Wigo met 5 triiing activaties- slechts 2 mogelijk

TELENET Liersesteenweg 4, MECHELEN


Deze klacht is Publiek

  • A. C. Aan TELENET

    Beste, wij schakelden onlangs over naar een WIGO pakket 25 Gig met 5 gsm nummers. In het telenet center werd ons verzekerd dat er zeker 5 nummers aan de triiing app gekoppeld konden worden, wat ook online op de website van Telenet staat. Nu wij dit proberen kunnen er slechts 2 nummers gekoppeld worden. Na 40(!) minuten te bellen met de klantenservice kregen we te horen dat dit al sinds augustus een probleem is en dit niet opgelost kan worden. Waarom wordt dit dan wel zo verkocht in het Telenet center en staat dit ook nog altijd zo online op de website?! Ook een compensatie zoals het call Europe pakket geven totdat deze interne fout opgelost is kon niet aangeboden worden. Graag had ik hiervoor een duidelijk antwoord wanneer dit opgelost zal zijn en/of nog een compensatie met de call europe optie totdat deze fout is opgelost. De klantenservice medewerker (Tom van technische dienst) kon ons geen redelijk antwoord geven alsnog een compensatie. Deze reclame is pure misleiding naar de consument toe. Zeker als het probleem al sinds augustus bij jullie gekend is. Ik hoop een redelijke reactie van u te ontvangen. Alvast bedankt voor uw antwoord.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, wij schakelden onlangs over naar een WIGO pakket 25 Gig met 5 gsm nummers. In het telenet center werd ons verzekerd dat er zeker 5 nummers aan de triiing app gekoppeld konden worden, wat ook online op de website van Telenet staat. Nu wij dit proberen kunnen er slechts 2 nummers gekoppeld worden. Na 40(!) minuten te bellen met de klantenservice kregen we te horen dat dit al sinds augustus een probleem is en dit niet opgelost kan worden. Waarom wordt dit dan wel zo verkocht in het Telenet center en staat dit ook nog altijd zo online op de website?! Ook een compensatie zoals het call Europe pakket geven totdat deze interne fout opgelost is kon niet aangeboden worden. Graag had ik hiervoor een duidelijk antwoord wanneer dit opgelost zal zijn en/of nog een compensatie met de call europe optie totdat deze fout is opgelost. De klantenservice medewerker (Tom van technische dienst) kon ons geen redelijk antwoord geven alsnog een compensatie. Deze reclame is pure misleiding naar de consument toe. Zeker als het probleem al sinds augustus bij jullie gekend is. Ik hoop een redelijke reactie van u te ontvangen. Alvast bedankt voor uw antwoord.

    Gewenste oplossing

    Een oplossing en normaal werkende diensten zoals beloofd en getoond op de website en in center. ( 5 nummers gekoppeld aan de triiing app)

    Bijgevoegde documenten
    • Document

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)