Probleem terugbetaling kredietkaart

afgesloten Succesvol Behandeld door Test-Aankoop

MEDIA MARKT Brusselsesteenweg 496/2, ZELLIK


Deze klacht is Publiek

  • G. D. Aan MEDIA MARKT

    Beste , Op 23/9 heb ik een iphone 11 pro max besteld , blijkbaar door een fout op de site werd er een 11 pro geleverd. Deze had ik dan op jullie aanraden geweigerd aan de deur want dat zou het terugbetalings proces versnellen. Het geld was van de kredietkaart afgehaald , maar het terug storten is blijkbaar een ander probleem. In die tijd heb ik al 5 emails gehad van jullie waarin staat dat het geld binnen de 4 dagen erop zou staan. Gelukkig heb ik alle emails bewaard. Ik heb steeds contact opgenomen met Worldline en volgens hun is er tot op vandaag 9/10 nog steeds geen terugbetaling van 1329 euro geweest. Steeds als ik mail om antwoord krijg ik altijd een heel ander antwoord terug dan het eerdere. Eerst was het binnen de 3 dagen betaald , dan was het 30/9 betaald dan was het voor 7/9 betaald maar er is 0.0 betaald. Aangezien het een groot bedrag is en mijn kredietkaart zijn maandelijkse afsluiting heeft zit ik nu in dikke problemen , ik heb mn geld voor mn medische kosten moeten gebruiken om de kredietkaart in orde te krijgen. Ik heb via worldline een betwisting formulier ingevuld aangezien ik blijkbaar mijn terugbetaling van jullie niet krijg. Graag had ik mijn terugbetaling snel in orde gehad zodat ik toch nog mijn levensnoodzakelijke medicatie kan uithalen. Door jullie gedoe heb ik niks meer aan de kant. En ik kan wachten op worldline maar dat zou paar dagen tot weken kunnen duren ook. Graag had ik het zo kunnen oplossen.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste , Op 23/9 heb ik een iphone 11 pro max besteld , blijkbaar door een fout op de site werd er een 11 pro geleverd. Deze had ik dan op jullie aanraden geweigerd aan de deur want dat zou het terugbetalings proces versnellen. Het geld was van de kredietkaart afgehaald , maar het terug storten is blijkbaar een ander probleem. In die tijd heb ik al 5 emails gehad van jullie waarin staat dat het geld binnen de 4 dagen erop zou staan. Gelukkig heb ik alle emails bewaard. Ik heb steeds contact opgenomen met Worldline en volgens hun is er tot op vandaag 9/10 nog steeds geen terugbetaling van 1329 euro geweest. Steeds als ik mail om antwoord krijg ik altijd een heel ander antwoord terug dan het eerdere. Eerst was het binnen de 3 dagen betaald , dan was het 30/9 betaald dan was het voor 7/9 betaald maar er is 0.0 betaald. Aangezien het een groot bedrag is en mijn kredietkaart zijn maandelijkse afsluiting heeft zit ik nu in dikke problemen , ik heb mn geld voor mn medische kosten moeten gebruiken om de kredietkaart in orde te krijgen. Ik heb via worldline een betwisting formulier ingevuld aangezien ik blijkbaar mijn terugbetaling van jullie niet krijg. Graag had ik mijn terugbetaling snel in orde gehad zodat ik toch nog mijn levensnoodzakelijke medicatie kan uithalen. Door jullie gedoe heb ik niks meer aan de kant. En ik kan wachten op worldline maar dat zou paar dagen tot weken kunnen duren ook. Graag had ik het zo kunnen oplossen.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 1329,00

    Bijgevoegde documenten
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document
  • Doorgestuurd naar Test-Aankoop 09 oktober 2019
  • Privébericht

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)