afgesloten Succesvol

DPD BELGIUM N.V. E.Walschaertsstraat 20, Mechelen


Deze klacht is Publiek

  • L. L. Aan DPD BELGIUM N.V.

    Beste Afgelopen vrijdag (07/09) bestelde ik een pakket dat op zaterdag (08/09) geleverd zou worden. Zaterdagochtend kreeg ik een mail met daarin de boodschap dat mijn pakket tussen 13u en 14u geleverd zou worden. De hele dag zat ik op wacht, maar de bezorger kwam nooit langs. Op maandag zat ik opnieuw de hele dag te wachten op de levering. Toen ik in de namiddag belde naar de klantendienst, wisten ze mij te vertellen dat mijn pakket zeker nog die dag geleverd zou worden. Opnieuw ontving ik niks. Gisteren, dinsdag, belde ik ‘s ochtends meteen naar de klantendienst. Daar werd mij opnieuw verzekerd dat mijn pakket dezelfde dag nog zou aankomen. Toen ik omstreeks 17u nog niks had ontvangen, belde ik hen opnieuw op. Omdat er niks meer van mijn pakket was vernomen sinds het was meegenomen door de chauffeur op zaterdag, gingen ze er bij DPD van uit dat het was kwijtgeraakt. Ik kon volgens hen het beste contact opnemen met de verzender om mijn pakket opnieuw te laten versturen. Vandaag kreeg ik opeens de melding dat mijn pakket op zaterdag werd geleverd bij de buren, wiens adres ik had opgegeven voor het geval wij niet thuis waren. De online tracker werd ook opeens aangepast, en staat nu op “geleverd”. De buren hebben niks ontvangen, en DPD zelf lijkt ook niet te weten wat er met mijn pakket aan de hand is. Waar is mijn bestelling naartoe?

    Omschrijving van uw klacht

    Beste Afgelopen vrijdag (07/09) bestelde ik een pakket dat op zaterdag (08/09) geleverd zou worden. Zaterdagochtend kreeg ik een mail met daarin de boodschap dat mijn pakket tussen 13u en 14u geleverd zou worden. De hele dag zat ik op wacht, maar de bezorger kwam nooit langs. Op maandag zat ik opnieuw de hele dag te wachten op de levering. Toen ik in de namiddag belde naar de klantendienst, wisten ze mij te vertellen dat mijn pakket zeker nog die dag geleverd zou worden. Opnieuw ontving ik niks. Gisteren, dinsdag, belde ik ‘s ochtends meteen naar de klantendienst. Daar werd mij opnieuw verzekerd dat mijn pakket dezelfde dag nog zou aankomen. Toen ik omstreeks 17u nog niks had ontvangen, belde ik hen opnieuw op. Omdat er niks meer van mijn pakket was vernomen sinds het was meegenomen door de chauffeur op zaterdag, gingen ze er bij DPD van uit dat het was kwijtgeraakt. Ik kon volgens hen het beste contact opnemen met de verzender om mijn pakket opnieuw te laten versturen. Vandaag kreeg ik opeens de melding dat mijn pakket op zaterdag werd geleverd bij de buren, wiens adres ik had opgegeven voor het geval wij niet thuis waren. De online tracker werd ook opeens aangepast, en staat nu op “geleverd”. De buren hebben niks ontvangen, en DPD zelf lijkt ook niet te weten wat er met mijn pakket aan de hand is. Waar is mijn bestelling naartoe?

    Gewenste oplossing

    Levering van mijn pakket

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • L. L. Aan DPD BELGIUM N.V.

    Pakket werd na een week gevonden. De bezorger had het in een lege vuilniscontainer achtergelaten, maar wij waren hiervan niet op de hoogte.

    Pakket werd na een week gevonden. De bezorger had het in een lege vuilniscontainer achtergelaten, maar wij waren hiervan niet op de hoogte.

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)