TRAVELBIRD De Keyserlei 5, ANTWERPEN


Deze klacht is Publiek

  • J. C. Aan TRAVELBIRD

    Beste, In aug '18 boekte ik een weekendje Ardennen via de site van Travelbird & ook betaald via internet. De week voor vertrek kreeg ik melding dat de trip niet meer door kon gaan wegens faillisement. Via SGR werd gevraagd om een schadeclaim in te dienen. (nr. 0004176) Intussen heb ik reeds meerdere mails gestuurd (febr., juni, aug, & sept) Ook de nodige & gevraagde documenten heb ik hen doorgestuurd. Steeds krijg ik een gelijkaardig antwoord dat ze ermee bezig zijn & hun excuses voor de lange wachttijd. En ze vragen om begrip. Daar dit bijna 1 jaar lopende is, vindt ik het tijd om via jullie raad te krijgen. Alvast bedankt. Mvg, Christiaens JP-Verbeke Christine.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, In aug '18 boekte ik een weekendje Ardennen via de site van Travelbird & ook betaald via internet. De week voor vertrek kreeg ik melding dat de trip niet meer door kon gaan wegens faillisement. Via SGR werd gevraagd om een schadeclaim in te dienen. (nr. 0004176) Intussen heb ik reeds meerdere mails gestuurd (febr., juni, aug, & sept) Ook de nodige & gevraagde documenten heb ik hen doorgestuurd. Steeds krijg ik een gelijkaardig antwoord dat ze ermee bezig zijn & hun excuses voor de lange wachttijd. En ze vragen om begrip. Daar dit bijna 1 jaar lopende is, vindt ik het tijd om via jullie raad te krijgen. Alvast bedankt. Mvg, Christiaens JP-Verbeke Christine.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 159,00

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)