afgesloten gedeeltelijk succesvol Behandeld door Test-Aankoop 103661329

HP Hermeslaan 1A, DIEGEM


Deze klacht is Publiek

  • G. B. Aan HP

    Beste, vorig jaar in februari kochten we een nieuwe PC bij de firma Exabyte / Keulendam 2a/Puurs. Vrijdag morgen probeerde we deze PC op te starten, het lukte niet. Gisteren kreeg ik te horen dat het moederbord al stuk was. De kosten voor herstellen was te duur, dus kreeg ik een offerte van 1022.57€ voor een nieuwe te kopen. Wanneer je een HP PC koopt ga je er vanuit dat deze toch wel langer dan 1.5jaar meegaat. Ik vindt dit echt niet kunnen. Na mijn ongenoegen hierover te hebben meegedeeld, kreeg ik een korting door HP van 20%. Wat maakt dat een nieuwe PC mij nog rond de 900€ gaat kosten.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, vorig jaar in februari kochten we een nieuwe PC bij de firma Exabyte / Keulendam 2a/Puurs. Vrijdag morgen probeerde we deze PC op te starten, het lukte niet. Gisteren kreeg ik te horen dat het moederbord al stuk was. De kosten voor herstellen was te duur, dus kreeg ik een offerte van 1022.57€ voor een nieuwe te kopen. Wanneer je een HP PC koopt ga je er vanuit dat deze toch wel langer dan 1.5jaar meegaat. Ik vindt dit echt niet kunnen. Na mijn ongenoegen hierover te hebben meegedeeld, kreeg ik een korting door HP van 20%. Wat maakt dat een nieuwe PC mij nog rond de 900€ gaat kosten.

    Gewenste oplossing

    Schadevergoeding

    Vervanging

    Herstelling

  • Doorgestuurd naar Test-Aankoop 02 oktober 2019
  • Privébericht

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)