Inbreuk tegen privacy/problemen met account

afgesloten gedeeltelijk succesvol Behandeld door Test-Aankoop 103791144

TELENET Liersesteenweg 4, MECHELEN


Deze klacht is Publiek

  • R. P. Aan TELENET

    - Ik heb mijn oude Telenet-diensten op mijn voormalige adres opgezegd. Die diensten zijn overgenomen door mijn ex-partner. - Ik kan mijn e-mailadres niet koppelen aan mijn nieuw klantnummer. Dat betekent dat ik geen toegang heb tot mijn data en ook niet 100% van de Telenet-diensten zoals Telenet Wi-Free kan gebruikmaken. - Erger nog, ik beland steevast op de account van mijn ex-partner. Daar heb ik inzage in alle persoonlijke data. Dat is een inbreuk tegen haar privacy, maar ook tegenover die van mij, want hoe weet ik dat mijn gegevens wel veilig zijn? - Toen het probleem 'opgelost' was, was mijn e-maildres gekoppeld aan de account van mijn grootmoeder. Die account beheerde ik en is al even opgezegd, maar die gegevens staan dus nog altijd online. Ik betwijfel dat dit conform de privacyrichtlijnen is ... - Ik heb al meermaals contact opgenomen met Telenet. In totaal ongeveer 10 keer. Ik heb gebeld, gechat en een klacht ingediend. Ze hebben het probleem niet verholpen.

    Omschrijving van uw klacht

    - Ik heb mijn oude Telenet-diensten op mijn voormalige adres opgezegd. Die diensten zijn overgenomen door mijn ex-partner. - Ik kan mijn e-mailadres niet koppelen aan mijn nieuw klantnummer. Dat betekent dat ik geen toegang heb tot mijn data en ook niet 100% van de Telenet-diensten zoals Telenet Wi-Free kan gebruikmaken. - Erger nog, ik beland steevast op de account van mijn ex-partner. Daar heb ik inzage in alle persoonlijke data. Dat is een inbreuk tegen haar privacy, maar ook tegenover die van mij, want hoe weet ik dat mijn gegevens wel veilig zijn? - Toen het probleem 'opgelost' was, was mijn e-maildres gekoppeld aan de account van mijn grootmoeder. Die account beheerde ik en is al even opgezegd, maar die gegevens staan dus nog altijd online. Ik betwijfel dat dit conform de privacyrichtlijnen is ... - Ik heb al meermaals contact opgenomen met Telenet. In totaal ongeveer 10 keer. Ik heb gebeld, gechat en een klacht ingediend. Ze hebben het probleem niet verholpen.

    Gewenste oplossing

    Schadevergoeding

  • TELENET Aan R. P.

    Klantennummer: 740277425 Geachte, Hartelijk dank voor uw mail aangaande uw login. We hebben uw klacht doorgegeven aan onze dienst. We willen u zeker bedanken om ons hiervan op de hoogte brengen en nemen nog contact met u op Met vriendelijke groeten, Femke Marien --

    Klantennummer: 740277425 Geachte, Hartelijk dank voor uw mail aangaande uw login. We hebben uw klacht doorgegeven aan onze dienst. We willen u zeker bedanken om ons hiervan op de hoogte brengen en nemen nog contact met u op Met vriendelijke groeten, Femke Marien --

  • R. P. Aan TELENET

    Niets meer gehoord van Telenet ...

    Niets meer gehoord van Telenet ...

  • TELENET Aan R. P.

    Klantennummer: 740277425Beste Meneer, Mevrouw, Alvast bedankt voor uw mail. Het antwoord dat wij u reeds hebben bezorgd, hebben wij u nogmaals doorgestuurd. Kijk zeker uw Spam na. Ik wens je nog een prettige dag. Femke Marien Customer Relations , --

    Klantennummer: 740277425Beste Meneer, Mevrouw, Alvast bedankt voor uw mail. Het antwoord dat wij u reeds hebben bezorgd, hebben wij u nogmaals doorgestuurd. Kijk zeker uw Spam na. Ik wens je nog een prettige dag. Femke Marien Customer Relations , --

  • R. P. Aan TELENET

    Is dit probleem nu opgelost? Heb niets meer van jullie gehoord sinds mijn laatste telefonische contact.

    Is dit probleem nu opgelost? Heb niets meer van jullie gehoord sinds mijn laatste telefonische contact.

  • R. P. Aan TELENET

    Ik kan nog altijd inloggen op de oude account, die ondertussen van iemand anders is. Ik kan nog altijd mijn e-mailadres niet verwijderen omdat het nog altijd aan het oude adres gekoppeld is ... Jullie hadden mij beloofd dit op te lossen. Privacy hallo?

    Ik kan nog altijd inloggen op de oude account, die ondertussen van iemand anders is. Ik kan nog altijd mijn e-mailadres niet verwijderen omdat het nog altijd aan het oude adres gekoppeld is ... Jullie hadden mij beloofd dit op te lossen. Privacy hallo?

  • R. P. Aan TELENET

    Erger nog, mijn ex-partner heeft toegang tot mijn mailbox.

    Erger nog, mijn ex-partner heeft toegang tot mijn mailbox.

  • R. P. Aan TELENET

    Zoals al meermaals uitgelegd aan de telefoon: die account is al lang niet meer van mij. Maar mijn e-mailadres wordt er wel nog voor gebruikt. Het e-mailadres kan niet losgekoppeld worden in mijntelenet. Maar er is wel toegang tot mijn e-mailadres van derden. En ook ik kan nog inloggen op de bewuste account en alle persoonsgegevens van derden inkijken. Ik wil dat het e-mailadres verwijderd wordt. U kan nog blijven verwijzen naar eerdere mails, het probleem is nog altijd niet verholpen!

    Zoals al meermaals uitgelegd aan de telefoon: die account is al lang niet meer van mij. Maar mijn e-mailadres wordt er wel nog voor gebruikt. Het e-mailadres kan niet losgekoppeld worden in mijntelenet. Maar er is wel toegang tot mijn e-mailadres van derden. En ook ik kan nog inloggen op de bewuste account en alle persoonsgegevens van derden inkijken. Ik wil dat het e-mailadres verwijderd wordt. U kan nog blijven verwijzen naar eerdere mails, het probleem is nog altijd niet verholpen!

  • Doorgestuurd naar Test-Aankoop 13 januari 2020
  • Privébericht

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)