Problemen dienst na verkoop bulex

BULEX SERVICES Golden Hopestraat 15, DROGENBOS


Deze klacht is Publiek

  • H. S. Aan BULEX SERVICES

    Goeieavond, Vorige week dinsdag 1/10 gezien dat onze isotwin condensketel op 0.4 bar staat. Direct water bij gezet tot 1.2 bar en beetje lucht afgelaten. Binnen de 12u staat de ketel terug op 0.5 bar. Woensdag 2/10 contact met jullie (bulex) opgenomen. Dame ad lijn zegt dat er pas op 15/10 afspraak kan ingepland worden. En dat te laat is gezien de aard vh probleem. We worden op prirotiteitenlijst gezet. Binnen de 48u zal er technieker langskomen. Op vrijdag 4/10 rond 21u neem ik opnieuw contact op, aangezien ik niemand gehoord heb. Ih weekend kunnen ze blijkbaar wel iemand langssturen als ik ern forfait van eur 100 betaal. Hier wens ik niet op in te gaan. Sinds installatie vd ketel en daarbijhorend het onderhoudscontract dat in februari 2012 werd afgesloten, betaal ik gemiddeld over de eur 200 voor omnium plus contract dienst 8 (contractnr 000131925). Ik wens dus niets extra betalen. Dame zegt dat als ik maandag voor de middag niemand gehoord heb ik opnieuw contact moet opnemen. Dit doen we dus. Vandaag krijgen we te horen dat we bovenaan op de prioriteitenlijst staan en nu mr moeten wachten tot er een afspraak wegvalt en dat ze dan pas ern interventie kunnen komen doen. Ondertussen moeten we dagelijks water bijsteken en hopen we geen 'blijvende' schade aan te richten. Dit kan toch niet de bedoeling zijn als je een omnium plus dienst 8 contract afsluit?! Graag willen we asap een technieker zien. Want niemand kan ons verderhelpen en we moeten gewoon wachten tot iemand zijn onderhoud afzegt en er plekje vrijkomt. Geen dienst na verkoop voor dringende herstellingen?! Vorig jaar ook een klacht gegeven ivm afspraak vr onderhoud die 24u op voorhand pad wordt afgebeld (dag vakantie genomen) en nu dit weer. Bulex laat zijn klanten letterlijk en figuurlijk id kou staan, ondanks het meest uitgebreide contract dat werd afgesloten. Wat kan je nog meer doen? Dan maar besluiten om contract op te zeggen en elders oplossing te zoeken? Want hier word ik echt niet gelukkig van.

    Omschrijving van uw klacht

    Goeieavond, Vorige week dinsdag 1/10 gezien dat onze isotwin condensketel op 0.4 bar staat. Direct water bij gezet tot 1.2 bar en beetje lucht afgelaten. Binnen de 12u staat de ketel terug op 0.5 bar. Woensdag 2/10 contact met jullie (bulex) opgenomen. Dame ad lijn zegt dat er pas op 15/10 afspraak kan ingepland worden. En dat te laat is gezien de aard vh probleem. We worden op prirotiteitenlijst gezet. Binnen de 48u zal er technieker langskomen. Op vrijdag 4/10 rond 21u neem ik opnieuw contact op, aangezien ik niemand gehoord heb. Ih weekend kunnen ze blijkbaar wel iemand langssturen als ik ern forfait van eur 100 betaal. Hier wens ik niet op in te gaan. Sinds installatie vd ketel en daarbijhorend het onderhoudscontract dat in februari 2012 werd afgesloten, betaal ik gemiddeld over de eur 200 voor omnium plus contract dienst 8 (contractnr 000131925). Ik wens dus niets extra betalen. Dame zegt dat als ik maandag voor de middag niemand gehoord heb ik opnieuw contact moet opnemen. Dit doen we dus. Vandaag krijgen we te horen dat we bovenaan op de prioriteitenlijst staan en nu mr moeten wachten tot er een afspraak wegvalt en dat ze dan pas ern interventie kunnen komen doen. Ondertussen moeten we dagelijks water bijsteken en hopen we geen 'blijvende' schade aan te richten. Dit kan toch niet de bedoeling zijn als je een omnium plus dienst 8 contract afsluit?! Graag willen we asap een technieker zien. Want niemand kan ons verderhelpen en we moeten gewoon wachten tot iemand zijn onderhoud afzegt en er plekje vrijkomt. Geen dienst na verkoop voor dringende herstellingen?! Vorig jaar ook een klacht gegeven ivm afspraak vr onderhoud die 24u op voorhand pad wordt afgebeld (dag vakantie genomen) en nu dit weer. Bulex laat zijn klanten letterlijk en figuurlijk id kou staan, ondanks het meest uitgebreide contract dat werd afgesloten. Wat kan je nog meer doen? Dan maar besluiten om contract op te zeggen en elders oplossing te zoeken? Want hier word ik echt niet gelukkig van.

    Gewenste oplossing

    Herstelling

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • BULEX SERVICES Aan H. S.

    O.Réf/CM-B 04071849 Geachte, Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen waarvoor dank. Zoals telefonisch besproken komt onze technieker morgen langs op 09/10/2019 tussen 7u30 en 17u00. Met vriendelijke groeten, Veronica Farruggio - Medewerker Klachtendienst/Collaborateur Service Plaintes Bulex Phone +32 2 431 80 00 www.bulex.com Bulex - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - Belgium ____________________________ Follow us! Facebook LinkedIn

    O.Réf/CM-B 04071849 Geachte, Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen waarvoor dank. Zoals telefonisch besproken komt onze technieker morgen langs op 09/10/2019 tussen 7u30 en 17u00. Met vriendelijke groeten, Veronica Farruggio - Medewerker Klachtendienst/Collaborateur Service Plaintes Bulex Phone +32 2 431 80 00 www.bulex.com Bulex - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - Belgium ____________________________ Follow us! Facebook LinkedIn

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)