Koop & Spaar Spaces Zuidas Barbara Strozzilaan 101 , HN AMSTERDAM


Deze klacht is Publiek

  • S. V. Aan Koop & Spaar

    Beste, we diende eerder deze avond een klacht in maar merken nu op dat de kosten maandelijk al van mei 2019 van onze rekening gaan. Dus het gaat al om meer geld dan we eerst dachten.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, we diende eerder deze avond een klacht in maar merken nu op dat de kosten maandelijk al van mei 2019 van onze rekening gaan. Dus het gaat al om meer geld dan we eerst dachten.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 60,00

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • Koop & Spaar Aan S. V.

    Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op Lidmaatschapsinformatie REF: 9496192 Beste, Wij hebben uw klacht viaTest-Aankoopgoed ontvangen. Met de ontvangen gegevens kunnen wij helaas geen lidmaatschap terugvinden. Zou u ons kunnen bellen naar0800 81 694(maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur), zodat wij samen het lidmaatschap kunnen opzoeken of kunnen achterhalen onder welke gegevens het lidmaatschap opgezet is. Bij voorbaat dank voor uw medewerking. Leden van Koop en Spaar kunnen Leden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden. Met vriendelijke groeten, Customer Service Koop en Spaar Koop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur De van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ U hebt een klacht ontvangen van Sarah Vangansewinkel Beheerd via Over ons Ongevraagd abonnement Koop Spaar Naam van de klant Sarah Vangansewinkel Referentie van deklant Klantnummer: 84110107488 Beschrijving van de klacht Beste, we diende eerder deze avond een klacht in maar merken nu op dat de kosten maandelijk al van mei 2019 van onze rekening gaan. Dus het gaat al om meer geld dan we eerst dachten. Gewenste oplossing Terugbetaling: Eur 60,00 Bewijsstukken Geen documenten bijgevoegdOpmerkingen: Deze klacht is niet gemodereerd door Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht. Deze klacht is publiek Klachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. Bekijk de klacht. Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord. De reactietijd van uw antwoord bea¯nvloedt de statistieken van uw firma op test-aankoop.be. Bekijk uw statistieken. -- Gelieve op de normale manier te antwoorden op deze e-mail. Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten. CPTBE00748856-16 Vriendelijke groeten, Test-Aankoop Unsubscribe--

    Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op Lidmaatschapsinformatie REF: 9496192 Beste, Wij hebben uw klacht viaTest-Aankoopgoed ontvangen. Met de ontvangen gegevens kunnen wij helaas geen lidmaatschap terugvinden. Zou u ons kunnen bellen naar0800 81 694(maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur), zodat wij samen het lidmaatschap kunnen opzoeken of kunnen achterhalen onder welke gegevens het lidmaatschap opgezet is. Bij voorbaat dank voor uw medewerking. Leden van Koop en Spaar kunnen Leden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden. Met vriendelijke groeten, Customer Service Koop en Spaar Koop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur De van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ U hebt een klacht ontvangen van Sarah Vangansewinkel Beheerd via Over ons Ongevraagd abonnement Koop Spaar Naam van de klant Sarah Vangansewinkel Referentie van deklant Klantnummer: 84110107488 Beschrijving van de klacht Beste, we diende eerder deze avond een klacht in maar merken nu op dat de kosten maandelijk al van mei 2019 van onze rekening gaan. Dus het gaat al om meer geld dan we eerst dachten. Gewenste oplossing Terugbetaling: Eur 60,00 Bewijsstukken Geen documenten bijgevoegdOpmerkingen: Deze klacht is niet gemodereerd door Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht. Deze klacht is publiek Klachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. Bekijk de klacht. Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord. De reactietijd van uw antwoord bea¯nvloedt de statistieken van uw firma op test-aankoop.be. Bekijk uw statistieken. -- Gelieve op de normale manier te antwoorden op deze e-mail. Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten. CPTBE00748856-16 Vriendelijke groeten, Test-Aankoop Unsubscribe--

  • S. V. Aan Koop & Spaar

    Beste, Wij hebben na enige opzoekingen ontdekt dat dit over een totaalbedrag van €105 gaat. Ook staat er een bedrag van €15 klaar om afgehouden te worden op 01/11. We hebben de email goed ontvangen dat de opzegging nu in orde is. Waarvoor dank. Dan wensen wij nu nog de referentienummer door te geven: 46136604 Wij wensen graag een volledige terubetaling! Nogmaals willen we benadrukken dat wij geen abonnement gewenst hebben. We vinden het ook absoluut niet kunnen dat er zomaar geld van onze rekening werd gehaald. Wij hebben geen toestemming gegeven. Mvg, Sarah

    Beste, Wij hebben na enige opzoekingen ontdekt dat dit over een totaalbedrag van €105 gaat. Ook staat er een bedrag van €15 klaar om afgehouden te worden op 01/11. We hebben de email goed ontvangen dat de opzegging nu in orde is. Waarvoor dank. Dan wensen wij nu nog de referentienummer door te geven: 46136604 Wij wensen graag een volledige terubetaling! Nogmaals willen we benadrukken dat wij geen abonnement gewenst hebben. We vinden het ook absoluut niet kunnen dat er zomaar geld van onze rekening werd gehaald. Wij hebben geen toestemming gegeven. Mvg, Sarah

  • Koop & Spaar Aan S. V.

    Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op Lidmaatschapsinformatie REF: 9509453 Beste, Wij hebben uw klacht viaTest-Aankoopgoed ontvangen en hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd. Wij hopen uw klacht naar tevredenheid hebben opgelost. Mocht uverder nog vragen hebben, dan kunt u ons emailen naarledenservice@koopenspaar.beof bellen naar0800 81 694(maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende gea¯nformeerd te hebben. Leden van Koop en Spaar kunnen Leden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden. Met vriendelijke groeten, Customer Service Koop en Spaar Koop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur De van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ Sarah Vangansewinkel van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ Sarah Vangansewinkel heeft geantwoord op uw e-mail. Beheerd via Over ons Ongevraagd abonnement Koop Spaar Datum 21-10-19 18:33:07 Van Sarah Vangansewinkel Aan Koop Spaar Bericht Beste, Wij hebben na enige opzoekingen onekt dat dit over een totaalbedrag van Eur105 gaat. Ook staat er een bedrag van Eur15 klaar om afgehouden te worden op 01/11. We hebben de email goed ontvangen dat de opzegging nu in orde is. Waarvoor dank. Dan wensen wij nu nog de referentienummer door te geven: 46136604 Wij wensen graag een volledige terubetaling! Nogmaals willen we benadrukken dat wij geen abonnement gewenst hebben. We vinden het ook absoluut niet kunnen dat er zomaar geld van onze rekening werd gehaald. Wij hebben geen toestemming gegeven. Mvg, Sarah BewijsstukkenGeen documenten bijgevoegdNaam van de klant Sarah Vangansewinkel Referentie van deklant Klantnummer: 84110107488 Beschrijving van de klacht Beste, we diende eerder deze avond een klacht in maar merken nu op dat de kosten maandelijk al van mei 2019 van onze rekening gaan. Dus het gaat al om meer geld dan we eerst dachten. Gewenste oplossing Terugbetaling: Eur 60,00 Bewijsstukken Geen documenten bijgevoegdOpmerkingen: Deze klacht is niet gemodereerd door Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht. Deze klacht is publiek Klachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. Bekijk de klacht. Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord. De reactietijd van uw antwoord bea¯nvloedt de statistieken van uw firma op test-aankoop.be. Bekijk uw statistieken. -- Gelieve op de normale manier te antwoorden op deze e-mail. Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten. CPTBE00748856-16 Vriendelijke groeten, Test-Aankoop Unsubscribe--

    Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op Lidmaatschapsinformatie REF: 9509453 Beste, Wij hebben uw klacht viaTest-Aankoopgoed ontvangen en hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd. Wij hopen uw klacht naar tevredenheid hebben opgelost. Mocht uverder nog vragen hebben, dan kunt u ons emailen naarledenservice@koopenspaar.beof bellen naar0800 81 694(maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende gea¯nformeerd te hebben. Leden van Koop en Spaar kunnen Leden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden. Met vriendelijke groeten, Customer Service Koop en Spaar Koop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur De van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ Sarah Vangansewinkel van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ Sarah Vangansewinkel heeft geantwoord op uw e-mail. Beheerd via Over ons Ongevraagd abonnement Koop Spaar Datum 21-10-19 18:33:07 Van Sarah Vangansewinkel Aan Koop Spaar Bericht Beste, Wij hebben na enige opzoekingen onekt dat dit over een totaalbedrag van Eur105 gaat. Ook staat er een bedrag van Eur15 klaar om afgehouden te worden op 01/11. We hebben de email goed ontvangen dat de opzegging nu in orde is. Waarvoor dank. Dan wensen wij nu nog de referentienummer door te geven: 46136604 Wij wensen graag een volledige terubetaling! Nogmaals willen we benadrukken dat wij geen abonnement gewenst hebben. We vinden het ook absoluut niet kunnen dat er zomaar geld van onze rekening werd gehaald. Wij hebben geen toestemming gegeven. Mvg, Sarah BewijsstukkenGeen documenten bijgevoegdNaam van de klant Sarah Vangansewinkel Referentie van deklant Klantnummer: 84110107488 Beschrijving van de klacht Beste, we diende eerder deze avond een klacht in maar merken nu op dat de kosten maandelijk al van mei 2019 van onze rekening gaan. Dus het gaat al om meer geld dan we eerst dachten. Gewenste oplossing Terugbetaling: Eur 60,00 Bewijsstukken Geen documenten bijgevoegdOpmerkingen: Deze klacht is niet gemodereerd door Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht. Deze klacht is publiek Klachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. Bekijk de klacht. Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord. De reactietijd van uw antwoord bea¯nvloedt de statistieken van uw firma op test-aankoop.be. Bekijk uw statistieken. -- Gelieve op de normale manier te antwoorden op deze e-mail. Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten. CPTBE00748856-16 Vriendelijke groeten, Test-Aankoop Unsubscribe--

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)