo snel mogelijk betaalde om een éénzijdige annulering te vermijden. Dit heb ik dan ook gedaan. Ik heb de 3e betaling egin deze week voltooid. Alsook had ik het verzoek ingediend om de komende facturen via domiciliëring te laten lopen om dergelijke situaties te vermijden. Ik heb zojuist terug gebeld omdat alles betaald is, de domiciliëring voor deze maand is er ook af gegaan maar ik heb nog steeds geen internet en tv. Ditmaal had ik een onbeleefde persoon, die maar al te graag in discussie trad en mijn woorden verdraaide, aan de lijn. Hij zei me dat mijn diensten zijn opgezegd omdat de betalingen te lang hebben geduurd. Oke, bedankt voor me te waarschuwen dan?! Ik heb hem ook gewezen op het feit dat mijn domiciliëring er wel af is gegaan ook. Hij zei dat dit was voor de diensten van 5 oktober tot 5 November. Dit was €62,95, dus ik vind dat ik dan recht heb op de diensten tot die datum. Daar ging de heer niet mee akkoord en hij zei me dat ik een van de dagen de brieven zal ontvangen om mijn decoder en modem binnen te brengen. Ik wens een compensatie voor die 13 dagen waarvoor ik heb betaald. Ik denk dat dit meer dan correct is om te vragen.

    Gewenste oplossing

    Schadevergoeding

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)