back

Weigering verkopen product aan de aangetoonde prijs

AMAZON Desguinlei 100, ANTWERPEN
afgesloten Niet succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. O.

aan: AMAZON

26/09/2019

Gisteren bestelde wij een laptop op de website Amazon.de aan de aangeboden prijs van 131,48 euro. Vandaag merkten wij echter dat deze bestelling uit onze bestel lijst werd gehaald. Na telefonisch contact met de klantendienst (opgenomen gesprek door het bedrijf zelf), weigeren zij ons dit product te leveren. De uitleg is dat et systeem een fout heeft gemaakt in de prijsaanduiding op de website, niettegenstaande de originele prijs niet werd vermeld bij de aanbieding. Het bedrijf weigert onze bestelling te leveren en geeft verder geen enkele uitleg. Wij hebben een printscreen genomen van de uitgevoerde bestelling. Er werd ook geen contact opgenomen met ons om ons te wijzen op de foute prijs die door hun werd aangeboden om alsnog de aankoop uit te voeren aan de correcte prijs. Wij kennen niet veel van computers en vermoedde dat deze prijs klopte gezien het een laptop van et jaar 2017 betreft, wij hadden geen enkele aanwijzing dat deze prijs niet klopte. Wij waren op zoek naar een lenovo laptop en zagen deze aanbieding

Gewenst oplossing

  • Levering van het bestelde product