back

Problemen met promotie

STANLEY BLACK & DECKER BELGIUM Egide Walschaertsstraat 16, MECHELEN
afgesloten gedeeltelijk succesvol Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

G. S.

aan: STANLEY BLACK & DECKER BELGIUM

18/10/2019

Beste, Op 15/10 kocht ik bij de officiële DeWalt verdeler Clabots te Brussel een schroefmachine aan. (DeWalt is onderdeel van de stanleyblackanddecker groep) Overal in de winkel waren affiches te zien over de huidige promotie bij DeWalt : 'gratis accu bij aankoop van een 18V XR machine*.* geleverd zonder accu’s en lader in TSTAK koffer.' Mede door deze promotie ben ik overtuigd geraakt om mij een schroefmachine van Dewalt aan te kopen. de schroefmachine die ik uiteindelijk aankocht is de DeWalt DCD796NT, dit is een 18V apparaat uit de XR serie. Dit apparaat wordt mij verkocht zonder accu of oplader. Bij thuiskomst kan ik op de website van DeWalt echter het aangekocht apparaat niet kiezen op het formulier om van deze actie te genieten. Op de affiches en op de website staan géén voorwaarden uitgezonderd de kenmerken 18v van de XR serie geleverd zonder accu of lader. In de winkel Clabots te Brussel hebben meerdere medewerkers de affiche samen met mij bekeken en mij bevestigd dat ik via registratie op het internet de accu zou kunnen ontvangen. Ook op de website van DeWalt staat de promo voor de gratis accu uitgebreid en zonder verdere voorwaarden. Ik heb het contactformulier bij DeWalt reeds ingevuld met mijn vraag zonder antwoord, noch ontvangstbevestiging. Gisteren nam ik contact op met de winkel Clabots te Brussel en blijkt dat ik alleen mijn schroefmachine kan inwisselen tegen een bon om te gebruiken in hun winkel. Zonder deze uitgesproken promo en bevestiging van de medewerkers van Clabots had ik waarschijnlijk een ander apparaat aangekocht. Ik vind deze promotiecampagne zéér misleidend Ik wens de accu te ontvangen zoals in de promotie beschreven.

Gewenst oplossing

  • Ontvangen van accu zoals beloofd in de misleidende promotie.

Berichten (7)

STANLEY BLACK & DECKER BELGIUM

aan: G. S.

25/10/2019

Beste, Bedankt voor deze mail. Ik heb nog geen mail ontvangen vanuit onze customer service die dit probleem aankaart. Ik zal alvast bekijken waarom deze niet doorgestuurd werd. Jammer te horen dat de actie niet duidelijk uitgelegd was. Wij doen steeds ons best om elke actie transparant en duidelijk te communiceren. Onze actievoorwaarden zijn steeds te bekijken op registratiewebsite van onze actie, nl www.dewaltpromotions.eu. Deze website wordt steeds gecommuniceerd op het materiaal dat in de winkel hangt. Op onze flyers staan ook alle deelnemende producten opgesomd. Het is inderdaad een zeer jammere zaak om te horen dat meerdere werknemers bevestigd hebben dat dit een deelnemend product is aan de actie als deze niet op de flyer staat. Ondertussen zoek ik uit waarom deze machine niet aan de actie deelneemt en hoe we het probleem alsnog kunnen behelpen. Bedankt om dit te melden! Mocht u ideeën hebben hoe wij onze acties kunnen verbeteren, laat dit dan ook gerust weten. Wij willen steeds transparant zijn en onze klanten verder helpen en niet misleiden. Alvast bedankt. Vriendelijke groet, Gilke Muls Brand Marketing Manager Benelux PRO Stanley Black and Decker Egide Walschaertsstraat 16, 2800 Mechelen, Belgium -----------

STANLEY BLACK & DECKER BELGIUM

aan: G. S.

25/10/2019

Muls, Gilke would like to recall the message, "Klacht: Problemen met promotie (CPTBE00748592-43)".

STANLEY BLACK & DECKER BELGIUM

aan: G. S.

25/10/2019

Muls, Gilke would like to recall the message, "Klacht: Problemen met promotie (CPTBE00748592-43)".

STANLEY BLACK & DECKER BELGIUM

aan: G. S.

25/10/2019

Beste, Bedankt voor deze mail. Ik heb nog geen mail ontvangen vanuit onze customer service die dit probleem aankaart. Ik zal alvast bekijken waarom deze niet doorgestuurd werd. Jammer te horen dat de actie niet duidelijk uitgelegd was. Wij doen steeds ons best om elke actie transparant en duidelijk te communiceren. Onze actievoorwaarden zijn steeds te bekijken op registratiewebsite van onze actie, nl www.dewaltpromotions.eu. Deze website wordt steeds gecommuniceerd op het materiaal dat in de winkel hangt. Op onze flyers staan ook alle deelnemende producten opgesomd. Het is inderdaad een zeer jammere zaak om te horen dat meerdere werknemers bevestigd hebben dat dit een deelnemend product is aan de actie als deze niet op de flyer staat. Jammer genoeg staat dit product inderdaad niet tussen de deelnemende producten, zowel op de flyers, als in de actievoorwaarden... We nemen ondertussen contact op met de winkel om te bekijken hoe deze miscommunicatie gebeurd is. Alvast bedankt. Vriendelijke groet, Gilke Muls Brand Marketing Manager Benelux PRO Stanley Black and Decker Egide Walschaertsstraat 16, 2800 Mechelen, Belgium -----------

G. S.

aan: STANLEY BLACK & DECKER BELGIUM

25/10/2019

Beste , Voor alle duidelijkheid vindt ik het promomateriaal die DeWalt verspreid misleidend. Het is zoals U in uw antwoord formuleert inderdaad jammer dat de medewerkers van het verdeelpunt mij foute informatie meegeven, maar dit kan enkel voortkomen uit de communicatie van DeWalt. Op de affiches én op de dewaltpromotions website staat er telkens een -*- bij 'gratis accu', bij dit -*- wordt stééds verwezen naar de voorwaarde dat de machine zonder accu of oplader wordt aangekocht. Verder is niets te bespeuren over bijvoorbeeld 'deelnemende machines'. De lijst met 'deelnemende machines' kan je pas terugvinden op de website dewaltpromotions na 4 pagina's te zijn doorlopen! Alvast bedankt Vriendelijke groeten Glenn Sanders

Doorgestuurd naar onze advocaten 07 november 2019

G. S.

aan: Test Aankoop

07/11/2019
Dit antwoord is privé

Test Aankoop

aan: G. S.

12/11/2019
Dit antwoord is privé