Problemen internet na aangeven van overstap naar andere provider

TELENET Liersesteenweg 4, MECHELEN


Deze klacht is Publiek

  • T. B. Aan TELENET

    Hallo, wij hebben de stap gezet om te veranderen naar een andere internet provider dan telenet omdat de voorwaarden daar gunstiger zijn, onbeperkt verbruik ipv telenet 150Gb. Nu is er sedert gisteren avond constant probleem met internet, we hebben wifi maar geen internet. Volgens mij enkel en alleen maar omdat telenet de melding van de overstap ontvangen moet hebben gekregen en wij nu op de 'verlaters' snelheid zitten. Hetzelfde hebben we al eens gehad, op onze mobiel, toen we van telenet mobile overgingen naar mobile vikings. Zelfde scenario.

    Omschrijving van uw klacht

    Hallo, wij hebben de stap gezet om te veranderen naar een andere internet provider dan telenet omdat de voorwaarden daar gunstiger zijn, onbeperkt verbruik ipv telenet 150Gb. Nu is er sedert gisteren avond constant probleem met internet, we hebben wifi maar geen internet. Volgens mij enkel en alleen maar omdat telenet de melding van de overstap ontvangen moet hebben gekregen en wij nu op de 'verlaters' snelheid zitten. Hetzelfde hebben we al eens gehad, op onze mobiel, toen we van telenet mobile overgingen naar mobile vikings. Zelfde scenario.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 38,31

    Schadevergoeding

    Bijgevoegde documenten
    • Document

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)