Afschuwelijke staat van het gehuurde appartement in Salou la Pinedam

BOOKING.COM (BELGIUM) Arenbergstraat 13, BRUSSEL


Deze klacht is Publiek

  • R. B. Aan BOOKING.COM (BELGIUM)

    Beste, mijn echtgenote en ikzelf huurden een appartement op het gelijkvloers in het complex Punta Prima te Salou la Pineda van 20/09 tot 1/10/2019. Reserveringsnummer 3225.746.159. Betaalde huur : 781,81€. Dit appartement verkeerde in een afschuwelijke staat : vuil en versleten; niet gereinigd; muffe en vochtige geur; vuile, vettige vlekken op vloeren van keuken en badkamer; beschimmelde( daardoor gevaarlijk voor de gezondheid) douche; vloer en kleerkasten vuil, vettig, niet gereinigd. De kleerkasten stonken en konden we niet gebruiken. Oude kapotte (gaten) kussenslopen en beddelakens. Keukengerei(bestek, glazen, borden ..) konden we niet gebruiken wegens smerig, vuil en vettig. Airco werkt niet, plafondventilatoren kapot, koffiezet roest, vuil en kapot, gordijnrails vielen uit de muur, 1 stopcontact(slaapkamer nachtkastje) levensgevaarlijk; Degoutante vuile panty met vuile slip( bruine vlekken van uitwerpselen te kijk) lag zomaar in de kleerkast... .Veel extra's ter plaatse te betalen en niet vermeld op de website. Gegevens niet correct op de website. Ik heb een volledig dossier doorgestuurd naar Booking.com, gedetailleerd met van elke situatie foto's. De verhuur van zo een appartement is ongezien en een schande voor het bedrijf. Zoiets mag niet in de verhuur gezet worden. Stuur ik U het volledig dossier door ? Het is echt de moeite, zowel het volledig dossier als alle andere foto's. Onze vakantie was dan ook een grote tegenvaller. Een alternatief werd ons niet aangeboden wegens geen plaats. Ik denk dat dit appartement nu van de website is gehaald. Ik heb in mijn schrijven terugbetaling gevraagd en de passende schadevergoeding gevraagd. Vriendelijke groeten.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, mijn echtgenote en ikzelf huurden een appartement op het gelijkvloers in het complex Punta Prima te Salou la Pineda van 20/09 tot 1/10/2019. Reserveringsnummer 3225.746.159. Betaalde huur : 781,81€. Dit appartement verkeerde in een afschuwelijke staat : vuil en versleten; niet gereinigd; muffe en vochtige geur; vuile, vettige vlekken op vloeren van keuken en badkamer; beschimmelde( daardoor gevaarlijk voor de gezondheid) douche; vloer en kleerkasten vuil, vettig, niet gereinigd. De kleerkasten stonken en konden we niet gebruiken. Oude kapotte (gaten) kussenslopen en beddelakens. Keukengerei(bestek, glazen, borden ..) konden we niet gebruiken wegens smerig, vuil en vettig. Airco werkt niet, plafondventilatoren kapot, koffiezet roest, vuil en kapot, gordijnrails vielen uit de muur, 1 stopcontact(slaapkamer nachtkastje) levensgevaarlijk; Degoutante vuile panty met vuile slip( bruine vlekken van uitwerpselen te kijk) lag zomaar in de kleerkast... .Veel extra's ter plaatse te betalen en niet vermeld op de website. Gegevens niet correct op de website. Ik heb een volledig dossier doorgestuurd naar Booking.com, gedetailleerd met van elke situatie foto's. De verhuur van zo een appartement is ongezien en een schande voor het bedrijf. Zoiets mag niet in de verhuur gezet worden. Stuur ik U het volledig dossier door ? Het is echt de moeite, zowel het volledig dossier als alle andere foto's. Onze vakantie was dan ook een grote tegenvaller. Een alternatief werd ons niet aangeboden wegens geen plaats. Ik denk dat dit appartement nu van de website is gehaald. Ik heb in mijn schrijven terugbetaling gevraagd en de passende schadevergoeding gevraagd. Vriendelijke groeten.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 781,78

    Schadevergoeding

    Bijgevoegde documenten
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)