afgesloten gedeeltelijk succesvol

TELENET Liersesteenweg 4, MECHELEN


Deze klacht is Publiek

  • J. C. Aan TELENET

    Beste, Ik voerde op 23/09 een betaling in van 289,59 euro (afbetalingsplan) tot mijn verbazing zag ik dat dit bedrag opnieuw op de rekening is ingeboekt geweest op 28/09, ik heb dit maar pas ondekt toen de dag nadat mijn diensten waren geschorst. ik heb dan ook mij direct in regel gesteld en de betaling opnieuw uitgevoerd. Nu vandaag reeds de 07ste oktober bel ik naar Telenet met de vraag mijn diensten onmiddelijk terug vrij te geven welke in het verleden ook al eens is gebeurd. men komt hier met verhalen en tis ook elke keer een ander verhaal dat je te horen krijgt of het hangt ook af wie je aan de lijn hebt die een beetje bereidwillig is. - De eerste dame +-14u vertelde mij na 1u opnieuw te proberen mijn diensten zouden dan terug werken na 1u was dit nog niet het geval - 2de maal terug gebeld omstreeks 16u en toen had ik iemand van de dienst afbetaling zelf aan de lijn die vertelde mij dat ik moest wachten tot nog maar eens 1 dag verder dan zou alles terug moeten werken. uitgelegd dat ik in het verleden OOK IN EEN AFBETALING toen werden de diensten wel onmiddelijk vrij gegeven. Het hangt er dus werkelijk af van wie dat je bij telenet aan de lijn hebt en die bereidwillig is om bepaalde diensten te contacteren en om een technisch dossier aan te maken om die diensten door de backoffice opnieuw te doen werken. Dit is geheel onduidelijk. walgelijke praktijken van telenet, er is geen 1 provider waar alles zo traag loopt als daar

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Ik voerde op 23/09 een betaling in van 289,59 euro (afbetalingsplan) tot mijn verbazing zag ik dat dit bedrag opnieuw op de rekening is ingeboekt geweest op 28/09, ik heb dit maar pas ondekt toen de dag nadat mijn diensten waren geschorst. ik heb dan ook mij direct in regel gesteld en de betaling opnieuw uitgevoerd. Nu vandaag reeds de 07ste oktober bel ik naar Telenet met de vraag mijn diensten onmiddelijk terug vrij te geven welke in het verleden ook al eens is gebeurd. men komt hier met verhalen en tis ook elke keer een ander verhaal dat je te horen krijgt of het hangt ook af wie je aan de lijn hebt die een beetje bereidwillig is. - De eerste dame +-14u vertelde mij na 1u opnieuw te proberen mijn diensten zouden dan terug werken na 1u was dit nog niet het geval - 2de maal terug gebeld omstreeks 16u en toen had ik iemand van de dienst afbetaling zelf aan de lijn die vertelde mij dat ik moest wachten tot nog maar eens 1 dag verder dan zou alles terug moeten werken. uitgelegd dat ik in het verleden OOK IN EEN AFBETALING toen werden de diensten wel onmiddelijk vrij gegeven. Het hangt er dus werkelijk af van wie dat je bij telenet aan de lijn hebt en die bereidwillig is om bepaalde diensten te contacteren en om een technisch dossier aan te maken om die diensten door de backoffice opnieuw te doen werken. Dit is geheel onduidelijk. walgelijke praktijken van telenet, er is geen 1 provider waar alles zo traag loopt als daar

    Gewenste oplossing

    Herziening van de factuur

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)