AMAZON Desguinlei 100, ANTWERPEN


Deze klacht is Publiek

  • N. J. Aan AMAZON

    Beste, ik heb allicht een tijdje geleden iets aangevinkt op de site van Amazon toen ik deze bezocht. Met als gevolg dat er op 20/08/2018 een bedrag van 8,87€ is afgegaan en nadien tot op heden (sept 2018 tem sept 2019) maandelijks 5,99€ van mijn Visa afgaat. Ik heb hier niet om gevraagd en wil op zijn minst dat dit stopt en dat ik van al die maanden mijn geld terug krijg. Als ik op hun site wil gaan, kan ik zelfs niet inloggen omdat mijn email adres zogezegd niet bestaat. Ik wil hierbij officieel klacht neerleggen en mijn vraag is wat ik best kan doen. Anders blijven die betalingen doorgaan.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, ik heb allicht een tijdje geleden iets aangevinkt op de site van Amazon toen ik deze bezocht. Met als gevolg dat er op 20/08/2018 een bedrag van 8,87€ is afgegaan en nadien tot op heden (sept 2018 tem sept 2019) maandelijks 5,99€ van mijn Visa afgaat. Ik heb hier niet om gevraagd en wil op zijn minst dat dit stopt en dat ik van al die maanden mijn geld terug krijg. Als ik op hun site wil gaan, kan ik zelfs niet inloggen omdat mijn email adres zogezegd niet bestaat. Ik wil hierbij officieel klacht neerleggen en mijn vraag is wat ik best kan doen. Anders blijven die betalingen doorgaan.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 86,74

    Bijgevoegde documenten
    • Document

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)