DIV - dossiernummer 106566383 - doorlooptijd en informatie

DIV


Deze klacht is Publiek

  • P. C. Aan DIV

    Beste, Via onze verzekeringsmakelaar werd er een aanvraag opgestuurd naar het DIV voor een nummerplaat van een bromfiets . Deze aanvraag werd in ontvangst genomen op 20/8 door het DIV (in gescand) . Volgens de portal werd de aanvraag in behandeling genomen op 28/8. Sindsdien ontbreekt alle vorm van informatie en communicatie. Onze makelaar en wijzelf hebben ondertussen meermaals contact opgenomen met de dienst DIV (wat trouwens dramatisch lang duurt voor je iemand aan de lijn krijgt) echter zonder resultaat. “We zijn ermee bezig, je moet wachten.” Een nummerplaat afhalen in één van de regionale kantoren duurt 30 minuten. Een dossier drie weken behandelen zonder enige vorm van communicatie en/of resultaat is onaanvaardbaar. Het betreft dossiernummer 106566383 bij het DIV Alvast bedankt voor de opvolging en reactie. Met vriendelijke groeten, Peter Claes

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Via onze verzekeringsmakelaar werd er een aanvraag opgestuurd naar het DIV voor een nummerplaat van een bromfiets . Deze aanvraag werd in ontvangst genomen op 20/8 door het DIV (in gescand) . Volgens de portal werd de aanvraag in behandeling genomen op 28/8. Sindsdien ontbreekt alle vorm van informatie en communicatie. Onze makelaar en wijzelf hebben ondertussen meermaals contact opgenomen met de dienst DIV (wat trouwens dramatisch lang duurt voor je iemand aan de lijn krijgt) echter zonder resultaat. “We zijn ermee bezig, je moet wachten.” Een nummerplaat afhalen in één van de regionale kantoren duurt 30 minuten. Een dossier drie weken behandelen zonder enige vorm van communicatie en/of resultaat is onaanvaardbaar. Het betreft dossiernummer 106566383 bij het DIV Alvast bedankt voor de opvolging en reactie. Met vriendelijke groeten, Peter Claes

    Gewenste oplossing

    Een nummerplaat

  • DIV Aan P. C.

    Veuillez s.v.p. conserver le numéro du ticket dans le sujet de votre réponse. Merci. Gelieve a.u.b. het ticketnummer in het onderwerp van uw antwoord te behouden. Bedankt. ____________________ Geachte De aanvraag tot inschrijving werd op 17/09 behandeld, de kentekenplaat SBKT992 werd toegekend. Tijdens de verlof periode kan de wachttijd oplopen aangezien er dan minder medewerkers aanwezig zijn. Onze excuses voor het ongemak. Mvg I. wellens DIV GESCHILLEN - - - - - - - - - Original Message - - - - - - - - - Disclaimer

    Veuillez s.v.p. conserver le numéro du ticket dans le sujet de votre réponse. Merci. Gelieve a.u.b. het ticketnummer in het onderwerp van uw antwoord te behouden. Bedankt. ____________________ Geachte De aanvraag tot inschrijving werd op 17/09 behandeld, de kentekenplaat SBKT992 werd toegekend. Tijdens de verlof periode kan de wachttijd oplopen aangezien er dan minder medewerkers aanwezig zijn. Onze excuses voor het ongemak. Mvg I. wellens DIV GESCHILLEN - - - - - - - - - Original Message - - - - - - - - - Disclaimer

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)