back

Problemen met afhandeling SRG

TRAVELBIRD De Keyserlei 5, ANTWERPEN
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. C.

aan: TRAVELBIRD

06/10/2019

Beste, In aug '18 boekte ik een weekendje Ardennen via de site van Travelbird & ook betaald via internet. De week voor vertrek kreeg ik melding dat de trip niet meer door kon gaan wegens faillisement. Via SGR werd gevraagd om een schadeclaim in te dienen. (nr. 0004176) Intussen heb ik reeds meerdere mails gestuurd (febr., juni, aug, & sept) Ook de nodige & gevraagde documenten heb ik hen doorgestuurd. Steeds krijg ik een gelijkaardig antwoord dat ze ermee bezig zijn & hun excuses voor de lange wachttijd. En ze vragen om begrip. Daar dit bijna 1 jaar lopende is, vindt ik het tijd om via jullie raad te krijgen. Alvast bedankt. Mvg, Christiaens JP-Verbeke Christine.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 159,00