Koop & Spaar Spaces Zuidas Barbara Strozzilaan 101 , HN AMSTERDAM


Deze klacht is Publiek

  • A. N. Aan Koop & Spaar

    Beste, ik bestelde voor mijn moeder Demuynck Yvette via de site pharmaline vitamines. Ik had geen weet dat er hier een of ander abonnement aan gekoppeld was. Ik heb hiervoor niet getekend, noch ga ik hiermee akkoord. Graag zag ik mijn € 15 terug. Ariane Normon

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, ik bestelde voor mijn moeder Demuynck Yvette via de site pharmaline vitamines. Ik had geen weet dat er hier een of ander abonnement aan gekoppeld was. Ik heb hiervoor niet getekend, noch ga ik hiermee akkoord. Graag zag ik mijn € 15 terug. Ariane Normon

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 15,00

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • Koop & Spaar Aan A. N.

    Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op Lidmaatschapsinformatie REF: 9444285 Beste, We hebben uw klacht ontvangen via Test-Aankoop. Het lidmaatschap dat we hebben gevonden staat onder de naam van iemand anders. We hebben vanuit onze klantenservice al een persoonlijke e-mail naar de lidmaatschapshouder gestuurd. Leden van Koop en Spaar kunnen Leden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden. Vriendelijke groet, Customer Service Koop en Spaar Koop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur De van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ U hebt een klacht ontvangen van Ariane Normon Beheerd via Over ons Ongewild abonnement Koop Spaar Naam van de klant Ariane Normon Referentie van deklant Klantnummer: 45000834000 Beschrijving van de klacht Beste, ik bestelde voor mijn moeder Demuynck Yvette via de site pharmaline vitamines. Ik had geen weet dat er hier een of ander abonnement aan gekoppeld was. Ik heb hiervoor niet getekend, noch ga ik hiermee akkoord. Graag zag ik mijn Eur 15 terug. Ariane Normon Gewenste oplossing Terugbetaling: Eur 15,00 Bewijsstukken Geen documenten bijgevoegdOpmerkingen: Deze klacht is niet gemodereerd door Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht. Deze klacht is publiek Klachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. Bekijk de klacht. Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord. De reactietijd van uw antwoord bea¯nvloedt de statistieken van uw firma op test-aankoop.be. Bekijk uw statistieken. -- Gelieve op de normale manier te antwoorden op deze e-mail. Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten. CPTBE00743024-04 Vriendelijke groeten, Test-Aankoop Unsubscribe--

    Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op Lidmaatschapsinformatie REF: 9444285 Beste, We hebben uw klacht ontvangen via Test-Aankoop. Het lidmaatschap dat we hebben gevonden staat onder de naam van iemand anders. We hebben vanuit onze klantenservice al een persoonlijke e-mail naar de lidmaatschapshouder gestuurd. Leden van Koop en Spaar kunnen Leden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden. Vriendelijke groet, Customer Service Koop en Spaar Koop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur De van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ U hebt een klacht ontvangen van Ariane Normon Beheerd via Over ons Ongewild abonnement Koop Spaar Naam van de klant Ariane Normon Referentie van deklant Klantnummer: 45000834000 Beschrijving van de klacht Beste, ik bestelde voor mijn moeder Demuynck Yvette via de site pharmaline vitamines. Ik had geen weet dat er hier een of ander abonnement aan gekoppeld was. Ik heb hiervoor niet getekend, noch ga ik hiermee akkoord. Graag zag ik mijn Eur 15 terug. Ariane Normon Gewenste oplossing Terugbetaling: Eur 15,00 Bewijsstukken Geen documenten bijgevoegdOpmerkingen: Deze klacht is niet gemodereerd door Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht. Deze klacht is publiek Klachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. Bekijk de klacht. Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord. De reactietijd van uw antwoord bea¯nvloedt de statistieken van uw firma op test-aankoop.be. Bekijk uw statistieken. -- Gelieve op de normale manier te antwoorden op deze e-mail. Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten. CPTBE00743024-04 Vriendelijke groeten, Test-Aankoop Unsubscribe--

  • A. N. Aan Koop & Spaar

    Ik heb diverse mails gestuurd en gebeld naar Koop en Spaar maar telkens zeiden ze me dat er geen account was op mijn naam, niettegenstaande ze mijn e-mailadres en rekeningnummer hadden. Telkens opnieuw legde ik uit dat de account op mijn moeder stond maar het e-mailadres En rekeningnummer van mij is, gezien mijn moeder 77 jaar is en zij niet behendig is met online kopen en betalen. Uiteindelijk heeft mijn moeder toch zelf moeten bellen, maar half begrijpende wat er gaande was, om de account te schrappen en mijn geld terug te krijgen. Triestige toestanden maar eind goed al goed.

    Ik heb diverse mails gestuurd en gebeld naar Koop en Spaar maar telkens zeiden ze me dat er geen account was op mijn naam, niettegenstaande ze mijn e-mailadres en rekeningnummer hadden. Telkens opnieuw legde ik uit dat de account op mijn moeder stond maar het e-mailadres En rekeningnummer van mij is, gezien mijn moeder 77 jaar is en zij niet behendig is met online kopen en betalen. Uiteindelijk heeft mijn moeder toch zelf moeten bellen, maar half begrijpende wat er gaande was, om de account te schrappen en mijn geld terug te krijgen. Triestige toestanden maar eind goed al goed.

  • Koop & Spaar Aan A. N.

    Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op Lidmaatschapsinformatie REF: 9626707 Beste, Wij hebben uw klacht via Test-Aankoop goed ontvangen en hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd. Wij hopen uw klacht naar tevredenheid hebben opgelost. Mocht uverder nog vragen hebben, dan kunt u ons emailen naar ledenservice@koopenspaar.be of bellen naar 0800 81 694 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende gea¯nformeerd te hebben. Leden van Koop en Spaar kunnen Leden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden. Vriendelijke groet, Customer Service Koop en Spaar Koop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur De van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ Ariane Normon van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ Ariane Normon heeft geantwoord op uw e-mail. Beheerd via Over ons Ongewild abonnement Koop Spaar Datum 09-11-19 07:02:22 Van Ariane Normon Aan Koop Spaar Bericht Ik heb diverse mails gestuurd en gebeld naar Koop en Spaar maar telkens zeiden ze me dat er geen account was op mijn naam, niettegenstaande ze mijn e-mailadres en rekeningnummer hadden. Telkens opnieuw legde ik uit dat de account op mijn moeder stond maar het e-mailadres En rekeningnummer van mij is, gezien mijn moeder 77 jaar is en zij niet behendig is met online kopen en betalen. Uiteindelijk heeft mijn moeder toch zelf moeten bellen, maar half begrijpende wat er gaande was, om de account te schrappen en mijn geld terug te krijgen. Triestige toestanden maar eind goed al goed. BewijsstukkenGeen documenten bijgevoegdNaam van de klant Ariane Normon Referentie van deklant Klantnummer: 45000834000 Beschrijving van de klacht Beste, ik bestelde voor mijn moeder Demuynck Yvette via de site pharmaline vitamines. Ik had geen weet dat er hier een of ander abonnement aan gekoppeld was. Ik heb hiervoor niet getekend, noch ga ik hiermee akkoord. Graag zag ik mijn Eur 15 terug. Ariane Normon Gewenste oplossing Terugbetaling: Eur 15,00 Bewijsstukken Geen documenten bijgevoegdOpmerkingen: Deze klacht is niet gemodereerd door Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht. Deze klacht is publiek Klachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. Bekijk de klacht. Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord. De reactietijd van uw antwoord bea¯nvloedt de statistieken van uw firma op test-aankoop.be. Bekijk uw statistieken. -- Gelieve op de normale manier te antwoorden op deze e-mail. Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten. CPTBE00743024-04 Vriendelijke groeten, Test-Aankoop Unsubscribe--

    Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op Lidmaatschapsinformatie REF: 9626707 Beste, Wij hebben uw klacht via Test-Aankoop goed ontvangen en hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd. Wij hopen uw klacht naar tevredenheid hebben opgelost. Mocht uverder nog vragen hebben, dan kunt u ons emailen naar ledenservice@koopenspaar.be of bellen naar 0800 81 694 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende gea¯nformeerd te hebben. Leden van Koop en Spaar kunnen Leden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden. Vriendelijke groet, Customer Service Koop en Spaar Koop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur De van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ Ariane Normon van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ Ariane Normon heeft geantwoord op uw e-mail. Beheerd via Over ons Ongewild abonnement Koop Spaar Datum 09-11-19 07:02:22 Van Ariane Normon Aan Koop Spaar Bericht Ik heb diverse mails gestuurd en gebeld naar Koop en Spaar maar telkens zeiden ze me dat er geen account was op mijn naam, niettegenstaande ze mijn e-mailadres en rekeningnummer hadden. Telkens opnieuw legde ik uit dat de account op mijn moeder stond maar het e-mailadres En rekeningnummer van mij is, gezien mijn moeder 77 jaar is en zij niet behendig is met online kopen en betalen. Uiteindelijk heeft mijn moeder toch zelf moeten bellen, maar half begrijpende wat er gaande was, om de account te schrappen en mijn geld terug te krijgen. Triestige toestanden maar eind goed al goed. BewijsstukkenGeen documenten bijgevoegdNaam van de klant Ariane Normon Referentie van deklant Klantnummer: 45000834000 Beschrijving van de klacht Beste, ik bestelde voor mijn moeder Demuynck Yvette via de site pharmaline vitamines. Ik had geen weet dat er hier een of ander abonnement aan gekoppeld was. Ik heb hiervoor niet getekend, noch ga ik hiermee akkoord. Graag zag ik mijn Eur 15 terug. Ariane Normon Gewenste oplossing Terugbetaling: Eur 15,00 Bewijsstukken Geen documenten bijgevoegdOpmerkingen: Deze klacht is niet gemodereerd door Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht. Deze klacht is publiek Klachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. Bekijk de klacht. Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord. De reactietijd van uw antwoord bea¯nvloedt de statistieken van uw firma op test-aankoop.be. Bekijk uw statistieken. -- Gelieve op de normale manier te antwoorden op deze e-mail. Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten. CPTBE00743024-04 Vriendelijke groeten, Test-Aankoop Unsubscribe--

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)