Ticketone.it


Deze klacht is Publiek

  • C. G. Aan Ticketone.it

    Beste, Ik bestelde via Ticketone.it in totaal 12 tickets voor een musicalconcert van "The Beattles Revolution" in Taormina (Sicilië). 10 tickets bestelde ik via cedric.goethals@hotmail.com en de 2 overige via Cedric.Goethals@kazou.be. De kostprijs voor de tickets bedroeg telkens 35 EUR + servicekosten. Ik kreeg een bevestiging hiervan per mail. Een week voor het concert communiceerde Ticketone.it dat het concert jammer genoeg geannuleerd werd. Klanten die hun ticket online hadden gekocht, konden rekenen op een automatische terugbetaling. Ik vroeg hiervoor naar bevestiging en op 25/07 kreeg ik een mail met de boodschap 'the refund-procedure has been initiated". Onderaan in kleine letters stond dat dit tot max. 30 dagen kan duren. Ik verwachtte tegen september mijn geld teruggekregen te hebben, maar er stond niks op mijn rekening. Ik heb Ticketone.it dan meermaals via het customerservicee-mailadres gecontacteerd maar kreeg na 7 e-mails ondertussen nooit een antwoord. Ik probeerde een telefoonnummer te vinden, maar voor deze moet je 1,5 EUR/minuut betalen. Ik ging dan naar hun Facebookpagina en daar kan je enkel op evenementen reageren. Tussen de reacties op verschillende evenementen klaagden meerdere mensen over hun terugbetaling dat niet in orde is OF het contact center dat je niet verder helpt. Ik voegde ook mijn frustraties eraan toe, maar vrees ervoor dat het weinig zal uithalen. Gisteren ontving ik tot slot voor het eerst een antwoord op al mijn e-mails: 'the refund has been done on July 25th'. Op die dag heb ik enkel de 'bevestigingsmail' ontvangen en helemaal niet de terugbetaling. Opnieuw iets wat niet pluis zit. Ik ben ten einde raad na het lezen van al die reacties en m'n eigen ervaring met deze online ticketverkoper. Alvast heel erg bedankt voor de hulp! Vriendelijke groet Cédric Goethals

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Ik bestelde via Ticketone.it in totaal 12 tickets voor een musicalconcert van "The Beattles Revolution" in Taormina (Sicilië). 10 tickets bestelde ik via cedric.goethals@hotmail.com en de 2 overige via Cedric.Goethals@kazou.be. De kostprijs voor de tickets bedroeg telkens 35 EUR + servicekosten. Ik kreeg een bevestiging hiervan per mail. Een week voor het concert communiceerde Ticketone.it dat het concert jammer genoeg geannuleerd werd. Klanten die hun ticket online hadden gekocht, konden rekenen op een automatische terugbetaling. Ik vroeg hiervoor naar bevestiging en op 25/07 kreeg ik een mail met de boodschap 'the refund-procedure has been initiated". Onderaan in kleine letters stond dat dit tot max. 30 dagen kan duren. Ik verwachtte tegen september mijn geld teruggekregen te hebben, maar er stond niks op mijn rekening. Ik heb Ticketone.it dan meermaals via het customerservicee-mailadres gecontacteerd maar kreeg na 7 e-mails ondertussen nooit een antwoord. Ik probeerde een telefoonnummer te vinden, maar voor deze moet je 1,5 EUR/minuut betalen. Ik ging dan naar hun Facebookpagina en daar kan je enkel op evenementen reageren. Tussen de reacties op verschillende evenementen klaagden meerdere mensen over hun terugbetaling dat niet in orde is OF het contact center dat je niet verder helpt. Ik voegde ook mijn frustraties eraan toe, maar vrees ervoor dat het weinig zal uithalen. Gisteren ontving ik tot slot voor het eerst een antwoord op al mijn e-mails: 'the refund has been done on July 25th'. Op die dag heb ik enkel de 'bevestigingsmail' ontvangen en helemaal niet de terugbetaling. Opnieuw iets wat niet pluis zit. Ik ben ten einde raad na het lezen van al die reacties en m'n eigen ervaring met deze online ticketverkoper. Alvast heel erg bedankt voor de hulp! Vriendelijke groet Cédric Goethals

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 420,00

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)