HELLO FRESH


Deze klacht is Publiek

  • B. N. Aan HELLO FRESH

    Mail die ik stuurde naar hello fresh Dag, Ik ben kwaad! Er kwam op 2 oktober een deur-aan-deur verkoper langs. Wij zijn geen klant bij HelloFresh. Hij kwam met een aanbieding. Ik heb geluisterd en gevraagd of hij de aanbieding kon mailen omdat ik het sowieso eerst met mijn man wou bespreken. Ik heb er ook duidelijk bij vermeld dat ik mij nog geenszins aan iets wilde binden! We zijn ondertussen 4 dagen verder. Wat hebben wij gedaan? Dit besproken en beslist om er niet op in te gaan. Wat heeft HelloFresh in deze tijd zonder enige toestemming of overeenkomst gedaan? 1) ons klant gemaakt. 2) beslist dat wij een box nemen. 3) beslist dat er op 23 oktober een box zal geleverd worden. 4) op 7 oktober zomaar 33,95 euro van onze rekening gedebiteerd!!! Ik vind dit echt schandalig!

    Omschrijving van uw klacht

    Mail die ik stuurde naar hello fresh Dag, Ik ben kwaad! Er kwam op 2 oktober een deur-aan-deur verkoper langs. Wij zijn geen klant bij HelloFresh. Hij kwam met een aanbieding. Ik heb geluisterd en gevraagd of hij de aanbieding kon mailen omdat ik het sowieso eerst met mijn man wou bespreken. Ik heb er ook duidelijk bij vermeld dat ik mij nog geenszins aan iets wilde binden! We zijn ondertussen 4 dagen verder. Wat hebben wij gedaan? Dit besproken en beslist om er niet op in te gaan. Wat heeft HelloFresh in deze tijd zonder enige toestemming of overeenkomst gedaan? 1) ons klant gemaakt. 2) beslist dat wij een box nemen. 3) beslist dat er op 23 oktober een box zal geleverd worden. 4) op 7 oktober zomaar 33,95 euro van onze rekening gedebiteerd!!! Ik vind dit echt schandalig!

    Gewenste oplossing

    Terug betaling

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • HELLO FRESH Aan B. N.

    Hallo, Wat leuk een berichtje van jou! We doen ons best jouw e-mail zo snel mogelijk te behandelen. Mocht je een dringende vraag hebben, bel of chat dan met ons. Wist je trouwens dat antwoorden op veelgestelde vragen ook te vinden zijn in ons Helpcenter? Het wijzigen van jouw box - bijvoorbeeld maaltijden kiezen, pauzeren of opzeggen- kan tot en met: woensdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgd worden op zaterdag of zondag donderdag 23:59 uur voor boxen die bezorgd worden op maandag vrijdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgdworden op dinsdag zaterdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgd worden op woensdag De klantenservice is geopend op: Maandag t/m woensdag 09:00-23:00 donderdag en vrijdag 09:00-18:00 Zaterdag 08:00-21:00 Zondag 09:00-22:00 Wij kunnen niet garanderen dat jouw wijziging op tijd kan worden doorgevoerd via een e-mail. Wij adviseren je daaromde wijziging in je online account te maken. Een annulering van de eerste box kan alleen via onze klantendienst worden doorgegeven. Groeten, HelloFresh Klantenservice

    Hallo, Wat leuk een berichtje van jou! We doen ons best jouw e-mail zo snel mogelijk te behandelen. Mocht je een dringende vraag hebben, bel of chat dan met ons. Wist je trouwens dat antwoorden op veelgestelde vragen ook te vinden zijn in ons Helpcenter? Het wijzigen van jouw box - bijvoorbeeld maaltijden kiezen, pauzeren of opzeggen- kan tot en met: woensdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgd worden op zaterdag of zondag donderdag 23:59 uur voor boxen die bezorgd worden op maandag vrijdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgdworden op dinsdag zaterdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgd worden op woensdag De klantenservice is geopend op: Maandag t/m woensdag 09:00-23:00 donderdag en vrijdag 09:00-18:00 Zaterdag 08:00-21:00 Zondag 09:00-22:00 Wij kunnen niet garanderen dat jouw wijziging op tijd kan worden doorgevoerd via een e-mail. Wij adviseren je daaromde wijziging in je online account te maken. Een annulering van de eerste box kan alleen via onze klantendienst worden doorgegeven. Groeten, HelloFresh Klantenservice

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)