afgesloten Niet succesvol

HP Hermeslaan 1A, DIEGEM


Deze klacht is Publiek

  • s. V. Aan HP

    Aangezien er een connectieprobleem was tussen mijn HP laptop en HP printer heb ik contact opgenomen met de HP Klantendienst. Na welgeteld 106 minuten aan de lijn gehangen te hebben met de technische persoon, viel de verbinding van de telefoon weg. Aangezien die technische persoon nog ingelogd was op mijn pc was het mogelijk om via notepad te communiceren. Echter wist hij mij daar te vertellen dat het onmogelijk was om terug te bellen noch om mij te bellen. Ik moest dus opnieuw de volledige ketting doorlopen. Dit gezegd hebbende heeft hij afgelogd was de kous, wat betreft HP, af. Ik bleef achter (na 106 minuten werk verloren te zijn) in dezelfde staat als toen ik de Klantendienst belde. Zelf vind ik dit ongezien maar blijkbaar is de term klantvriendelijkheid een zéér rekbaar begrip. Met veel onbegrip, Samira Valckenaers

    Omschrijving van uw klacht

    Aangezien er een connectieprobleem was tussen mijn HP laptop en HP printer heb ik contact opgenomen met de HP Klantendienst. Na welgeteld 106 minuten aan de lijn gehangen te hebben met de technische persoon, viel de verbinding van de telefoon weg. Aangezien die technische persoon nog ingelogd was op mijn pc was het mogelijk om via notepad te communiceren. Echter wist hij mij daar te vertellen dat het onmogelijk was om terug te bellen noch om mij te bellen. Ik moest dus opnieuw de volledige ketting doorlopen. Dit gezegd hebbende heeft hij afgelogd was de kous, wat betreft HP, af. Ik bleef achter (na 106 minuten werk verloren te zijn) in dezelfde staat als toen ik de Klantendienst belde. Zelf vind ik dit ongezien maar blijkbaar is de term klantvriendelijkheid een zéér rekbaar begrip. Met veel onbegrip, Samira Valckenaers

    Gewenste oplossing

    Herstelling

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)