14maand zonder internet en tv wel altijd keurig betaald

Behandeld door Test-Aankoop

Test-Aankoop 13 Hollandstraat, BRUSSEL


Deze klacht is Publiek

  • G. V. Aan Test-Aankoop

    Geachte, Ik heb juli 2018 een love abonnement afgesloten bij Orange. Dit omvat internet thuis, digitale tv en een mobiel abonnement. Voor de prijs van 65€ per maand.ik heb eerst al 7weken moeten wachten vooraleer men installatie actief was. Het excuus hiervoor was dat ze het netwerk van Telenet gebruiken en dat Telenet hun daarvoor peste! Ik heb hier begrip voor en wacht geduldig af! Vanaf de thuisinstallatie aktief was ervaarde ik een onstabiel WiFi signaal. Heb na meerdere malen bellen en een heel moeilijke communicatie ivm protocollen te volgen eindelijk een technieker ovet de vloer gekregen. Deze zei met volle overtuiging dat zijn collega slechte aansluitingen had gemaakt en klaagde als verdediging over zijn zijn collega’s en dat Orange niet weet waar ze met bezig zijn en tot slot het Telenet excuus nog maal. Ik knik overtuigd en laat hem zen werk doen. Hij vertrekt en zegt me trots dat hij het heeft opgelost. Hierna ervaar ik terug het zelfde probleem en kijk vanaf dan tv in blokjes en tv gids is werkt niet maar krijg wel de melding dat ik een internet probleem heb. Het bellen begint terug en het verhaal herhaalt zich. Met als antwoord dat de fout verantwoordelijk is voor de straatkant en dat zij moeilijk doen. Ze zijn nu volop in opvolging van mijn dossier bij Telenet en houden mij keurig op de hoogte alleen als ik er zelf voor bel en door hun first line klantendienst wurm. Ondertussen heb ik al meerdere malen een extra bedrag betaald op men abonnement omdat ik over men mobiele data van 8gig ging. Men dochter voorzag ik van WiFi door men 4g via men gsm te delen als mobiele hotspot. ( hierdoor is er ook een gsm stuk gegaan door deze centraal van het huis te plaatsen en gevallen is). Na een jaar lan geduldig en beleefd te blijven word ik het beu. Dit omdat ik van men dochter te horen krijg dat ze niet graag naar mij komt omdat ze er geen internet en geen tv heb. Dus ik begin terug te bellen maar via hun Facturatie dienst en meld hen dat ik niet meer betaal totdat dit is opgelost. Na 3,5uur te bellen krijg ik Tina van de last line aan de lijn en ik doe voor de 384ste keer men verhaal. Uiteindelijk krijg ik terug een technieker over de vloer. Deze begint de installatie stap voor stap na tekijken en constateerde dat er in de muur door zijn collega een slechte connectie is gebeurt. Vanaf dan werkt alles perfect! Dus, ik heb 14 maand keurig men 65€ betaald. Hiervan heb 12maand 15% internet gehad. Geen digitale tv, niet opnemen geen tv gids en de mobiele app niet kunnen gebruiken. Een gsm stuk en men dochter deze vakantie bijna niet gezien! Dit heeft me 14 maal 65€ gekost plus extra betalen voor telkens extra gig’s en een gsm terwaarde van 400€. En dit allemaal door het pestgedrag van Telenet terwijl volgens hun! Terwijl ik eigenlijk totaal niks met telenet te maken heb. Deze week heb ik een compensatie gekregen van 1jaar 10€ korting krijg op men 65€ abonomentskost. Dit krijg ik natuurlijk alleen maar als ik bij hun klant blijf!? Mvg

    Omschrijving van uw klacht

    Geachte, Ik heb juli 2018 een love abonnement afgesloten bij Orange. Dit omvat internet thuis, digitale tv en een mobiel abonnement. Voor de prijs van 65€ per maand.ik heb eerst al 7weken moeten wachten vooraleer men installatie actief was. Het excuus hiervoor was dat ze het netwerk van Telenet gebruiken en dat Telenet hun daarvoor peste! Ik heb hier begrip voor en wacht geduldig af! Vanaf de thuisinstallatie aktief was ervaarde ik een onstabiel WiFi signaal. Heb na meerdere malen bellen en een heel moeilijke communicatie ivm protocollen te volgen eindelijk een technieker ovet de vloer gekregen. Deze zei met volle overtuiging dat zijn collega slechte aansluitingen had gemaakt en klaagde als verdediging over zijn zijn collega’s en dat Orange niet weet waar ze met bezig zijn en tot slot het Telenet excuus nog maal. Ik knik overtuigd en laat hem zen werk doen. Hij vertrekt en zegt me trots dat hij het heeft opgelost. Hierna ervaar ik terug het zelfde probleem en kijk vanaf dan tv in blokjes en tv gids is werkt niet maar krijg wel de melding dat ik een internet probleem heb. Het bellen begint terug en het verhaal herhaalt zich. Met als antwoord dat de fout verantwoordelijk is voor de straatkant en dat zij moeilijk doen. Ze zijn nu volop in opvolging van mijn dossier bij Telenet en houden mij keurig op de hoogte alleen als ik er zelf voor bel en door hun first line klantendienst wurm. Ondertussen heb ik al meerdere malen een extra bedrag betaald op men abonnement omdat ik over men mobiele data van 8gig ging. Men dochter voorzag ik van WiFi door men 4g via men gsm te delen als mobiele hotspot. ( hierdoor is er ook een gsm stuk gegaan door deze centraal van het huis te plaatsen en gevallen is). Na een jaar lan geduldig en beleefd te blijven word ik het beu. Dit omdat ik van men dochter te horen krijg dat ze niet graag naar mij komt omdat ze er geen internet en geen tv heb. Dus ik begin terug te bellen maar via hun Facturatie dienst en meld hen dat ik niet meer betaal totdat dit is opgelost. Na 3,5uur te bellen krijg ik Tina van de last line aan de lijn en ik doe voor de 384ste keer men verhaal. Uiteindelijk krijg ik terug een technieker over de vloer. Deze begint de installatie stap voor stap na tekijken en constateerde dat er in de muur door zijn collega een slechte connectie is gebeurt. Vanaf dan werkt alles perfect! Dus, ik heb 14 maand keurig men 65€ betaald. Hiervan heb 12maand 15% internet gehad. Geen digitale tv, niet opnemen geen tv gids en de mobiele app niet kunnen gebruiken. Een gsm stuk en men dochter deze vakantie bijna niet gezien! Dit heeft me 14 maal 65€ gekost plus extra betalen voor telkens extra gig’s en een gsm terwaarde van 400€. En dit allemaal door het pestgedrag van Telenet terwijl volgens hun! Terwijl ik eigenlijk totaal niks met telenet te maken heb. Deze week heb ik een compensatie gekregen van 1jaar 10€ korting krijg op men 65€ abonomentskost. Dit krijg ik natuurlijk alleen maar als ik bij hun klant blijf!? Mvg

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 480,00

    Herziening van de factuur

    Vervanging van het gsm toestel

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • Doorgestuurd naar Test-Aankoop 12 september 2019
  • Privébericht

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)