BOOKING.COM (BELGIUM) Arenbergstraat 13, BRUSSEL


Deze klacht is Publiek

  • M. Y. Aan BOOKING.COM (BELGIUM)

    Beste In augustus had ik via booking.com een hotel geboekt met een korting bon van 60 euro die achteraf teruggestort ging worden op mijn rekening. Eerst heb ik een melding gekregen dat ik het bedrag van 60 euro binnen 14 dagen zal ontvangen. Helaas heb ik nog steeds niets ontvangen van hun en het is al ondertussen 1,5 maand voorbij zonder resultaat. ik heb meer dan 20 mails gestuurd. Ze hebben gezegd dat mijn kredietkaart niet ondersteund, terwijl dat ik altijd mijn boekingen met dit kaart betaalde en ze hebben gezegd dat ik mijn kaartgegevens moest updaten en dit was ook al geupdate. Dus m.a.w ze komen elke keer met andere excuses.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste In augustus had ik via booking.com een hotel geboekt met een korting bon van 60 euro die achteraf teruggestort ging worden op mijn rekening. Eerst heb ik een melding gekregen dat ik het bedrag van 60 euro binnen 14 dagen zal ontvangen. Helaas heb ik nog steeds niets ontvangen van hun en het is al ondertussen 1,5 maand voorbij zonder resultaat. ik heb meer dan 20 mails gestuurd. Ze hebben gezegd dat mijn kredietkaart niet ondersteund, terwijl dat ik altijd mijn boekingen met dit kaart betaalde en ze hebben gezegd dat ik mijn kaartgegevens moest updaten en dit was ook al geupdate. Dus m.a.w ze komen elke keer met andere excuses.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 60,00

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)