Koop & Spaar Spaces Zuidas Barbara Strozzilaan 101 , HN AMSTERDAM


Deze klacht is Publiek

  • A. B. Aan Koop & Spaar

    Beste Ik zag op mijn rekeninguittreksels van mijn mastercard dat er elke maand 15 euro afgaat omwille van abonnementskosten voor Koop&spaar. Ik heb geen idee wanneer ik hier mijn toestemming voor gegeven zou hebben. Ik heb hen nu een mail gestuurd om dit stop te zetten en met een verklaring wanneer en hoe ik mijn toestemming dan gegeven zou hebben. Eens curieus wat hun antwoord hierop gaat zijn. Graag zou ik mijn geld terug willen. vriendelijke groeten An

    Omschrijving van uw klacht

    Beste Ik zag op mijn rekeninguittreksels van mijn mastercard dat er elke maand 15 euro afgaat omwille van abonnementskosten voor Koop&spaar. Ik heb geen idee wanneer ik hier mijn toestemming voor gegeven zou hebben. Ik heb hen nu een mail gestuurd om dit stop te zetten en met een verklaring wanneer en hoe ik mijn toestemming dan gegeven zou hebben. Eens curieus wat hun antwoord hierop gaat zijn. Graag zou ik mijn geld terug willen. vriendelijke groeten An

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 135,00

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • Koop & Spaar Aan A. B.

    Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op Lidmaatschapsinformatie REF: 9396522 Beste, Wij hebben uw klacht viaTest-Aankoopgoed ontvangen. Met de ontvangen gegevens kunnen wij helaas geen lidmaatschap terugvinden. Zou u ons kunnen bellen naar0800 81 694(maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur), zodat wij samen het lidmaatschap kunnen opzoeken of kunnen achterhalen onder welke gegevens het lidmaatschap opgezet is. Bij voorbaat dank voor uw medewerking. Leden van Koop en Spaar kunnen Leden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden. Met vriendelijke groeten, Customer Service Koop en Spaar Koop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur De van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ U hebt een klacht ontvangen van An Bens Beheerd via Over ons abonnement zonder toestemming Koop Spaar Naam van de klant An Bens Referentie van deklant Nummer van identiteitskaart of paspoort: 592274397725 Beschrijving van de klacht Beste Ik zag op mijn rekeninguittreksels van mijn mastercard dat er elke maand 15 euro afgaat omwille van abonnementskosten voor Koopspaar. Ik heb geen idee wanneer ik hier mijn toestemming voor gegeven zou hebben. Ik heb hen nu een mail gestuurd om dit stop te zetten en met een verklaring wanneer en hoe ik mijn toestemming dan gegeven zou hebben. Eens curieus wat hun antwoord hierop gaat zijn. Graag zou ik mijn geld terug willen. vriendelijke groeten An Gewenste oplossing Terugbetaling: Eur 135,00 Bewijsstukken Geen documenten bijgevoegdOpmerkingen: Deze klacht is niet gemodereerd door Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht. Deze klacht is publiek Klachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. Bekijk de klacht. Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord. De reactietijd van uw antwoord bea¯nvloedt de statistieken van uw firma op test-aankoop.be. Bekijk uw statistieken. -- Gelieve op de normale manier te antwoorden op deze e-mail. Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten. CPTBE00737763-78 Vriendelijke groeten, Test-Aankoop Unsubscribe--

    Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op Lidmaatschapsinformatie REF: 9396522 Beste, Wij hebben uw klacht viaTest-Aankoopgoed ontvangen. Met de ontvangen gegevens kunnen wij helaas geen lidmaatschap terugvinden. Zou u ons kunnen bellen naar0800 81 694(maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur), zodat wij samen het lidmaatschap kunnen opzoeken of kunnen achterhalen onder welke gegevens het lidmaatschap opgezet is. Bij voorbaat dank voor uw medewerking. Leden van Koop en Spaar kunnen Leden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden. Met vriendelijke groeten, Customer Service Koop en Spaar Koop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur De van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ U hebt een klacht ontvangen van An Bens Beheerd via Over ons abonnement zonder toestemming Koop Spaar Naam van de klant An Bens Referentie van deklant Nummer van identiteitskaart of paspoort: 592274397725 Beschrijving van de klacht Beste Ik zag op mijn rekeninguittreksels van mijn mastercard dat er elke maand 15 euro afgaat omwille van abonnementskosten voor Koopspaar. Ik heb geen idee wanneer ik hier mijn toestemming voor gegeven zou hebben. Ik heb hen nu een mail gestuurd om dit stop te zetten en met een verklaring wanneer en hoe ik mijn toestemming dan gegeven zou hebben. Eens curieus wat hun antwoord hierop gaat zijn. Graag zou ik mijn geld terug willen. vriendelijke groeten An Gewenste oplossing Terugbetaling: Eur 135,00 Bewijsstukken Geen documenten bijgevoegdOpmerkingen: Deze klacht is niet gemodereerd door Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht. Deze klacht is publiek Klachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. Bekijk de klacht. Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord. De reactietijd van uw antwoord bea¯nvloedt de statistieken van uw firma op test-aankoop.be. Bekijk uw statistieken. -- Gelieve op de normale manier te antwoorden op deze e-mail. Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten. CPTBE00737763-78 Vriendelijke groeten, Test-Aankoop Unsubscribe--

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)