Inbreuk tegen privacy/problemen met account

TELENET Liersesteenweg 4, MECHELEN


Deze klacht is Publiek

  • R. P. Aan TELENET

    - Ik heb mijn oude Telenet-diensten op mijn voormalige adres opgezegd. Die diensten zijn overgenomen door mijn ex-partner. - Ik kan mijn e-mailadres niet koppelen aan mijn nieuw klantnummer. Dat betekent dat ik geen toegang heb tot mijn data en ook niet 100% van de Telenet-diensten zoals Telenet Wi-Free kan gebruikmaken. - Erger nog, ik beland steevast op de account van mijn ex-partner. Daar heb ik inzage in alle persoonlijke data. Dat is een inbreuk tegen haar privacy, maar ook tegenover die van mij, want hoe weet ik dat mijn gegevens wel veilig zijn? - Toen het probleem 'opgelost' was, was mijn e-maildres gekoppeld aan de account van mijn grootmoeder. Die account beheerde ik en is al even opgezegd, maar die gegevens staan dus nog altijd online. Ik betwijfel dat dit conform de privacyrichtlijnen is ... - Ik heb al meermaals contact opgenomen met Telenet. In totaal ongeveer 10 keer. Ik heb gebeld, gechat en een klacht ingediend. Ze hebben het probleem niet verholpen.

    Omschrijving van uw klacht

    - Ik heb mijn oude Telenet-diensten op mijn voormalige adres opgezegd. Die diensten zijn overgenomen door mijn ex-partner. - Ik kan mijn e-mailadres niet koppelen aan mijn nieuw klantnummer. Dat betekent dat ik geen toegang heb tot mijn data en ook niet 100% van de Telenet-diensten zoals Telenet Wi-Free kan gebruikmaken. - Erger nog, ik beland steevast op de account van mijn ex-partner. Daar heb ik inzage in alle persoonlijke data. Dat is een inbreuk tegen haar privacy, maar ook tegenover die van mij, want hoe weet ik dat mijn gegevens wel veilig zijn? - Toen het probleem 'opgelost' was, was mijn e-maildres gekoppeld aan de account van mijn grootmoeder. Die account beheerde ik en is al even opgezegd, maar die gegevens staan dus nog altijd online. Ik betwijfel dat dit conform de privacyrichtlijnen is ... - Ik heb al meermaals contact opgenomen met Telenet. In totaal ongeveer 10 keer. Ik heb gebeld, gechat en een klacht ingediend. Ze hebben het probleem niet verholpen.

    Gewenste oplossing

    Schadevergoeding

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • TELENET Aan R. P.

    Klantennummer: 740277425 Geachte, Hartelijk dank voor uw mail aangaande uw login. We hebben uw klacht doorgegeven aan onze dienst. We willen u zeker bedanken om ons hiervan op de hoogte brengen en nemen nog contact met u op Met vriendelijke groeten, Femke Marien --

    Klantennummer: 740277425 Geachte, Hartelijk dank voor uw mail aangaande uw login. We hebben uw klacht doorgegeven aan onze dienst. We willen u zeker bedanken om ons hiervan op de hoogte brengen en nemen nog contact met u op Met vriendelijke groeten, Femke Marien --

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)