back

onduidelijkheid bij amazon, over telefoonnummer klantendienst

AMAZON Desguinlei 100, ANTWERPEN
Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

S. R.

aan: AMAZON

24/09/2019

Bij het ontvangen van mijn bestelling bij amazon ontdekte, ik een beschadigde de doos die ik wou laten vervangen door een onbeschadigde doos. Maar ik vond nergens het telefoonnummer terug van de klantenservice. Waarbij ik het googlde en naar meerdere pagina's geraadpleegd te hebben vond ik het het telefoonnummer van de klantendienst terug. Of ja dat dacht ik. Eenmaal het nummer gebelde te hebben werd ik 'geholpen door 'klantendienstmedewerker' waarbij hij zei dat het kon oplossen als ik met mijn bankkaart in de kaartlezer stak zo dat hij het kon een refund geven. Hierbij heb ik in goeder terouw gehandeld. Met als gevolg dat ik zonder het te beseffen 209.96 euro overschreef naar TOP UP BV Nijmewegen. Dit besefte ik door een snelle blik te werken op mijn bankapp. Na lang zoeken, meer dan een halfuur met het raadplegen van een derde site om eindelijk het echte nummer van de klantendiesnt terug te vinden van amazon.de. Merkte ik een luie en ongeintresseerde telefoniste, die zich weinig aantrok dat ik als klant van haar bedrijf bedrogen werd maar ook dat dit nog steeds het gebeurd bij andere. Ook ondervond ik weinig hulp of kans dat er verandering in kan komen zo dat amazon beter haar klantendienstnummer geeft en ook fake bedrijven die zich uit geven voor de klantendienst

Gewenst oplossing

  • Schadevergoeding
  • Herstelling
  • duidelijk vermelding klantendienstnummer en aanpakking van fake scam callcentrums
Doorgestuurd naar onze advocaten 24 september 2019