TELENET Liersesteenweg 4, MECHELEN


Deze klacht is Publiek

  • A. D. Aan TELENET

    Beste, Op 26/9 zijn wij vertrokken naar Dubai, dit met een tussenstop in Instanbul. In Zaventem hebben wij, ik en mijn echtgenoot, onze gsm's in vliegtuigstand gezet. Toen we in Dubai aankwamen kregen we berichten van Telenet dat we veel data hadden verbruikt terwijl we enkel wifi hadden gebruikt. Ik heb net naar Telenet gebeld en ze weigeren om tussen te komen of om een tegemoetkoming te doen. Wat heeft het voor zin om roaming af te zetten als er toch wordt doorgerekend? Mvg, Anja Derycker

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Op 26/9 zijn wij vertrokken naar Dubai, dit met een tussenstop in Instanbul. In Zaventem hebben wij, ik en mijn echtgenoot, onze gsm's in vliegtuigstand gezet. Toen we in Dubai aankwamen kregen we berichten van Telenet dat we veel data hadden verbruikt terwijl we enkel wifi hadden gebruikt. Ik heb net naar Telenet gebeld en ze weigeren om tussen te komen of om een tegemoetkoming te doen. Wat heeft het voor zin om roaming af te zetten als er toch wordt doorgerekend? Mvg, Anja Derycker

    Gewenste oplossing

    Herziening van de factuur

    Bijgevoegde documenten
    • Document
  • A. D. Aan TELENET

    Telenet, Na diverse telefoons naar jullie en een klacht via het platform van Test-Aankoop krijg ik nog steeds geen antwoord. Graag een degelijke reactie. Het is niet ok dat je, ook al zet het de gsm-instellingen op vliegtuigstand, je nog steeds een factuur krijgt die 120 euro hoger ligt dan normaal. Mvg, Anja Derycker

    Telenet, Na diverse telefoons naar jullie en een klacht via het platform van Test-Aankoop krijg ik nog steeds geen antwoord. Graag een degelijke reactie. Het is niet ok dat je, ook al zet het de gsm-instellingen op vliegtuigstand, je nog steeds een factuur krijgt die 120 euro hoger ligt dan normaal. Mvg, Anja Derycker

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)