onduidelijkheid bij amazon, over telefoonnummer klantendienst

Behandeld door Test-Aankoop

AMAZON Desguinlei 100, ANTWERPEN


Deze klacht is Publiek

  • S. R. Aan AMAZON

    Bij het ontvangen van mijn bestelling bij amazon ontdekte, ik een beschadigde de doos die ik wou laten vervangen door een onbeschadigde doos. Maar ik vond nergens het telefoonnummer terug van de klantenservice. Waarbij ik het googlde en naar meerdere pagina's geraadpleegd te hebben vond ik het het telefoonnummer van de klantendienst terug. Of ja dat dacht ik. Eenmaal het nummer gebelde te hebben werd ik 'geholpen door 'klantendienstmedewerker' waarbij hij zei dat het kon oplossen als ik met mijn bankkaart in de kaartlezer stak zo dat hij het kon een refund geven. Hierbij heb ik in goeder terouw gehandeld. Met als gevolg dat ik zonder het te beseffen 209.96 euro overschreef naar TOP UP BV Nijmewegen. Dit besefte ik door een snelle blik te werken op mijn bankapp. Na lang zoeken, meer dan een halfuur met het raadplegen van een derde site om eindelijk het echte nummer van de klantendiesnt terug te vinden van amazon.de. Merkte ik een luie en ongeintresseerde telefoniste, die zich weinig aantrok dat ik als klant van haar bedrijf bedrogen werd maar ook dat dit nog steeds het gebeurd bij andere. Ook ondervond ik weinig hulp of kans dat er verandering in kan komen zo dat amazon beter haar klantendienstnummer geeft en ook fake bedrijven die zich uit geven voor de klantendienst

    Omschrijving van uw klacht

    Bij het ontvangen van mijn bestelling bij amazon ontdekte, ik een beschadigde de doos die ik wou laten vervangen door een onbeschadigde doos. Maar ik vond nergens het telefoonnummer terug van de klantenservice. Waarbij ik het googlde en naar meerdere pagina's geraadpleegd te hebben vond ik het het telefoonnummer van de klantendienst terug. Of ja dat dacht ik. Eenmaal het nummer gebelde te hebben werd ik 'geholpen door 'klantendienstmedewerker' waarbij hij zei dat het kon oplossen als ik met mijn bankkaart in de kaartlezer stak zo dat hij het kon een refund geven. Hierbij heb ik in goeder terouw gehandeld. Met als gevolg dat ik zonder het te beseffen 209.96 euro overschreef naar TOP UP BV Nijmewegen. Dit besefte ik door een snelle blik te werken op mijn bankapp. Na lang zoeken, meer dan een halfuur met het raadplegen van een derde site om eindelijk het echte nummer van de klantendiesnt terug te vinden van amazon.de. Merkte ik een luie en ongeintresseerde telefoniste, die zich weinig aantrok dat ik als klant van haar bedrijf bedrogen werd maar ook dat dit nog steeds het gebeurd bij andere. Ook ondervond ik weinig hulp of kans dat er verandering in kan komen zo dat amazon beter haar klantendienstnummer geeft en ook fake bedrijven die zich uit geven voor de klantendienst

    Gewenste oplossing

    Schadevergoeding

    Herstelling

    duidelijk vermelding klantendienstnummer en aanpakking van fake scam callcentrums

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • Doorgestuurd naar Test-Aankoop 24 september 2019
  • Privébericht

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)